Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За морето- от къде? Подбалканска или тракия?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Участъкът позволява движение със 140-160 по цялата си дължина,
    Да ,ама закона и правилника не разрешават.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #32
      коцев написа:
      Преди месец когато се събирахме на Китен аз тръгнах от Ловеч ,Севлиево , Търново , прохода Хаин Боаз ,Сливен и вече директно Бургас -Китен. Пътят е много добър особенно прохода се минава много бързо и приятно.Така че и това е вариант Ботевград ,Търново и Китен. Не знам само с метана има ли такива бензиностанции.
      Минах от там 2 пъти миналата седмица, София-Приморско-София (с от6иване във Велико Търново).Почти никакво движение, чудесен път, спокойно каране с 90-110. След Сливен си става 6ая движението.Изминати о6що 1150км, разход 6.1/100ogi28b:Google Earth при мен показава еднакво време за пристигане:Враца - Китен (през Търново)462км - 7:10чВраца - Китен (Тракия)535км - 7чп.п. При 70км/ч спокойно може да си кара на 5-та.Не свалям предавка дори като минавам през населени места с ограничение 50км/ч.
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #33
        Моето предложение е следното:Враца-Мездра-Ботевград След с.Скравена минаваш правия участък и на първото кръстовище (преди "летището") завиваш за Ботевград. След това продължаваш все направо докато стигнеш едно Т -образно кръстовище, където завиваш на дясно. Минаваш край с.Врачеш и хващаш пътя за стария проход "Витиня". Минава се 3-4 пъти под мостовете и след като минеш превала на 200-300 метра има отклонение на ляво. Ако не си сигурен спри на превала и питай за пътя към Горно Камарци. До Горно Камарци има един участък от 300-400 метра, който е много лош, но след това се оправя. След Горно Камарци като излезеш на Т -образното кръстовище завиваш на ляво (надяно е за София) за Бургас. Преди 15 дни новият асфалт бе стигнал точно до това кръстовише. От там караш внимателно, защото може някъде още да работят, но след като излезеш от планината нямаш повече грижи. Можеш да влезеш в Карлова и на вторият светофар има голям паркинг, а срещу него добро заведение с люлки и пързалки за децата (ако имаш със себе си деца естествено). Като наближиш Сливен имаш два варианта - стандартния през Карнобат Айтос и Бургас или алтернативния Ямбол-Средец (Грудово)-новото кръговото в Бургас и от там Созопол-Китен. Втория вариант го пътувах на 13 Юли и Созопол-Ямбол излезе 130 км, които се вземат за час и половина. Пътят е добър с изключение на 1-2 км, но за сметкана това не е натоварен и не влизаш в Бургас.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #34
          trace написа:
          ogi28b:Google Earth при мен показава еднакво време за пристигане:Враца - Китен (през Търново)462км - 7:10чВраца - Китен (Тракия)535км - 7ч
          Бях задал като начало отбивката след Долни Богров, където двата първоначално предложени маршрута се разделят, а като край - детелината в Сливен, където отново се събират. Т.е. не съм вземал предвид еднаквите участъци от Враца до Богров и от Сливен до Китен.

          Коментар


            #35
            nikolovvd написа:
            Като наближиш Сливен имаш два варианта - стандартния през Карнобат Айтос и Бургас или алтернативния Ямбол-Средец (Грудово)-новото кръговото в Бургас и от там Созопол-Китен. Втория вариант го пътувах на 13 Юли и Созопол-Ямбол излезе 130 км, които се вземат за час и половина. Пътят е добър с изключение на 1-2 км, но за сметкана това не е натоварен и не влизаш в Бургас.
            "Стандартния" път който си дал, отдавна не е този, а е Петолъчката - покрай Карнобат - А1 - Бургас...Де го прати човека у Айтос при ТИРовете....Аз лично през Средец повече НЕ МИНАВАМ, но всеки си знае.Който има кола за чупене - да минава от там.Нямам нерви да карам по този супер супер неравен път.Най-добрият маршрут е както го е описал nikolovvd до Карнобат (без да влизаш), и от там по магистралата, през Бургас и на юг.

            Коментар


              #36
              Дидо, ние от Северозападнала България на такъв път му казваме добър. Ела насам да видиш какво е това неравен път, но нека колегата да каже как си задържа пломбите докато кара из Враца.Ние затова тук нямаме камъни в бъбреците и жлъчката. Докато пътуваме ги разбиваме. :D
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                #37
                Аз все пак препоръчвам магистралата. Скоро правих частични опити по Подбалканския, но магистралата си остава най-бързо... Макар че и там не се търпи от изкачащи в последния момент симпатяги със 102, които мъчат да задминат ТИР със 100... Като разбира се няма никакво значение, че ти си вече в лява лента с включен мигач, движиш се с около 130 и приближаваш доста по-бързо, кво му пука на симпатягата...

