tomazo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Collapse
X
-
Значи да направим сметка:читаво HGT-6000лв в най добрия случай.Обслужване,регистрация,скромна музика,евтина аларма-около 1000лв.Газов инжекцион 1200-1700лв,нека е по средата-1500лв. И какво става-8500лв за кола със среден разход 12-13/100 газ при цена 1,08 засега.Аз бих се насочил към JTD105.Зависи дали ти е за КЕФ, или за работа.Сега ще започнете да ме убеждавате, че газовия инжекцион е икономичен.На HGT едва ли.....Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга колаmatey написа:abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Не изпаднаха финансите
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!Abarth. написа:Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга колаmatey написа:abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Не изпаднаха финансите"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Мисля,че беше колянов вал от 2.4 и още нещо ама не съм сигуренtoko написа:мм не ми се вярва да е толкова лесно... по лесно е да се присади направо нов мотор от ланча или стило, ама пак идва въпроса колко е оправдано откъм финансова страна!Abarth. написа:Просто тоя мотор не много трудно става 2.4 20V 175-те коня,чипира се и става екстра :D Но няма да се купува скоро друга колаmatey написа:abarth, не знам ще ти стигнат ли силите и нервите да пилиш мотора, да му слагаш чип и да го газираш.Мисля,че разговора започна с ужасната идея за HGT и газ.Явно не съм разбрал.Sorry.
Не изпаднаха финансите
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ако имах парите ама въобще нямаше да се замисля,директно идвам до Пловдив с рейса и се прибирам със Sedici-тоmatey написа:Абе я най-добре вземи моето sedici.Ще ти е по-евтино от бравото и няма нужда от ровичкане. :
Просто колата ти е уникална и винаги я бих предпочел пред HGT
Но финансите ще се позабавят а ти ще си продал красавицата сигурно
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Четейки темата така и не разбрах за какво ти е това ХГТ за кеф ли , за работа ли , за семейна кола ли , за какво , защото за нищо едно от изброените няма да ти свърши работа . Първо за кеф - колата ( не съм карал ) но мога да изброя поне 3-4 модела , които вървят повече и са на по ниски цени и за поддръжка и за покупка . За работа е абсурдно харчи много , скъпи части гадна за сервизиране . За семейна с 2 врати е харчи мн и определено не е семейна кола . Следвайки пътя на логиката , не искам да обиждам никой но излиза че това Браво е най-безмисления модел от гамата Браво . А що се отнася за газта как може въобще да ви мине през ума да слагате газ на тая кола или на която и да е кола водеща се за по-спортен модел . Няма такова понятие като бърза и икономична кола .Слагайте си коланите
Коментар
-
Първо да уточня , че е мн субективно и всеки си има предпочитания аз споделям мойто виждане и не искам да влизам в конфликт с никой. Аз лично преди да взема Пунтото се оглеждах за точно такова Браво , но ме отказаха цените по поддръжката. Идеята ми е че кефа изисква мн ръчкане , което от своя страна води до мн разходи , които мн грубо могат да ти провалят целия кеф , който може ( кефа, удоволствието) с друг автомобил да се постигне на мн по-ниска цена . Примерно с Пунто ГТ или Саксо ВТС , които на цени са почти същите на вървене са по-добре и мисля , че не са толкова капризни като сервизиране , за Пунтото знам от личен опит .Слагайте си коланите
Коментар
Реклама
Collapse

Уф, това Браво HGT С ГАЗОВА e нещо като тигър да лови мишки...като немска овчарка в гарсониера, като МИГ 29 да пръска посевите и за комари.... още много "като" мога да дам.... що унижавате достойната кола с тази ГАЗ бе пичове!?
Коментар