Не точно. Много неща не отговарят по качество за цените, които имат. От тая гледна точка съм за по-ниски цени. Но като цяло заплащането освен да се завиши трябва да отговаря на съответната квалификация, заемана от човека Х. Писнало ми е от тази комунистическа глупост: общ работник - Хлв, инженер - Х или Х-50лв. Надявам се разбра какво имам в предвид.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Огромен срив в цената на петрола,при нас реакцията е нула
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Обратно пропорционалноLane Staley написа:Заплатите се определят също както цените и също както навсякъде по света - според производителността, търсенето и предлагането.
Колкото повече работиш, толкова по-малко вземаш в БГ. Да не се лъжем с пазарна икономика, тя у нас не съществува. Използват се всички предпоставки, дори и необосновани, за вдигане на цените, а доходите ако има как да бъдат намалени - направо идеална комбинация за "бизнеса" ни.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
mnpenchev
Добре колега, но колко си оценяш твоя труд тогава ?Kay_ написа:Не точно. Много неща не отговарят по качество за цените, които имат. От тая гледна точка съм за по-ниски цени. Но като цяло заплащането освен да се завиши трябва да отговаря на съответната квалификация, заемана от човека Х. Писнало ми е от тази комунистическа глупост: общ работник - Хлв, инженер - Х или Х-50лв. Надявам се разбра какво имам в предвид.
Коментар
-
Пенчев, ти май работиш в рафинерията, а? Цената специално на горивата се сформира от много неща. Вярно е, че цената на самия петрол съставлява около 40% от цената на дизела, примерно. Само че, в Европа акцизите са по-високи от България в повечето държави. А другите разходи? Колко заплата взимат 5 служителя в бензиностанция в Германия и колко тук? Макар че в централата на Лукойл някои хора си взимат европейски заплати. Като за европейски мениджъри. Ето ти една интересна статия.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
mnpenchev
Колега, работя точно в рафинерята, но повярвай ми не мисля че получавам адекватна заплата. И понеже цените не зависят от мен искам да получавам колкото и в другите рафинерии. А 5 работника в германия печелят колкото 30 у нас, при почти еднаква цена на горивата и на преработката и на суровия петрол.Както твоите началници те цакат с по-ниска заплата така и моте го правят по същия начин, докато ханс взема 2 чувала пари за същата работа ние си стържем подметките един на друг.style34 написа:Пенчев, ти май работиш в рафинерията, а? Цената специално на горивата се сформира от много неща. Вярно е, че цената на самия петрол съставлява около 40% от цената на дизела, примерно. Само че, в Европа акцизите са по-високи от България в повечето държави. А другите разходи? Колко заплата взимат 5 служителя в бензиностанция в Германия и колко тук? Макар че в централата на Лукойл някои хора си взимат европейски заплати. Като за европейски мениджъри. Ето ти една интересна статия.
Коментар
-
Е, сам отговори за въпроса към менmnpenchev написа:Колега, работя точно в рафинерята, но повярвай ми не мисля че получавам адекватна заплата. И понеже цените не зависят от мен искам да получавам колкото и в другите рафинерии. А 5 работника в германия печелят колкото 30 у нас, при почти еднаква цена на горивата и на преработката и на суровия петрол.Както твоите началници те цакат с по-ниска заплата така и моте го правят по същия начин, докато ханс взема 2 чувала пари за същата работа ние си стържем подметките един на друг.style34 написа:Пенчев, ти май работиш в рафинерията, а? Цената специално на горивата се сформира от много неща. Вярно е, че цената на самия петрол съставлява около 40% от цената на дизела, примерно. Само че, в Европа акцизите са по-високи от България в повечето държави. А другите разходи? Колко заплата взимат 5 служителя в бензиностанция в Германия и колко тук? Макар че в централата на Лукойл някои хора си взимат европейски заплати. Като за европейски мениджъри. Ето ти една интересна статия.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
В Германия на бензиностанциите работят 1, макс. 2 служителя.style34 написа:Цената специално на горивата се сформира от много неща. Вярно е, че цената на самия петрол съставлява около 40% от цената на дизела, примерно. Само че, в Европа акцизите са по-високи от България в повечето държави. А другите разходи? Колко заплата взимат 5 служителя в бензиностанция в Германия и колко тук?
