pplk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
A oще по-тарикатско е да "литне" от 100 кончета. Плащаш данък 30 лева и "летиш" на пътя, като онези, които плащат данък 300 лева.Имам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.
ПС: Шегувам се. Не мислех, че темата ще се обърне така. Нека всеки кара това, което го кефи. За това светът е толкова пъстър, а ние сме част от краските в него.Пък сега, кой, какво избивал, какво плащал и колко му излизало на газ и/или дизел са относителни неща. Ай тогава да се разделим на пушачи, пиячи, свалячи, еб@чи.
Е те там са основните разходи...Аз съм доволен в това отношение - отдавна седнах на гъзОт си и по-далеч от семейство, работа и приятели не гледам. За какво друго да си харча париците. Животът ми се изнизва.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Аз наистина сега се замислих над това и не го казвам да ги базиквам. Карам си малолитражната бензинка, като ми се е случвало да карам и дизели. Харесвали са ми, но и моята коруба задоволява нуждите ми...така, че гледам на темата като забавно развлечениеntodorov написа:A oще по-тарикатско е да "литне" от 100 кончета. Плащаш данък 30 лева и "летиш" на пътя, като онези, които плащат данък 300 лева.Имам питане към ЖТД- истите. Като ви ги ремап-ват и ги правите от 115 на по 150, на кое плащате данък? В смисъл 150 си остава ъндърграунд? Аз чак сега се замислих над това. Тарикатско си е.
ПС: Шегувам се. Не мислех, че темата ще се обърне така. Нека всеки кара това, което го кефи. За това светът е толкова пъстър, а ние сме част от краските в него.Пък сега, кой, какво избивал, какво плащал и колко му излизало на газ и/или дизел са относителни неща. Ай тогава да се разделим на пушачи, пиячи, свалячи, еб@чи.
Е те там са основните разходи...Аз съм доволен в това отношение - отдавна седнах на гъзОт си и по-далеч от семейство, работа и приятели не гледам. За какво друго да си харча париците. Животът ми се изнизва.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Тоя автомат на бавареца не го знам какъв е, ама лятото карах Ауди А6 3,0 245 коня печка и 7 степенен автомат ЗФ, та ако не гледаш на таблото на коя скорост е, ич няма и да разбереш, че е върнал някой зъб надолу. Кромата е по-мудна в това отношение.emzo написа:Знам бреpplk написа:Тва, че не е настъпен кика не означава, че не е върнала някоя предавка.emzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля
Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде 
Мисълта ми е, че и с плавно натискане, пак ще се изтреля, без да сваля предавка
Ама ко ти ги обяснявам, ти щото не знаеш с 200+ коня как е
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
(1)Знам бе.(2) Ами...Ела в отбораАз наистина сега се замислих над това и не го казвам да ги базиквам. Карам си малолитражната бензинка, като ми се е случвало да карам и дизели. Харесвали са ми (2), но и моята коруба задоволява нуждите ми...така, че гледам на темата като забавно развлечение (1)Smile
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
От модерните дизели тия ХДИ на едно 307 мн ми допадна. Хем колата от вътре ми беше приятна, а и возията. Тия франсета, така са се постарали, никакъв шум от двигателя. Наистина при рязко ускорение все едно някой де издърпва рязко. Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муден. ЖТД нито съм карал нито съм се вози. Ако изключим на pplk Кромата. Ама тя 43546864166коня и ускорява наистина много добре.Та пежаците са ми сред фаворитите за следваща кола. За жалост все по-намалява избора при италянските. Още си спомням 2004та, когато за първи път видях Брава....направо се влюбих в нея
П.П. Но също така си харесвам и малолитражни бензинки: Мазда, Хонда...ко да се прая, като чуя 1,4...
