ехеее кога написахте толкова много за ХГТ-то .надявам се да не си се разубедил Общо взето искам само да допълня някои неща .Мойто ХГТ е с обикновена газова ,80 000 км са минати с нея !!! сменял съм,ремъци филтри ,съединител ,и амортесьори (предни) всичко си е в цените на нормалното и т.н. на фона на експлоатацията която се подлага РАЗХОД ГАС:13 в града 13,5 максимум !при мойто каране ,до морето ми дава 10 гас ако не вдигам повече от 170 .за максималната скорост до 220 км.километража показва наравно с километража на бмв 320 ,а няколко пъти съм изпълвал километража 240 само на бензин на гас повече от 230 не може .(ако някой не вярва да заповяда да се повозиме до Пловдив)колата си е супер,сигурно съм единствения който е сменил БМВ и се е качил на Фиат ,заслужавам медал
Значи да направим сметка:читаво HGT-6000лв в най добрия случай.Обслужване,регистрация,скромна музика,евтина аларма-около 1000лв.Газов инжекцион 1200-1700лв,нека е по средата-1500лв. И какво става-8500лв за кола със среден разход 12-13/100 газ при цена 1,08 засега.Аз бих се насочил към JTD105.Зависи дали ти е за КЕФ, или за работа.Сега ще започнете да ме убеждавате, че газовия инжекцион е икономичен.На HGT едва ли.....
Уф, това Браво HGT С ГАЗОВА e нещо като тигър да лови мишки...като немска овчарка в гарсониера, като МИГ 29 да пръска посевите и за комари.... още много "като" мога да дам.... що унижавате достойната кола с тази ГАЗ бе пичове!?
abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга кола Не изпаднаха финансите
abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга кола Не изпаднаха финансите
мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга кола Не изпаднаха финансите
мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!
Мисля,че беше колянов вал от 2.4 и още нещо ама не съм сигурен
Абе я най-добре вземи моето sedici.Ще ти е по-евтино от бравото и няма нужда от ровичкане. :
Ако имах парите ама въобще нямаше да се замисля,директно идвам до Пловдив с рейса и се прибирам със Sedici-то Просто колата ти е уникална и винаги я бих предпочел пред HGT Но финансите ще се позабавят а ти ще си продал красавицата сигурно
Четейки темата така и не разбрах за какво ти е това ХГТ за кеф ли , за работа ли , за семейна кола ли , за какво , защото за нищо едно от изброените няма да ти свърши работа . Първо за кеф - колата ( не съм карал ) но мога да изброя поне 3-4 модела , които вървят повече и са на по ниски цени и за поддръжка и за покупка . За работа е абсурдно харчи много , скъпи части гадна за сервизиране . За семейна с 2 врати е харчи мн и определено не е семейна кола . Следвайки пътя на логиката , не искам да обиждам никой но излиза че това Браво е най-безмисления модел от гамата Браво . А що се отнася за газта как може въобще да ви мине през ума да слагате газ на тая кола или на която и да е кола водеща се за по-спортен модел . Няма такова понятие като бърза и икономична кола .
Първо да уточня , че е мн субективно и всеки си има предпочитания аз споделям мойто виждане и не искам да влизам в конфликт с никой. Аз лично преди да взема Пунтото се оглеждах за точно такова Браво , но ме отказаха цените по поддръжката. Идеята ми е че кефа изисква мн ръчкане , което от своя страна води до мн разходи , които мн грубо могат да ти провалят целия кеф , който може ( кефа, удоволствието) с друг автомобил да се постигне на мн по-ниска цена . Примерно с Пунто ГТ или Саксо ВТС , които на цени са почти същите на вървене са по-добре и мисля , че не са толкова капризни като сервизиране , за Пунтото знам от личен опит .
Коментар