                Коментар


                  #38
                  коцев написа:
                  Участъкът позволява движение със 140-160 по цялата си дължина,
                  Да ,ама закона и правилника не разрешават.
                  Казах, че пътят го позволява. За закона нищо не съм казвал

                  Коментар


                    #39
                    Какво все се оплаквате от Северозападна България - в началото на месеца идвах до Враца. Е, малко са вълнообразни улиците, дори май някакъв ремонт бяха наченали, но все пак не беше необходима едра верижна техника за преминаването оттам. Дори до пещерата Леденика успяхме да стигнем. Малко по-тежко ми се видя положението в Роман, чиято главна улица на изхода по посока Мездра наподобява, все едно си попаднал в стопански двор, но нали не минаваме всеки ден оттам :D Дори отсечката от Роман към Златна Панега е в прилично състояние - има три по-забележителни дупки, които ми бяха направили впечатление при миналогодишното ми идване, но сега двете успях да ги уцеля едновременно, тъй като са една до друга, а и моят спътник с колата отзад също се натресе в тях, понеже "не ме видял да натискам спирачка и съм карал с над 100" :D Така че, колега, карай си по подбалканския - голям рахатлък, чак до Сливен няма никакво движение.
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      #40
                      Тръгни по маршрута Монтана-Студено Буче-Доктор Йосифово-Славотин-Смирненски-Дъбова махала-Добри дол-Арчар-Видин, да видиш за какво става въпрос цели 89 км.Има още една алтернатива на включвана към подбалканската - през Етрополе. Ботевград-Трудовец-Разлив-Правец-Етрополе е маршрута. Минава се през Златишкия проход, но не е ремонтиран от 1992 година и е в много лошо състояние. Миналата година дори бе затворен и през Лятото. От него се слиза направо в гр.Златица. Що се отнася до АМ "Тракия" в участъка София-Пловдив, състоянието е такова, че при 130 км/ч усещането е за лош път минаван с 90 км/ч. Отделно това, което спомена колегата - намаляване и ускоряване при настигане на някой заспал на волана. Камиони и автобуси калкото щеш и всички летят с превишена скорост и понеже са ограничетел се изпреварват по 4-5 минути. Положението става още по-трагично на изкачванията, когото натоварените камиони се влачат с 50-60, а ненатоварените ги изпреварват с 70-80. От друга страна разхода е чувствинелно завишен, както от по-дългият маршрут, така и от по-високата скорост и непрекъснато намаляване и ускоряване поради горните причини.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #41
                        Неравностите по А1 край Пазарджик са НИЩО в сравнение с тези по А2 край Провадия и Девня. Вчера минах по маршрут Ямбол-Сливен (да взема колегата) - Ичера - Котел - Омуртаг - Търговище - Шумен - Провадия и обратно.Единствения участък с ЛОШ път беше на магистралата, малко след Шумен. До Шумен има няколко километра нов асфалт, от там нататък е нещо, което трудно бих нарекъл път, пък камоли автомагистрала. Кръпка до кръпка, коя от коя по-неравна... УЖАС!А темата заминава в правилния раздел!

                        Коментар


                          #42
                          Колеги, за сега магистралата отпада и обмислям вариянта на nikolovvd(и някой друг още го спомена)- по стария път на Гунди и Котков за подбалканска. Ще помисля и за през Шипка(през Търново отново отпада тъй като ще се минава през стз и няма да ми е много удобно). Искам да попитам има ли начин от Хемус да слезна за Горно Камарци? Пътят след Стара Загора е ясен-натоварения през Нова Загора до Карнобат и от там за Бургас За сега така съм се ориентирал пък ако не ми хареса подбалканска на връщане ще рапам по магистралата(или може би през Шипка за още по-голямо разнообразие ) Дано във всеки случай пътуването бъде приятно и най-вече безаварийно, че Стилото ако ме изложи ще го хвърлям и ще си взема пак първата ми любов Пунто единичка )

                          Коментар


                            #43
                            вчера пътувах Стара Загора - Бургас. Пътя беше учудващо спокоен за това време на годината.Имаше моторизирани полицаи, най-вероятно от Сигма, които пишеха нещо на капака на едно бързо БМВ - тъй че - внимавайте джигити!
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #44
                              Днес реших да тествам един път, който ви изкарва от натоварения трафик в участъка Карнобат - Петолъчката, поне частично.На отиване към морето - стигайки до с.Венец (на около 10 км преди Карнобат), завивате НАДЯСНО по пътя, обозначен с огромна табела "Винпром Карнобат". Следвате пътя, като минавате покрай Винпрома, Церковски, Крумово градище и се излиза малко преди магистралата на главния път. Разстоянието е същото, асфалтът е ЧИСТО НОВ и супер гладък. Трафик - нулев.Същото е и на обратно - като ви свърши магистралата - карате по пътя и след голямото нагорнище, където лентите са три - веднага на върха е разклона, с табела "Крумово градище - наляво". Тук проблемът ще е включването в главния път при с.Венец, когато има голям трафик, защото трябва да завиете наляво. Лесно може да се реши проблема, като вместо наляво към Петолъчката завиете надясно към Карнобат, и почти веднага пуснете ляв мигач и направите обратен завой при първа възможност, още докато сте в селото.Спестявате около 15 км шофиране в супер трафик, което си е повече от половината път от Карнобат до Петолъчката.

                              Коментар

                              Working...
                              X