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не съм съгласен. Имала е проблем явно въпросната кола. Ако имаш предвид Исузо-вския 1.7 ЦДТИ той се е вграждал и в Хонда с няколко техни доработки. В момента карам такъв мотор 115 коня - много е еластичен.Стилът ми на каране е друг, но тази кола лепи на седалката и умее да си пили гумите. Що се касае за интериора на Астра Х - демоде е, но в следващите си коли - Опел са се постарали и са заоблили линиите вътре. Абе, като за всекидневни коли, среден клас и Пежо, и Фиат, и Ваген, и Опел имат избор.Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муденA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ЕЕЕЕ колега Бравата през 2004г си беше лимузина.Моята тъмъъъън тогава я взех.В Бургас бяха само около 7-8 такива.Голяма гъзария си беше.Признавам си още ми е на сърце моята бравичка.Взех я 7 годишна мома още.....7000лв за онова време на 280лв заплата.....Колкото и ядове да имах с нея,никога не ме е оставяла на пътя и комфорта вътре си беше на ниво.Но остаряха вече.2004г преди да я купя около месец два гледах други автомобили.Карах ги.Нали такава ми е работата,че постоянно съм заобиколен с коли.Имам един познат имаше такава още 2002г(една от трите в Бургас).Та той ме нави да си взема Брава.Не беше трудно.Само едно кръгче в паркинга на Технополис и казах тая ще е.Още ми е в сънищата куклата...хахахаKay_ написа:От модерните дизели тия ХДИ на едно 307 мн ми допадна. Хем колата от вътре ми беше приятна, а и возията. Тия франсета, така са се постарали, никакъв шум от двигателя. Наистина при рязко ускорение все едно някой де издърпва рязко. Астра Х, ми се струва, като интериор по дървена, а тоя 1,7 цди...някакси муден. ЖТД нито съм карал нито съм се вози. Ако изключим на pplk Кромата. Ама тя 43546864166коня и ускорява наистина много добре.Та пежаците са ми сред фаворитите за следваща кола. За жалост все по-намалява избора при италянските. Още си спомням 2004та, когато за първи път видях Брава....направо се влюбих в нея
П.П. Но също така си харесвам и малолитражни бензинки: Мазда, Хонда...ко да се прая, като чуя 1,4... 
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Същия на Изузо 1,7. Собственика и е пример, как евтиното излиза скъпо. Взе я на много ниска цена (уж нищо и няма), ама после все проблеми с нея. Когато я карах, се предполага, че трябва да е била наред....ама знае ли човек. Разхода и беше мн хубав. На 6та с 80-90, по борд показваше 3-3,5/100.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Мани ги тия 35 бона. Аз к’ът ти говорих да взимаш 3-ката дизел в по-старото купе ти не слуша. Сега поне си видял що е то истински дизел, а не тия жтд житни (сега ме анатемосаха). Поне за в бъдеще да си знаеш. :Demzo написа:Боби, на един 330д, няма нужда да натискаш кикдауна, че да се изтреля
Т’ва е мотора, убедих се, само дето нямам излишни 30-35 бона, че да е с xDrive отзаде
Само за протокола, че в това Ауди с този двигател не се слага ЗФ, а си е тяхна кутията, демек по-познатото ДСГ.pplk написа:Тоя автомат на бавареца не го знам какъв е, ама лятото карах Ауди А6 3,0 245 коня печка и 7 степенен автомат ЗФ, та ако не гледаш на таблото на коя скорост е, ич няма и да разбереш, че е върнал някой зъб надолу. Кромата е по-мудна в това отношение.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е. Всичко си има цена. Предполагам, когато е купувал колата е знаел, какво плаща и какво може да очаква от нея. Иначе подобни разходи са едно от атрактивните неща в съвременните дизели........Другото са ДПФ, ЕГР, маховици, дюзи, турбини.Същия на Изузо 1,7. Собственика и е пример, как евтиното излиза скъпо. Взе я на много ниска цена (уж нищо и няма), ама после все проблеми с нея. Когато я карах, се предполага, че трябва да е била наред....ама знае ли човек. Разхода и беше мн хубав. На 6та с 80-90, по борд показваше 3-3,5/100.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел.
Та така със сравненията на бензин с дизел...
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
75 със 160 ? Добро сравнение !Stefanaki написа:Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел.
Та така със сравненията на бензин с дизел...
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Слезнах от Субару Легаси 2,5 173 коня бензин и се качих на Крома 2,4 200 коня дизел. Вървежа е изцяло в полза на Кромата, а разликата в разхода на гориво въобще няма да споменавам:DStefanaki написа:Интересна тема с интересни сравнения ...1.4 моно в Браво/а съпостевено с турбодизели до 330d.На мен при една от стачките на Lufthansa ли беше или Deutsche Bahn ми се наложи в последния момент да наема автомобил. Така попаднах на турбодизел - 1.2 TDI в купето на Сеат Ибиза. Цели 75к.с. при 4000об/мин и също така умопомрачаващия въртящ момент (по който въздишат всички любители на дизела) от 180Nm.Та след като слязох от бързия дизел се качих на "бавния бензинов нетурбиниран мотор" в Субару Импреза Bi-Fuel 2.0 160к.с. (с газово, ама от завода). Нищо, че японеца беше без турбо, някакси вървеше много-много по-добре от невероятния турбодизел.
Та така със сравненията на бензин с дизел...207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар