Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 2.0 20V HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    за pugsy:"стига бе къде къде на по хубави и с по големи двигатели коли се слага газова та на хгт имало проблем"слага се да, ама само в България :D
    SASTEZATEL

    Коментар


      #17
      С газовия инжекцион не мисля,че ше скапа "петака" И какво по точно ти скапва колата,като се пали на бензин и се кара на бензин докато загрее и след това се минава на газ При тази цена на бензина просто няма начин да се кара на бензин Не мисля,че един газов инжекцион ще "спъне" колата
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #18
        ще я спъне и още как това, че се пали на бензин нищо не означава.виж сега аз какво ще ти кажа, ама това ми е лично мнение де.колата пали на бензин и прехварля на газ като темп. на двигателя /т.е в изпарителя/стане повече от 15 градуса - при такава започва да се изпарява газта. това обаче нее работната темп на двигатела, на газ двигатела се изхабява тройно по - бързо, а докато стигне работна темп. петорно заради смазочните характ. на газта.проблема е, че лятото почти веднага включва на газ, а зимата като включи двигателя съвсем нее готов за това.заради карането с малко бензин в резервоара голяма част от буклуците влизат в системата - резултата - запушване на инжектори и скапване на помпа на инжекц. и още един куп дребни гадове - неща с които ХГТ е пълно/електроники/ , да не говориме за объркването на компютъра.още за компа - за пълноценното изгаряне на горивовъздушната смес подаването на искра за газ/бензин е с различно предварение - това го определя пак електрониката в ХГТ - резултата е, че колата нее пълноценна и в двата варианта, или е пълноценна само в единия, а в другия вървенето е абсолютен компромис.т.е. в распространинея вариянт колата "върви" само на газ, кара се само на газ и цялата бензинова система отива на кино за определен период.почти три пъти по бързо се скапва и аспуховата система при работа на газ - гние по бързо заради влажността на изгорелите газове.проблемите в изпарителя /мембрана/от некачествената газ по газостанциите започват още напървата година, а некачествена газ има много повече от некачествен бензин.и това е което се сещам за сега а ме мързии и да пиша вече :D сигурно има и още :D извод - ако ще слагаш газ, по добре да нее на ХГТ - колкото по "вървежен е един двигател" - толкова по капризен е.петака е жестока резачка и газта само ще го скопи.е товае ае успехи.
        SASTEZATEL

        Коментар


          #19
          krum_ktk написа:
          ...на газ двигатела се изхабява тройно по - бързо, а докато стигне работна темп. петорно заради смазочните характ. на газта...
          Аман от глупости, митове и легенди! Измивам си ръцете...
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            според мен това за корозията и запушването на инжекционната система може много лесно да се избегнекара се с поне наполовина пълен резервоар - и без това разхода на бензин е съвсем малъккачествен бензин, с почистващи свойсвта - примерно V-Power (макар че не съм сигурен в свойствата му)да се пали на бензин и да се кара да речем веднъж в седмицата 5-10 км на бензинтова е същото като да караш на бензин колата си, но рядкони мисля че ще е проблем
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              sev написа:
              според мен това за корозията и запушването на инжекционната система може много лесно да се избегнекара се с поне наполовина пълен резервоар - и без това разхода на бензин е съвсем малъккачествен бензин, с почистващи свойсвта - примерно V-Power (макар че не съм сигурен в свойствата му)да се пали на бензин и да се кара да речем веднъж в седмицата 5-10 км на бензинтова е същото като да караш на бензин колата си, но рядкони мисля че ще е проблем
              Аз типото го паля на бензин,чакам да вдигне 2 чертички на температурата и тогава минавам на газ,като 1 ден в седмицата карам на бензин :D Това за газовата на ХГТ просто го подхвърлих да ви чуя мненията Насочил съм се или към ХГТ или към Алфа 155 2.0TS :D
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #22
                Всички вие бяхте жертва на скрита камера .... :D
                Fiat Stilo JTD ....sold
                Volvo C 70 ....

                Коментар


                  #23
                  Mitko написа:
                  Abarth. написа:
                  А също ме интерсува как се разбира с газ този мотор? Абе всичко казвайте за колата
                  Сакън не думай. Това е ерес. Ако искаш да караш на газ не се втурвай на HGT. Може да се сложи газ но в моите очи това изглежда като онази S-класа V12 която спря на газостанция в Несебър.
                  В mobile.bg имаше обява за Порше с газова. Ако не е била майтап, направо избива рибата. :D

                  Коментар


                    #24
                    Колеги бая спор завихрихте, бая мнения изказахте... Сега аз ще споделя опит и практика:1. За газовия инжекцион - обръща на газ при температура от 70 градуса а не 15 - поне моето BRC е така. Поради тази причина всяка сутрин минавам около километър сега лятото, и около 2.5-3 зимата на бензин. Така отпада варианта да се прецака от това че е само на газ.2. Това за смазочните свойства на бензина и газта - колеги това важеше едно време при жикулитата с оловен бензин. Там бензина имаше смазващи свойства.Откакто сме на безоловен, няма такъв филм че на газ двигателя се скапва повече - дори напротив, маслото се сменя на 30% по-голям пробег от на бензин, на газ е 100 пъти по-добре за двигателя.3. За запалването - при инжекционите си има корекция и на запалването ( вграден аванс-процесор). За обинковените уредби се слага JetSpark или нещо подобно - ефект поне при мене има.4. За вървежа - с газов инжекцион е 100% като на бензин - разлика НЯМА!5. За монтажа - абсолютно 100% подкрепям че при кола пълна инжекция е по-добре инжекцион и че наистина в някои случаи с обикновена уредба може да си отровиш живота. Пример - един гърмеж който скапва дебитомера и после - навсички е ясно!6. Да се твърди че в нашето съвремие, в което всичко е с процесори и еку-та (газовите инжекциони), следят се всички параметри (ламбди, температури и прочие), сместа се дозира прецизно, че това е проблем е меко казано несериозно.Всъщност право на всеки е да избира дали себестойността на 100 километра ще му е 6-7 лв или 12-13 лв си е лично негов избор. Поне така мисля аз!И накрая - колеги при моя газаджия, когато ми слагаше инжекциона, имаше чистак - бърсак нова Тойота Авенсис за монтаж на инжекцион, е не е порше ама все пак е кола за 45000 лева...
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #25
                      хм, интересно тогава защо ли не си ги произвеждат колите направо на газ масово, ми ни се налага да си ги слагаме сами :D :D :D :D сега да бъдем логични - аз също ако имах браво/брава/мареа или каквото и да е подобно там 1.4, 1.6 1.8 и разни други подобни двигатели, със сигурност щях да заложа на газов инжекцион.говориме за ХГТ, разликата в двигателя на тази кола и останалите гореспоменати нее само в броя на цилиндрите и кубичните см. ами още в доста неща :D темата е за ХГТ нали, нее за газ срещу бензин по принцип - има сии друг раздел за което :D щом ще даваш пари за ХГТ - карай го на бензин, за това е направена, другото е компромис, това си е моето мнение де - никой не задължавам с него, просто колегата пита.само тука в BG си слагаме газ на 12 таци мерцедеси и поршета, иначе е нормално кота си земеш спортак да му предвидиш и харча :D айде лек ден :D
                      SASTEZATEL

                      Коментар


                        #26
                        Аз мое ли да се намеса у разговора, без да всявам смут, ама прочетох некои доста вредни изказвания 1-Во. Разхода на "Bravo HGT" при градско шофиране е около 13,0л./100км., а извънградско и 7,5л./100км. са му по силите, при добро желание 2-Ро. За смяна на ангренажен ремък се изважда мотора, НО това е според производителя, а с малко повече напън от към главния мозик, мое всичко (масла, филтри, ролки, ремъци, свещи и т.н.) да се смени за максимум един ден, без да се изважда мотора, при това до 500лв. Най-скъпото в такава профилактика е оптяжната ролка на нагренажния ремък ~130лв.Паразитната ролка е ~30лв.Ангренажния ремък е 50-60лв. (много важно тук е зацепването на ремъка след смяната, което става с едни джаджи, а не с белег, като на Жигули )Другите два ремъка са на половината на ангренажния ремък.Маслото е под 70лв. (Селения)Най-скъпите филтри са въздушния и на климатика ~70лв..Маслен филтър - под 20лв.Горивен филтър - под 20лв.Свещите (марка и модел по книжка) са към 20-25лв. (4броя)Носачите (една отливка с шарнирите) са по 100лв. с монтаж.Накладките (наистина качествени) са 150лв. (пълен комплект) със смяната.Спирачните дискове са колкото носачите с монтаж.Амортесьорите (газови) са над 200лв. единия (Монро), без пружина и монтаж.Съединител "Valeo" е близо 400лв., английското "Delphi" е към 250лв., смяната му е около 100лв. (за последното не съм много сигурен).И т.н...3-То. Вървенето в ниски обороти (ускорението от 0км/ч) не е от силните страни на "Bravo HGT", но наистина към 4000 оборота колата тръгва осезаемо и съответно харчи осезаемо.Демаража е голям и над 100км/ч може да се кара както на 4-та, така и на 5-та, дори при изпреварване и си личи, че в колата има сила и потенциал.(1000 оборота на 5-та = 35км/ч.)4-то. Максималната скорост, особено с хора и багаж, трудно може да надхвърли 200км/ч, въпреки показателите на спидометъра, който (при всички коли) често лъже при такива скорости (все пак 212км/ч е максималната скорост на по-силния двигател 155к.с.).5-То. Двигателя е много разтоварен и работи много спокойно и балансирано, но за сметка на това скоростите се натоварват доста и с течение на времето стават проблемни.6-То. Колата загрява по-бързо от нормалното, поради малкото място за охлаждане под капака и след спиране, съответно изстива по-трудно, което в някои случаи е добре.7-Мо. Да се монтира газ на такава кола е съизмеримо с богохулство и кощунство - по-добре си купи дизел 8-Мо. За под 6000лв. хубава такава няма как да намериш Вариант е да попаднеш на човек, който е на зор за пари или подобно на колегата "Zaphod" иска да я продаде бързо поради други причини, но ако ти предлагат "Bravo HGT" за 5000лв. - бягай надалече, през глава Успех и бъди сигурен, че ще останеш доволен от колата, но помни, че много зависи, какво точно желаеш от нея

                        Коментар


                          #27
                          Kuku написа:
                          .................... но и много зависимост, какво точно желаеш от нея
                          Е за това никога мненията не могат да бъдат обективни и точни, камо ли да се вади 100 %-в извод за качествата на един автомобил, закупен втора ръка.......много точно казано колега, обобщава всичко......

                          Коментар


                            #28
                            Kuku написа:
                            Аз мое ли да се намеса у разговора, без да всявам смут, ама прочетох некои доста вредни изказвания 1-Во. Разхода на "Bravo HGT" при градско шофиране е около 13,0л./100км., а извънградско и 7,5л./100км. са му по силите, при добро желание 2-Ро. За смяна на ангренажен ремък се изважда мотора, НО това е според производителя, а с малко повече напън от към главния мозик, мое всичко (масла, филтри, ролки, ремъци, свещи и т.н.) да се смени за максимум един ден, без да се изважда мотора, при това до 500лв. Най-скъпото в такава профилактика е оптяжната ролка на нагренажния ремък ~130лв.Паразитната ролка е ~30лв.Ангренажния ремък е 50-60лв. (много важно тук е зацепването на ремъка след смяната, което става с едни джаджи, а не с белег, като на Жигули )Другите два ремъка са на половината на ангренажния ремък.Маслото е под 70лв. (Селения)Най-скъпите филтри са въздушния и на климатика ~70лв..Маслен филтър - под 20лв.Горивен филтър - под 20лв.Свещите (марка и модел по книжка) са към 20-25лв. (4броя)Носачите (една отливка с шарнирите) са по 100лв. с монтаж.Накладките (наистина качествени) са 150лв. (пълен комплект) със смяната.Спирачните дискове са колкото носачите с монтаж.Амортесьорите (газови) са над 200лв. единия (Монро), без пружина и монтаж.Съединител "Valeo" е близо 400лв., английското "Delphi" е към 250лв., смяната му е около 100лв. (за последното не съм много сигурен).И т.н...3-То. Вървенето в ниски обороти (ускорението от 0км/ч) не е от силните страни на "Bravo HGT", но наистина към 4000 оборота колата тръгва осезаемо и съответно харчи осезаемо.Демаража е голям и над 100км/ч може да се кара както на 4-та, така и на 5-та, дори при изпреварване и си личи, че в колата има сила и потенциал.(1000 оборота на 5-та = 35км/ч.)4-то. Максималната скорост, особено с хора и багаж, трудно може да надхвърли 200км/ч, въпреки показателите на спидометъра, който (при всички коли) често лъже при такива скорости (все пак 212км/ч е максималната скорост на по-силния двигател 155к.с.).5-То. Двигателя е много разтоварен и работи много спокойно и балансирано, но за сметка на това скоростите се натоварват доста и с течение на времето стават проблемни.6-То. Колата загрява по-бързо от нормалното, поради малкото място за охлаждане под капака и след спиране, съответно изстива по-трудно, което в някои случаи е добре.7-Мо. Да се монтира газ на такава кола е съизмеримо с богохулство и кощунство - по-добре си купи дизел 8-Мо. За под 6000лв. хубава такава няма как да намериш Вариант е да попаднеш на човек, който е на зор за пари или подобно на колегата "Zaphod" иска да я продаде бързо поради други причини, но ако ти предлагат "Bravo HGT" за 5000лв. - бягай надалече, през глава Успех и бъди сигурен, че ще останеш доволен от колата, но помни, че много зависи, какво точно желаеш от нея
                            Отказа ме Можеби ще е Alfa 155 2.0
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #29
                              Abarth. написа:
                              Отказа ме Можеби ще е Alfa 155 2.0
                              Е, нямах това за цел Всичко казано до тук е от личен опит и така, както аз съм го правил и бих го правил за колата си Ти, ако решиш, че много искаш да караш "Bravo HGT", може да минаваш и с по-евтини консумативи и да го караш по-лекичко, за да не харчи много, и общо взето да се движиш на компромиси "Алфа 155", особено от последните двулитрови (’96-97) ще ти допадне повече, според мен Ти си решаваш, успех

                              Коментар


                                #30
                                ехеее кога написахте толкова много за ХГТ-то .надявам се да не си се разубедил Общо взето искам само да допълня някои неща .Мойто ХГТ е с обикновена газова ,80 000 км са минати с нея !!! сменял съм,ремъци филтри ,съединител ,и амортесьори (предни) всичко си е в цените на нормалното и т.н. на фона на експлоатацията която се подлага РАЗХОД ГАС:13 в града 13,5 максимум !при мойто каране ,до морето ми дава 10 гас ако не вдигам повече от 170 .за максималната скорост до 220 км.километража показва наравно с километража на бмв 320 ,а няколко пъти съм изпълвал километража 240 само на бензин на гас повече от 230 не може .(ако някой не вярва да заповяда да се повозиме до Пловдив)колата си е супер,сигурно съм единствения който е сменил БМВ и се е качил на Фиат ,заслужавам медал
                                фиатче Браво 2.0

                                Коментар

                                Working...
                                X