На мен като ми идват на гости приятели и роднини, като отидат на бензиностанция очакват някой да ги обслужи, но не идва никой и трябва сам да си налееш горивото. Много е забавно когато искат (но не могат) да заредят газ и когато дори касиерката не знае как става това.Не зная каква заплата получават служителите на бензиностанциите в БГ, но в Германия рядко някой касиер/ка получава повече от 12^/час (около 2000^ бруто месечно), като масово заплащането е 1700^ бруто месечно (10^/час). Бензиностанциите масово затварят в 22:00 и отварят в 05:00. Изключение правят тези на магистралите, но там горивата са с по 10-15 цента по-скъпи.В този смисъл разходите за персонал в Германия са може би по-малки от тези в България.Иначе и аз днес заредих А95 за 1,44^/литър, като до скоро не бих виждал цени под 1,60^/литър.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ами колега на дали през компа, знаеш какво работя
Проблема не се изразява в искането на мн пари. Доста по комлексен е. За определен вид работа може да се изисква квалификация, която ти отнема около 5 години от живота. И ако това, което го умея аз го могат в БГ да кажем примерно 300 000. Носенето на предмети го умеем около 6млн. Но взимаме почти наравно. Абе с две думи- ако искам ей сега за седмица мога да стана перфектен общ работник. Но за същото време общ работник не може да се научи да проектира. Това е... Трябва старта на заплатите да е по-висок за всички. Примерно 1200лв.. и от там на горе спрямо професия и квалификация. Ако някой мисле друго...няма да споря- това ми е мнението.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Факт.Не само в Германия, но и в много други страни - на бензиностанциите просто няма други служители, освен касиерките.Аз смятам, че тук концепцията в момента е по-добре. Предпочитам да има служители на бензиностанциите и за удобство и заради работните места
П.П. То и в момента е така бре
Заплатата стартира от 340
Имаш минимум, над който градиш. Сега като премахнем иронията - съгласен съм с поста на колегата по-горе. Редно е висшистите да имат някаква надбавка заради квалификацията си, но...но всъщност е даже обратното
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
За това казах, че е компексно. От университетите излизат много кадърни момчета, НО (колкото и смешно да звучи) не могат да се реализират понеже няка къде. И ти с времето като започнеш да се отдалечаваш от дадена сфера...затъпяваш в нея. Много неща се забравят и после трудно се връщаш. Виждам съм такива случаи. Отделно важно е и отговорността която поемаш с дадена длъжност. Няма да ти е приятно да си подсъдим при грешка и да отговаряш за живота на група хора и да влизаш пари колкото някой суек, който цял ден се подпира на кирката.pplk написа:И що пък да е редно? Това, че е висшист не го прави автоматично квалифициран, както и обратното.Слав написа:Редно е висшистите да имат някаква надбавка заради квалификацията си, но...но всъщност е даже обратното
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Прав си, но това няма нищо общо с образованието като такова. Няма как всички завършили икономика да работят като икономисти, просто няма нужда от толкова. И какво като е супер кадърен, като не можи да се продаде поради липса на пазар. И аз съм биохимик и кво това? Занимавам се със съвсем различни неща. За моето образование няма пазар и аз съм го приел.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Така е. Но почти всяка професия е широкопрофилна. Не е длъжно точно за икономиката да си баш икономист (за тая сфера не гледам да давам мнения, че не разбирам от нея). Сега университетите мога да дадът един старт на кариера. Цял живот човек трябва да се учи и усъвършенства, а не да си мисли, че хоп Уни-то и вече сме гении.pplk написа:Прав си, но това няма нищо общо с образованието като такова. Няма как всички завършили икономика да работят като икономисти, просто няма нужда от толкова. И какво като е супер кадърен, като не можи да се продаде поради липса на пазар. И аз съм биохимик и кво това? Занимавам се със съвсем различни неща. За моето образование няма пазар и аз съм го приел.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар