Аз си намерих по 80лв с отстъпката от Нелас. От Косер ако ги бях намерил там щяха да са без пари, ползваме отстъпка от 30-40% Нямаше да са на Бош но пък няма смисъл да се замисляш дали да ги купиш при перфектна цена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Емо реши проблема с придърпването със смяна на дюзи, но при теб не е задължително проблемът да е същият. Съветвам те за една диагностика преди това. Сподели резултата. Имам нещо на ум.J T D написа:Мерси Емо,дано всичко се оправи и да няма ядове!Следващата стъпка е две нови дюзи(втора ръкаemzo написа:Успех Дидо !!!
) да оправим и придърпването! 
Коментар
-
Искаш да кажеш диагностика на ЕКУ-то или тест на дюзите,защото и двете операций са правени!?naskobg написа:Емо реши проблема с придърпването със смяна на дюзи, но при теб не е задължително проблемът да е същият. Съветвам те за една диагностика преди това. Сподели резултата. Имам нещо на ум.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Най вероятно новата помпа не поддържа необходимото налягане.За това има и отклонение в налягането в рейла.Това както го описваш често се случва и с "чукане" в двигателя.До колкото виждам имате диагностична апаратурка.Вижте след запалване на автомобила, колко атмосфери държи в рейла.Airfan написа:Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
р0191-fuel rail pressure sensor-range/performance problem (гориво железопътен датчик за налягане проблем гама изпълнение) Това е буквалния превод от гугал,и предполагам е ясно че става въпрос за проблем с налягането в рейла или в отчитането му. С това дрънчене в помпата дето го казваш,май е загазил колегата.
Коментар
-
Ако имате условия проверете какво налягане имате на гориво след горивния филтър преди помпата с мамометър.Това е важен извод преди да пристъпите към самата помпа и нейния регулатор.Airfan написа:Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.
Коментар
-
За съжаление нямаме с какво да измерим на този етап, във всеки случай струята от маркуча към помпата е стабилна.Днес свалиха ГНП-то и същото е разглобено. Няма никакви ръбчета по работните повърхности на трите помпени елемента и не мисля, че в тях е проблемът. Регулаторът бее демонтиран и монтиран на друг автомобил и няма абсолютно никакви проблеми с работата, така че регулаторът отпада категорично като възможна причина. Остава да се провери датчикът (сензор) за налягането в рейката. Когато същия бъде изключен от буксата, се записва точно същата грешка. Та, ще се опитаме да го монтираме на друг автомобил и да го тестваме, освен ако някой не разполага с данни какво съпротивление трябва да има този датчик. Също ако имате други идеи - моля да споделите.Прилагам снимки на помпените елементи.Stefan Hadjov написа:Ако имате условия проверете какво налягане имате на гориво след горивния филтър преди помпата с мамометър.Това е важен извод преди да пристъпите към самата помпа и нейния регулатор.Airfan написа:Колата е с нова помпа в резервоара вече, пали и след 5 до 15 сек гасне сама. Записва грешка P0191, я от към ГНП дрънчи на метал.
Коментар
-
Датчика не се мери по съпротивление,а по напрежение с обикновен мултицет.Има три проводника.На два от тях излиза 5 Волта стабилизирани напрежение.Третия е сигнала към контролера/мисля че беше зелен/ и той се мери и трябва при ОК да ти даде: При подаден контакт 500-600 mV На празен ход 1,2-1,4 V Около 3000 об 2-2,3 VAkо отчетете тези данни значи е ОК и може да се предполага и че налягането в рейката е ОК.Airfan написа:............освен ако някой разполага с данни какво съпротивление трябва да има този датчик. Също ако имате други идеи - моля да споделите.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар