BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ми елементарно бе. Купуваш си едно Ауди, което гори по под 3/100 и идваш и се връщаш до София с под 40 лева. И най-важното е, че няма да си правиш маршрут от къде да зареждаш случайно да не останеш без газ и да вземе да се набуташ да караш на бензин, а ще може да направиш този маршрут 2 пъти с едно зареждане.stilo_new написа:Сериозен ли си? Много неясни сметки си писал. С Пробан -Бутан винаги е било по-евтино от дизеляците. днес газчица в Бургас на 67 стотинки. Отиване и връщане до София ми излиза 42-3 лева. Ай обясни ми как това ще стане с дизела?BO написа:Демек в крайна смета ако целта ти е задължително най-евтино придвижване, то отново логичния избор би бил дизела.
Ама пък метана кърти отново.Значи логично е да бъде метан->дизел->газ->бензин ако търсиш само икономията.
Естествено, че няма да те кефи, като не ти изнася.Stefanaki написа:И понеже не ме кефи да гледам какъв разход имат хората...
И отново не отговори - какво правим като Алфа 4ц не може да вдигне 100 на 2-ра? Представям си как я караш и изведнъж идваш тук с негативно мнение, че е трябвало да включиш 3-та и живота ти е бил застрашен, защото не си го очаквал.Оп, да, извинявай. По тази логика най-добре да караш Браво 1.6 с новата кутия с дългия диф, която прави повече от 100 на 2-ра. Там е друга бира и те съветвам на такава да се метнеш, защото ще те подсигури по-добре срещу грешките ти.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Извинявай, ама какви са тези Ауди-та, който горят под 3 на 100?BO написа:Ми елементарно бе. Купуваш си едно Ауди, което гори по под 3/100 и идваш и се връщаш до София с под 40 лева. И най-важното е, че няма да си правиш маршрут от къде да зареждаш случайно да не останеш без газ и да вземе да се набуташ да караш на бензин, а ще може да направиш този маршрут 2 пъти с едно зареждане.
:
Коментар
-
Ами ето ти официалните данни, реално постигнат разход при статистика за минимум 50к и обява, за да се възползваш, ако имаш желание.Че и автомат, за да не правиш грешките на колегата, ако не знаеш как се кара дизел. Ама и не може да вдигне 100 на 2-ра, ако е проблем това разбира се, спрямо твоите възгледи.stilo_new написа:Извинявай, ама какви са тези Ауди-та, който горят под 3 на 100?BO написа:Ми елементарно бе. Купуваш си едно Ауди, което гори по под 3/100 и идваш и се връщаш до София с под 40 лева. И най-важното е, че няма да си правиш маршрут от къде да зареждаш случайно да не останеш без газ и да вземе да се набуташ да караш на бензин, а ще може да направиш този маршрут 2 пъти с едно зареждане.
:A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Е то и на някои не им изнасят някои числа и все търсят да извадят някакви супер измислени доводи.Алфа 4ц не съм карал. Мнение за автомобил, който не съм управлявал се старая да не давам. За сметка на това съм карал Браво 2 с 1.6 16V Multijet 120к.с. Ами Хонда Сивик 1.6 i-DTEC 120к.с. е по-добра. Мерси за съвета, но си го задръж.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
В 5 часа отивам на работа. Бях обещал клип и го качвам. Снимах и пътя. Гъста мъгла. То не можеше и с 90 да се кара ама викам хайде. ***Модерирано***Модераторски екип на fiatforum.bgstilo_new написа:Колега нямам думи. Защо го режеш така на студен двигател?? Не си си сложил колана!? А и май повече от 160 не можа да вдигне.ПП: Бременната ти жена знае ли какви ги вършиш в 5 сутринта ?evgeni85 написа:
Коментар
-
Да и аз предположих, че за такова Ауди става въпрос. То по-скоро подхожда на някоя баба да ходи до заленчуковият пазар. А то не са мои възгледи, просто обобщих какво казват повето дизелджии. Едва ли не с една предавка може на почти всяка една скорост да се движи. Явно не е така, щом слагат пак 5-степенни предавателни кутии.BO написа:Ами ето ти официалните данни, реално постигнат разход при статистика за минимум 50к и обява, за да се възползваш, ако имаш желание.Че и автомат, за да не правиш грешките на колегата, ако не знаеш как се кара дизел. Ама и не може да вдигне 100 на 2-ра, ако е проблем това разбира се, спрямо твоите възгледи.
