ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Е па
отговора се крие в охлюва на саждата,а без него е пълен мъртвец почернял. http://vbox7.com/play:838aa645?p=favourites&id=200364 Гледай тука за кво иде реч само с лек ъпдейт на суперчарджър
.Някой да забеляза,да има пушене като комин от ТеЦ Марица Изток,което би се получило при аналогичен кандилник докато си направи стехиометричната смес 40-50 градуса преди ГМТ,която има сложната задача,за това малко време да се впръсне в цилиндъра,на тракалника,да се смеси с въздуха и останалите от предишния работен такт сажди :D и да изгори около ГМТ без да остане неизгоряло гориво.т.е горенето да продължи в разширителния такт.Хм...сложна задача,за двигателя измислен от Рудолфчо Дизел,който първоначално е измислен от него да гори въглищен прах :P .После горкия се е мъчил да повиши степента на сгъстяване щот КЮМЮРЯ не искал да сЪ пали
.Как да е не можеш да пребориш физичните закони и да накараш за такова кратко време да изгори напълно горивна смес.Тя си има скорост на изгаряне,която е различна разбира се за различните горива.Поради тази причина не може и да се форсира саждилник с тежък коляно-мотовилков механизъм,демпферен маховик да не ти треперят бузите на светофара,когато си на празен ход :D на повече от 5 х.об.м.Друго си е гледката на Ф1 18-20 х.об.м,или на пистов мотор 12-15 х.об.м.Изобщо мъртвородения дизел няма никакво бъдеще
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
За тази мощностна и дина мична характеристика кво ще кажеш http://vbox7.com/play:a799b1ed а за тази??? http://vbox7.com/play:6e3f01e8&pos=vr а пък тук в максимална скорост в ограничените си до 4 х.об.м макс не виждам нито едно кандило как ще се справи http://vbox7.com/play:05b22739ivel написа:всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за полянатаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Само да питам тука,че не съм мноо на ясно за самолетните двигатели иде реч преди да измислят реактивния двигател е бил бензинов с две свещи на цилиндър туин спарк) да не огасне случайно едната свещ и пилота да се приземи без да иска до врага.А бе случайно да е имало дизелов самолетен двигател с гоУем врътящ момент приложен на перката,да пикира по-лесно :P .Ако има такъв двигател единственото му предимство е било,че врагЪ от неизгорел кИмЮр няма да може да те отстреля изотзад :PEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ето бензинка:ivel написа:всички твърдения тук за дизеловите мотори са безпочвени.хайде един да ми начертае мощностна или динамична характеристика на бензинов и дизелов мотор и ако я обясни ще разбере защо съвременния турбодизелов двигател е по динамичен,от бензиновия двигател,па дори и с принудително пълнене.всичко останало е фолклор за поляната
Та какво ѝ е лошото?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви коне,какво става.също така колегата,дето твърди ,че дизеловия двигател нямал къде да се развива-пълна глупост.знаеш ли бош каква горивна уредба разработват-да кажем на колко бара ще работи помпата и каква ще бъде.дизеловия двигател има накъде да се развива,а и той си се е развил достатъчно,ама какво ще правим с бензиновия,който няма кпд.ако конструкторите успеят да решат този проблем при бензиновите мотори всичко ще се промени,а друг е въпроса,че това на този етап е невъзможно.а и недей забравя,че предстои и направата на дизелов мотор с електрически клапани,като екуто може да си прави корекции на фазите на газоразпределението както и колкото си иска в зависимост от режима на работа.сиреч multiair,но при дизелов мотор.относно замърсяването-има си стандарти,щом ги покриват-ок,щом ги манипулират-да си търпят загубите.ето нашите сглобкаджии в ловеч не покриват евро 6 и засега всички работници си пият виното и си ядат сланината,докато си оправят емисиите
Коментар
-
Интересно ми е какво ще кажеш за тази крива на бензина. Да разсъждаваме малко, както каза.Аз съм разсъждавал и имам сметките, и мога да кажа, че няма разлика между този бензин и алтернативния му дизелов аналог от гледна точка на еластичност.ivel написа:а дизелка?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да.Ако не вярваш виж колко конски сили излизат в даден момент на дадена предавка, сметни разликата в предавателните числа на дадена скорост и виж крайния резултат. Ще се изненадаш, че няма да видиш тази разлика, която се наблюдаваше преди 10 години.Нека не се залъгваме. И аз съм фен на дизела, ама нещата в последните години са силно изравнени в тази насока, с последните поколения расови бензинови двигатели.Отделно и за КПД-то не съм съгласен. Мисля, че 40% КПД при бензинов двигател си е бая голямо постижение. Отделно, че Мазда са почти към края на внедряването на процес на самовъзпламеняването като при дизела. Тогава ще стане още по-интересно.ivel написа:дали?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Това при напълно изправни автомобили няма как да стане, това А3 сигурно е било без турбинаivel написа:още нещо за статистиката-пробвахме ускорение на права около 2км.колите бяха ауди а3 1,8т 150кс и голф 4 AHF 110кс с чип=140кс.голяма разлика в полза на печката,някой ако не вярва да пробва.а нали са приблизително еднакви коне
Няма как да ме убедиш, че по тежка турбо дизелова кола с по-малко коне, ще бие по лека турбо бензинова кола, пълен абсурд, отделно че само до 100км/ч бензинката е по бърза с 1 секунда, това А3 с което сте мерили е било пред умирачка, дай да си говорим сериозни неща.
punto HGT
Коментар
-
Какво му е на ванкеловия мотор, нали сега наскоро май пак изкараха една такава.ivel написа:Боби,много ми е интересно дали ще създадат мазда такъв мотор със самовъзпламеняване.аз си мисля ,че трудно ще успеят.най-големият им проблем се изразява в антидетонационната устойчвост на горивото.според мен в тази насока ще изсерат едно лайно както стана с ванкеловия мотор и до тамAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Чувал съм за Келешаivel написа:е ,това са фактите и не забравяй ,е голфа е с чип,правен при Тони ,ако въобще си чувал за него.така,че не можеш ти или аз да кажа за колко набира голфа,но си беше голяма сила
Колко голяма сила е 110к.с. + чип, айде намери ми един такъв ама точно такъв сток + чип пък да видим колко е голяма сила, пак ти казвам това е 9+сек. автомобил до 100к/ч, аудито е ниска до средна 8-ца, няма как да стане тоя голф да е пред аудито ако колите са в кондикция, а и Келеша от стоков автомобил само с чип няма как да направи извънземен автомобил, който другите мапери да не успеят да чипнат.То и на мен ми се е случвало с 3-ка дизел 200+коня да се пусна по светофарите и до 120км/ч беше зад мен, ама не съм седнал да се хваля, че ще го бия
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар