Че нямало бензиностанции не е проблем. Даже по-добре така. Само магистрала и кеф.За това не обичам да се возя с други хора, където пътуването ми става едно такова разтегливо понятие.Сега ние отиваме ли някъде, или сме тръгнали на обиколка по родните бензиностанции и кафенета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Впечатления и коментари за първата българска магистрала (А1)
Collapse
X
-
нИдей тъй, на някои газвоите им коли искат спиране на 180-200 км за зареждане /и не вървят на бензин/ :DBO написа:Че нямало бензиностанции не е проблем. Даже по-добре така. Само магистрала и кеф.За това не обичам да се возя с други хора, където пътуването ми става едно такова разтегливо понятие.Сега ние отиваме ли някъде, или сме тръгнали на обиколка по родните бензиностанции и кафенета.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
За теб майтап, ама за някои е истина. Като има хора, които подвеждат младите дами да си слагат малки бутилки, така става.Да не говоря за метанизираните като мен, дето даже трябва да се отклоняват от магистралатаpakumba написа:нИдей тъй, на някои газвоите им коли искат спиране на 180-200 км за зареждане /и не вървят на бензин/ :DBO написа:Че нямало бензиностанции не е проблем. Даже по-добре така. Само магистрала и кеф.За това не обичам да се возя с други хора, където пътуването ми става едно такова разтегливо понятие.Сега ние отиваме ли някъде, или сме тръгнали на обиколка по родните бензиностанции и кафенета.
И не че не вървят на бензин, ама при условие че е 2.5 пъти по-скъпо, не ми се кара хич на бензин. Не че не карам, като се наложи, но гледам да не се случва често.Между другото - направили са нова бензиностанция на по-малко от километър от магистралата, на отклонението за Стара Загора (детелината Стара Загора - Хасково, на мястото на бившето прословуто кръгово). Лукойл. В неделя се отклонихме да заредим метан, и после спряхме там, беше тихо и спокойно, за разлика от бензиностанциите по магистралата.А иначе не само за презареждане се спира. Аз лично обичам на всеки 150-200 км да си правя малка почивка - кафенце, тоалетна.
Коментар
-
Скучна работа, сега по стария път като няма трафик си го предпочитам него, като искам да карам икономично - 90-100км/ч.В неделя я пробвах - не можеш да караш с 100 - прекалено много трафиканти
, каращи с 90км/чПробвах с 130 - прекалено много каращи с 140-150.Накрая педала до 160 и се караше спокойно.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен е несериозно да се оправдае някой с липса на бензиностанция, като имам предвид само каращите на бензин и нафта. По ясни причини газовите и метановите коли са друга тема. Но като знам, че на мен лампата ми светва, като съм изхарчил 50 литра и с оставащото мога да мина още над 200 км, се чудя с колко гориво тръгват на път тея коли, на които би им свършило горивото в новите участъци без бензиностанции? Направо смешна работа. Несериозно е.И аз предпочитам да няма бензиностанции. Не знам каква е тая мания - тръгваш нанякъде и спираш на всяка втора керемидка за кафе, за вафли, за пиканье... Аз като тръгвам нанякъде - колата ми е готова за път от предната вечер. Качвам се, паля и тръгвам без да спирам. Тръгвам за морето примерно в 18:00 и съм там в 21:00. А пък с едни приятели, ако ходим някъде с техните коли - тръгваме и първо се спира в еврофутбола поне за 1/2 час, после се спира на първия лукойл на излизане от София за зареждане, после се спира някъде на 1/3 или 1/2 от пътя, а ако е по-дълъг - задължително на 1/2, на 2/3, на 3/4... Така ако тръгнем в 18:00, стигаме най-рано в 22:00. Винаги времето се удължава с 30-40 %. Това малко извън темата излезе, ама нищо. По-добре да няма бензиностанции. И за стария път - определено си е за предпочитане, ако се търси спокойствие и не се бърза. Бих минал от край до край с удоволствие вече.BO написа:Че нямало бензиностанции не е проблем. Даже по-добре така. Само магистрала и кеф.За това не обичам да се возя с други хора, където пътуването ми става едно такова разтегливо понятие.Сега ние отиваме ли някъде, или сме тръгнали на обиколка по родните бензиностанции и кафенета.
Коментар
-
Тя темата май ще иде към "общи приказки", както е тръгнало
Оги, не е препоръчително да се шофира повече от 2 часа без прекъсване.От гледна точка на безопасност!Аз карам на метан, но въпреки това ВИНАГИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО спирам на Лукойла на Белозем, който се пада точно по средата на пътя ми от София до Кабиле.Не зареждам, но ползвам тоалетна (ако ми се ходи) - нищо че съм селянин, не обичам да пикая в аварийната лента - пия едно кафенце, почивам си 15-тина минути и пак тръгвам. Освен това зареждам поне на едно място - в Пловдив, а ако се налага - и до Стара Загора. Но на метан станциите обикновено няма кафенета, или ако има не стават.А пътувам МНОГО често. Всеки уикенд пътувам между 400 и 1000 км ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Не мога да си представя какви ще са ми реакциите на пътя след непрекъснато шофиране 400-500 км (5-7 часа).
Коментар
-
На мен едно от най-приятните неща, че минах на дизел е рядкото зареждане. Пълня и карам 1000 км, после пак пълня, с газовата спирах на 180-200км за зареждане и като направя едно море уйк енда и ми трябват 6 зареждания. По бензиностанции спирам само да си взема кафе и то от ОМВ, че ми харесва. Скоро спирахме и за 2 кафета, едно списание и някакво хапване от рода на кифла или сандвич по един брой на човек дадох 25 кинта.... ай мерсиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз само за това избягвам да спирам на ОМВ. Няма такива цени никъде.Едно парче ляб с малко марула вътре и нещо, приличащо на шунка - 5 кинта. Ай...А и кафето им вече не струва. Напълно обикновено еспресо. Не е онова хубаво кафе от едно време.А на Лукойла кафенцето не е 2 лв, а 80 стотинки. И не е по-лошо.pakumba написа:На мен едно от най-приятните неща, че минах на дизел е рядкото зареждане. Пълня и карам 1000 км, после пак пълня, с газовата спирах на 180-200км за зареждане и като направя едно море уйк енда и ми трябват 6 зареждания. По бензиностанции спирам само да си взема кафе и то от ОМВ, че ми харесва. Скоро спирахме и за 2 кафета, едно списание и някакво хапване от рода на кифла или сандвич по един брой на човек дадох 25 кинта.... ай мерси
Коментар
-
На мен миналата година ми одраха бронята когато бях на морето.И само защото мразя да се отклонявам от пътя, а трябваше да заведа щетата в Бургас, не го направих.Или ще пътувам за където съм тръгнал, или ще бъда турист.Какво е това, спри тука, спри там, пика ми се, пуши ми се...За това зареждам в София, отивам до южното черноморие, връщам се в София и тогава ми е първото спиране на бензиностанция.Е, тази година сме решили да се разходим с Мултиплата из България, та ще ми се наложи да спирам на всеки 400 километра за метан и още от сега се настройвам психично да не се изнервям. :D За какво ще спирам по средата на пътя. Просто като спра и автоматично започвам да се изнервям. Спрял съм по средата на пътя и си губя времето, вместо да си пътувам спокойно към крайната точка.Имортала явно се напряга като кара извън ограниченията и му трябва почивка, да му спаднат нервите, които изразходва по време на пътя.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз като пътувам спирам само на ОМВ, но вярно с тези цени се оливат вече.Оня ден в Габрово на ОМВ за едно лате макиато 2,50лв. + .45 лв за чашка! Няма нужда,май и Аз ще ги отрязвам скоро,ама там зареждам с карта и съм принуден да спирам!!!1Immortal написа:Аз само за това избягвам да спирам на ОМВ. Няма такива цени никъде.Едно парче ляб с малко марула вътре и нещо, приличащо на шунка - 5 кинта. Ай...А и кафето им вече не струва. Напълно обикновено еспресо. Не е онова хубаво кафе от едно време.А на Лукойла кафенцето не е 2 лв, а 80 стотинки. И не е по-лошо.pakumba написа:На мен едно от най-приятните неща, че минах на дизел е рядкото зареждане. Пълня и карам 1000 км, после пак пълня, с газовата спирах на 180-200км за зареждане и като направя едно море уйк енда и ми трябват 6 зареждания. По бензиностанции спирам само да си взема кафе и то от ОМВ, че ми харесва. Скоро спирахме и за 2 кафета, едно списание и някакво хапване от рода на кифла или сандвич по един брой на човек дадох 25 кинта.... ай мерси
Коментар
-
Доста се отклонихме от темата, за което и аз спомогнах... Извинете. Ще направят бензиностанции, има време. Но ако някоя верига се беше сетила навреме да построи някъде в района Стара Загора - Ямбол - щеше да изби рибата, докато се появят другите. И то не от цени, а от оборот. Едно от омразните ми неща е точно това, което казахте - цени, все едно работя за 4000 лева заплата. Kuku, четеш ли? Я кажи как си купи минерална вода за ...3 лева ли беше... на софийския Лукойл, на отиване към Долна Баня. Ама беше вносна
Коментар
-
Всъщност, отдавна усмирих онзи младежки дух в себе си.Рядко надхърлям 140 по магистралата, и то най-много да стигна до 160 за кратко, при някое изпреварване. Обикновено карам между 110-130.Иначе по първокласните пътища си карам нормално, с движението, между 90 и 120.Ама от поне 10 години имам само една глоба за скорост, и то е от скрита камера в града, в промишлената зона с 64 км/ч.И си имам 39 точки. За вас не знам.(Не че не се ударих наскоро, докато карах с 20 км/ч де... ама това е друг въпрос).BO написа:Имортала явно се напряга като кара извън ограниченията и му трябва почивка, да му спаднат нервите, които изразходва по време на пътя.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар