k76 написа:
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнението
								
							
						
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Как е правилно да се напусне кръгово движение?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Значи хората, направили този клип, хич не са в час.lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоНомер едно простотия е влизането с ляв мигач... Добре, може би е простотия да пускаш ляв мигач, защото е друга  естествената ти посока на движение, няма как да тръгнеш в насрещното, но  ако ще излизаш от първия изход, е редно да пуснеш десен мигач, за да  покажеш на останалите участници в движението какви са ти намеренията, а и  по този начин, както вече казах, ги улесняваш.  А аз явно по съвсем друг начин възприемам пускането на ляв мигач за влизане в кръгово... Добре, може би е простотия да пускаш ляв мигач, защото е друга  естествената ти посока на движение, няма как да тръгнеш в насрещното, но  ако ще излизаш от първия изход, е редно да пуснеш десен мигач, за да  покажеш на останалите участници в движението какви са ти намеренията, а и  по този начин, както вече казах, ги улесняваш.  А аз явно по съвсем друг начин възприемам пускането на ляв мигач за влизане в кръгово...
 https://www.youtube.com/watch?v=8wIoR7fpPJM
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колежке, добре го възприемаш ''пускането на ляв...'', и мисля че на никой не пречи а тва че мен ме било развеселявало -много важно! Мен също ме кефи как баш майстори и първи братчеди на Шумахер спират с ''аварийки'' вместо с десен мигач а навличането на светлоотразителния потник ми е голямо чудене. Проблема за кръговите е излизането от вътрешна лента ако ги има нарисувани а ако е широко и няма нищо нарисувано-къде да се движим и как да излизаме. За десния мигач няма спор. Клипа ти едвам го изгледах до средата тъй като почти нищо не разбрах. А ти имаш ли си представа за този който го е качил- къв е ,има ли си хабер от ЗДвП демек требва ли да верваме на филмчето?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
 ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Видеото е направено от Alberta Motor Association, която е част от Canadian Automobile Association (CAA) и American Automobile Association (AAA). Та тези изисквания са валидни в Северна Америка. На мен не ми е позната европейска страна с подобни изисквания.blue_coconut написа: Преглед на мнениетоЗначи хората, направили този клип, хич не са в час.
 https://www.youtube.com/watch?v=8wIoR7fpPJMAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами закона и маркировката. Отделно това, за да не се засичате с този в съседната лента, който също има право да излиза на този изход, когато изходът е с две ленти, както е в случая. Като приближаваш кръгово, знаеш къде ще ходиш, следователно се насочваш към съответната лента. Дясна - за първи и втори изход, средна - за втори и трети, и лява, за трети и обратен. Има много анимирани клипчета в нета. Там е показано как трябва да се минава, без да се засичат автомобилите.Stefanaki написа: Преглед на мнениетоИ кое по-точно би ме задължило?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 В Бургас, преди кръговите има табели за предварително престояване, както и маркировка преди и в самото кръгово. И ако се спазва точно, се преминава безконфликтно. Друг е въпросът, че много хора шофирането не им се отдава и правят глупости.
 А това на клипчето изобщо не важи само за Северна Америка. Защото и тук все повече кръгови ги правят по този начин със съответната маркировка.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Кой закон? Кой член? Коя алинея? Коя точка?stilo_new написа: Преглед на мнениетоАми закона и маркировката.Само за твоя информция - кръговото в темата е с 4 ленти, моля виж отново първото мнение.stilo_new написа: Преглед на мнениетоДясна - за първи и втори изход, средна - за втори и трети, и лява, за трети и обратен.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Знам, че е с четири. Просто дадох за пример - такова с три. А иначе ЗДвП чл.6, т.1, където пише, че трябва да се съобразяваме с пътните знаци и маркировката. Това, че вие в София имате многолентови кръгови, без знаци и маркировка си е проблем на общината. Както писах, всяко кръгово е различно. При някои имаш право да го напускаш от най-вътрешната лента, но при някои, нямаш това право и трябва да престроиш в съседната преди да го напуснеш.
 Ето едно клипче за пример на кръгово от което нямаш право да го напускаш от най-вътрешната лента.https://www.shofior.com/wordpress/%D...8%D1%89%D0%B5/
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Значи твоето твърдение
 не е вярно.От лента 1 е задължително към лента 5.
 Там няма табели и маркировка, която да ме задължава.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ама колега, ти сериозно ли смяташ за правилно от най-външна лента да обикаляш цялото кръгово?!? Написах го, а линка към сайта който е по-горе го пише "Ако пътя, по който се движите преди кръговото кръстовище, е с 2 и повече ленти за движение в едната посока, то задължително трябва да се престроите своевременно в лентата, в която желаете да продължите след навлизане в кръстовището. По правило най-дясната лента (при навлизане в кръстовището) е за ППС, които желаят да напуснат кръговото кръстовище през първият изход. Втората и третата лента съответно (при навлизане) са за ППС, които ще напуснат кръстовището съответно през втория или третия изход и т.н."Stefanaki написа: Преглед на мнениетоЗначи твоето твърдение
 
 не е вярно.
 Там няма табели и маркировка, която да ме задължава.
 Ако няма да завиваш надясно, какво правиш в тази лента?? Аз не мога да разбера, как такова голямо кръгово, няма пътни знаци и маркировка, които са задължителни.
 
 
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Ето едно кръгово в Бургас, където важат правилата от клипчето , което уж било само за Сащ и Канада..
 Има си отделни ленти за завиване надясно. От средна лента можеш да продължиш само направо. От лява лента имаш право: Направо, наляво и обратен. Има си ясна пътн маркировка и стрелки, както и знаци за предварително престрояване. На такова кръгово имаш право от най-вътрешната лента да излезеш от кръговото..
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Защо да е неправилно? Кой казва кое е правилно и неправилно? Ако ми се наложи - ще го обиколя.stilo_new написа: Преглед на мнениетоАма колега, ти сериозно ли смяташ за правилно от най-външна лента да обикаляш цялото кръгово?!?
 В лявата лента имаше ПТП и всички се движеха в дясната.stilo_new написа: Преглед на мнениетоАко няма да завиваш надясно, какво правиш в тази лента??
 Има си пътни знаци и маркировка. И ако всички карат по пътни знаци и маркировка - няма да има проблеми. Но понеже масово се кара по:stilo_new написа: Преглед на мнениетоАз не мога да разбера, как такова голямо кръгово, няма пътни знаци и маркировка, които са задължителни.
 1. "клипчета"
 2. упътвания от някакви сайтове
 3. както е кръговото в Бургас
 и т.н., стават конфликтни ситуации.
 
 И пак да кажа - след като няма знак и маркировка, които да ми забраняват, то мога да си въртя колкото и в която си искам.
 Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Нека обаче преди да говорим, да си направим труда да погледнем в Гугъл Мапс цялостно въпросното КК.Stefanaki написа: Преглед на мнениетоТам няма табели и маркировка, която да ме задължава. Значи, за всеобща информация - маркировка има, на цели две места, която обаче е захабена, като втората снимка е метри преди изхода от първото мнение на Оги. По това, което виждам, мога да отсъдя, че именно наличната маркировка би ти попречила да продължиш да се въртиш от най-външната лента. Но дори и да липсваше маркировка, искам човечно да те попитам - защо, при наличие на 4 (четири) ленти (не една, не две, не три, а цели четири ленти) ти би искал да продължиш да се въртиш в кръговото? Значи, за всеобща информация - маркировка има, на цели две места, която обаче е захабена, като втората снимка е метри преди изхода от първото мнение на Оги. По това, което виждам, мога да отсъдя, че именно наличната маркировка би ти попречила да продължиш да се въртиш от най-външната лента. Но дори и да липсваше маркировка, искам човечно да те попитам - защо, при наличие на 4 (четири) ленти (не една, не две, не три, а цели четири ленти) ти би искал да продължиш да се въртиш в кръговото?
 Да си представим следната ситуация - ти си в лента 1 и продължаваш да се въртиш, например без подадена индикация, ако колата от лента 2 иска да излезе по лента 6, и се ударите, кой ще е виновен? Може би водачът, карал в лента 2, ако следваме правилото на дясностоящия? А ако се вгледаме в маркировката?
 И имам друг въпрос - какво, като "клипчето" е правено от канадци и/или американци? Не видях някъде да пише, че е валидно за конкретна страна, или дори континент.
 Последна редакция от blue_coconut; 25.02.2019, 14:29.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами да. Ето, че има маркировка . И точно тази маркировка ти забранява да въртиш по кръговото от най-външна лента. Ако е изтрита маркировката имаш глава на раменете и мислиш. Има логически неща. Конфликтните ситуации стават заради такива като Стефан, които смятат, че е правилно да обикалят кръговото от най външна лента и да засичат всички останали учасници, които се движат по правилата.
 Те тези клипчета не са направени случайно, а да ви отворят очите на такива дето сте взели книжката с едно теле. Но уви, пак не схващате.
 Ето колегата по-горе много добре ти го е описал и схематично. Зелена, синя, червена линии. Всичко е ясно. Само ти не разбра.
 Ако говориш за някакво ПТП, където лентите са заети, това е друго. Тук се коментира нормална обстановка.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 ЖТД ама не баш
 ЖТД ама не баш ; 182A8.000 Брава
; 182A8.000 Брава
Коментар