Коментар
-
Аха, сега да не кажеш, че аз съм ти искал да дадеш дизел да прави на 2-ра 100км/ч? Че още малко и на там ще тръгнеш.Да съм те питал дали 4ц-то се управлява по-добре от газифицираната кола, че да се измъкваш пак? Има си технически параметри, по които елементарно може да се види коя кола каква скорост може да направи на всяка една предавка.За това ти дадох пример и за БМВ-то, защото просто му знам предавателните числа на скоростната кутия. Ти искаш, аз ти давам. Ама обратното не може. Не става. Ами така е, като няма какво да кажеш.Хайде със здраве.Stefanaki написа:Е то и на някои не им изнасят някои числа и все търсят да извадят някакви супер измислени доводи.Алфа 4ц не съм карал. Мнение за автомобил, който не съм управлявал се старая да не давам. За сметка на това съм карал Браво 2 с 1.6 16V Multijet 120к.с. Ами Хонда Сивик 1.6 i-DTEC 120к.с. е по-добра. Мерси за съвета, но си го задръж.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Може. Първа е само за потегляне, втора и трета са формалност, четвърта заменя всички скорости, а пета и шеста са заразкош. Задната е, като при бензинките.Едва ли не с една предавка може на почти всяка една скорост да се движи.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Една моя си статистика, с която не целя абсолютно нищо - просто обичам статистиките
. Имаме 2 семейни коли от подобен клас: 1.6 101 к.с. газ-бензин и 1.9 115 к.с. турбо дизел, произведени съответно 2004 и 2003 г. Ето какво е положението за 2015 г.:Газ-бензин:Изминати 16 334 км.Заредени 1 539.65 л. газ за 1 422.48 лв.Заредени 163.91 л. бензин за 328.94 лв.Общо заредено гориво: 1 751.42 лв.Цена на 100 км.: 10.72 лв.Дизел:Изминати 13097 км.Заредени 932.93 л. дизел за 1 964.97 лв.Цена на 100 км.: 15 лв.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
[quote="evgeni85"]И какво трябва да покаже тоз клип точно,че не стана ясно? Тук виж нищо ,че е атмосферка http://vbox7.com/play:b9c5aa58EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Бо, четеш ли?snake написа:Една моя си статистика, с която не целя абсолютно нищо - просто обичам статистиките
. Имаме 2 семейни коли от подобен клас: 1.6 101 к.с. газ-бензин и 1.9 115 к.с. турбо дизел, произведени съответно 2004 и 2003 г. Ето какво е положението за 2015 г.:Газ-бензин:Изминати 16 334 км.Заредени 1 539.65 л. газ за 1 422.48 лв.Заредени 163.91 л. бензин за 328.94 лв.Общо заредено гориво: 1 751.42 лв.Цена на 100 км.: 10.72 лв.Дизел:Изминати 13097 км.Заредени 932.93 л. дизел за 1 964.97 лв.Цена на 100 км.: 15 лв.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Е какво да чете? Ако газ-бензин е карана умерено, а нафтата е шпорена само със 150-60 по магистрали ? Всичко е относително. В момента при цена на метан с отстъпка 1,40 и нафта с отстъпка 1,69 , разликата в цената на пътуването ми до петрич примерно, отиване, връщане и насам натам, около 400 км. е 8 лв. До Велико търново е 10 лв. Ама удоволствието от шофирането е много повече от 8 или 10 лв. На градско в София на 100 км. по моя маршрут разликата е 2,6 лв. пак в полза на метана.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар