Поздравления на колегата за хубавата тема.Много добре описано и онагледено.Браво.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Смяна на носачи, накрайници, биалети, външно каре, Брава/о
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз имам един въпрос. При навиването на болтовете на носача към магарето, стягате ги до край когато колата е във въздуха или когата колата е пусната? Защото ако не се лъжа при вдигната във въздуха кола, при затягането на болтовете всъщност се стягат и тампоните. При последвалото спускане на земя, осите на носача в тампоните превъртат и е възможно микросопични накъсвания на самия тампон, а оттам и по-малък "пробег". Извинявам се ако съм объркал, но мисля така разбрах нещата.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Лъжеш се. Тампонът е захванат за носача така, че е неподвижен. Имам снимка на стария носач с разбития тампон, който се въртеше свободно около носача.Ето виж как съм подпрял носача на задния тампон: (снимка) На новия носач изобщо беше немислимо дори и малко да помръдна тампона, без да се върне в начална позиция.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар