Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо с GSM зад волана не може, а с цигара - да...
Collapse
X
-
Е какво е значението, че ръката ти е заета?Колегата БО го обясни какво се случва с телефона, това, че ръката е заета и нищо не можеш да правиш с нея няма нищо общо. Карал съм два месеца със счупена дясна ръка и съм бил напълно концентриран. Автомобила който имам в момента може да се управлява с една ръка, по таблото нямам никакви бутони и не е нужно да си махаш ръцете от волана за да направиш каквото и да било. Даже от волана може и да се ускорява.....Аз по телефон избягвам да говоря, просто докато говоря и нямам никакъв спомен за пътя, от къде съм минал и какво се е случило.https://www.youtube.com/watch?v=-oZzFn6UdI0
-
Извинявай колега jenshen73, през Handsfree, лошата новина хубава ли става? Колкото до въпроса, това се прави с цел да има още един повод за спиране, нали сега без повод вече не спират. Случаите на трагедии от цигара са много по малко от главоболие, инсулти, неделни шофьори и други физически и психически не добре хора, защо тогава любителите не минават като професионалните шофьори на по-чести прегледи, така ще се повиши сигурността :D /корупцията де сори грешка/. Логично е да се забрани да кара с отворен прозорец, защото като влети осичка или пчеличка става зле, при завишени газове на предния, може да ти се насълзят очите. Всеки се влияе от дадени лекарства по-различен начин и винаги има изключения/ справка прочетете упътването "странични реакции"/ от утре всеки с декларация подпечатена от личния лекар, че не е пил никакви лекарства. Нищо на днешно време не се прави за сигурността на "обикновения гражданин", колкото и брутално да Ви звучи, всичко е за пари и /или/ власт, а властта най-вече се постига, като човек се откаже от правата си, къде доброволно, къде на сила, малко по-малко уж за своята сигурност. Не е далече времето, когато видео регистраторите ще станат задължителни и с интернет връзка, за да бдят над Вас и тогава ще има щастливи поддръжници, ще се чувстват сигурни или поне ще имат кадри от .......за наследниците си. Гласувам с против. 1.Защото на някой им е по-трудно да потеглят на светофар и се разсейват повече да гледат лоста и педалите, от колкото пушач да си дръпне от фас, но закона тези безопасни шофьори не наказва.2. Не искам да съм в задръстване и около мен да има 4-ма пушачи, които не са пушили от час.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Много са се натопорчили пушачи и не толкоз пушещи ... що ли? Подхвърлят някакви дъвки със сравнения за очила, хапване, кафенца, пчелички, апетитни спътнички ... ?! Колеги, моля ВИ не си търсете извинение за проблема, който съществува и е реалност всеки ден на пътя. Това, че всеки е над тея неща и може да се владее е пълна глупост. ПТП става за част от секундата, т.е. още преди да ни е опарила пустата цигара, преди да ни е опарило кафето ... всичко това е риск, който сме поели, НО не означава че е правилно! Напротив дори рутината с която го правим ни прави още по-слаби и лекомислени, а Чавето с чупената ръка е по-концентриран, щото е проблема му е за месец ... не повече!Гласувах за забраната защото:Проблема с цигарата е не самата цигарка, а шибаният и фас, който не винаги попада там където трябва!?S_BANKOV написа:Все ми е тая, левичар съм а пепелника ми е от дясно и по тази причина не пуша докато карам. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Прочетох само първото мнение и понеже става дума за шофьори на камиони, сиреч професионални шофьори ще кажа следното - тия хора гонят график, километри и т.н., спирането при тях е много по рядко от колкото при всеки човек тръгнал с леката си кола до морето напр., тоест за да си хванат надницата и за да няма гневни обаждания по станциите, че закъсняват от тях се изисква да карат постоянно, тоест хранене, пушене и т.н. се прави зад волана и това е неизбежно, най вече за м/ународните шофьори, няма как човек, който минава по 10 000км за има няма 5-6 дни да спира през 1 час за да хапне или да си запали цигара, ако върти тука в БГ, по 300-400км за ден става, но иначе няма как.Не съм пушач, но хапвам зад волана и това не ми пречи, че стават инциденти стават, но по тая логика трябва да забранят освен горните изброени още куп неща, а не ми се вярва шофирането да го сведът до степен все едно да отбиеш военна служба за 1 година, просто няма как да стане в тая държава и няма как да се дисциплинират толко много хора, за да стане ще трябва до всеки шофьор да седне по един катаджия
, а м/у катаджиите има корумпирани и пак някой ще мине м/у капките, от тука следва освен катаджия в колата си да седне и още един, който да следи и теб и катаджията и т.н. и т.н. и накрая ще се окаже, че всички трябва да караме бусове с +12 места, че да има достатъчно хора, които да следят някой да не направи нарушение
Съгласен съм да се забрани, ако още не е, пушещите и хранещите се да се глобяват солено, ако не си изхвърлят остатъчния материал от храната и цигарата на определените за това места, иначе съм против забраната за пушене и хранене зад волана.
punto HGT
Коментар
-
Не е защото е за месец два а защото превключването на скоростите.... съм го правил с лявата ръка. Нали се сещаш, че няма как да си позволя да щракам постоянно напред назад лоста. Затова си концентриран и следиш на 100% това което се случва за да си готов.Та мисълта ми беше, че броя на ръцете, краката...... не те прави супер внимателен човек.Шофьорите на камиони.... карат с тахограф. Това ще рече, че на всеки 4-часа задължително имат едночасова почивка...... Не е като едно време както беше. Всички по нови вече не са с хартиените шайби ами с електронни карти и манипулацията е много по трудна. Там камиона следи за часовете и ако пресрочиш спираш да се движиш.Jimy написа:Чавето с чупената ръка е по-концентриран, щото е проблема му е за месец ... не повече!
Коментар
-
Шоферите на камиони..карат като за последно - прекъсват ограничители,тахографи, това че са професионални шофери е една пълна заблуда - за мен са професионални убийци.Така че 20 тона като са срещу мен дали пуша или не все тая.Пък и пушачите могат да кажат колко пъти са били засичани от непушачи докато карат и пушат - нали другите били по - концентрирани?Пък и винаги когато някой ви изнерви , вместо да му се връзвате и да давате газ, може просто да запалите една цигара и да карате спокойно :DFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Всички много философстват и се обясняват. Да, и това е разсейващо, ама то има още хиляди разсейващи неща. За мен такава забрана си е тотално нарушаване на свободите ми като гражданин. Забаниха ми в заведенята за да не преча, забанихам ми в близост до училища, спирки и т.н. да не гледали децата- добре. Ама в собствената ми кола - фък офф!Ще си пуша колкото ми е кеф. А това дали аз самия се съобразявам и пазя другите - си го оставете на мен. Който ме познава, знае че го правя. В къщи отдавна не пуша заради децата - само на терасата. Затова в колата ще си пуша и ще се омирисвам колкото си искам.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Това да вадите думи от контекста го можете прекрасно. Представи си, че колкото и да е лоша новината при 2 свободни ръце шанса да се убиеш намалява с 50%, поне.Имам точно 2 акта точно за говорене по телефон, платих си ги и си ги страдам (вземат и точки), но въпреки тези актове твърдо стоя срещу разговорите по телефон шофирайки.k76 написа:Извинявай колега jenshen73, през Handsfree, лошата новина хубава ли става?...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар