пунто гт не го пожелавам и на най-големия си враг,дано скоро престане да ти бърка в джоба.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моето ново Пунто ГТ - ^_^
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Моето типо го карам 5 години вече с 1.8 DOHC мотора пълна инжекция и досега още не ми се е налагало да пипам нищо по двигатела, единствено кутията ми замина, обаче по моя вина защото е текла и е останало без масло. Този раздел рядко го отварям ама като гледам какви ремонти правите се чуда как ви се занимава, лично аз като се прибера вечер и вече е тъмно и дори да искам да правя някакъв ремонт е просто невъзможноWhitePower написа:я ми намери една по ефтина платформа за тунинг и поддръжка дето разцепва и 300+ коли после говориwizard88 написа:пунто гт не го пожелавам и на най-големия си враг,дано скоро престане да ти бърка в джоба.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Имам сериозно затруднение , от както стана студено и почна да вали почнаха да ми се потят прозорците . Клапата неми работи застопорена е на отворено полужени , филтур на купето понеже е имала климатик НЕЗНАМ каде е ако може някой да сподели каде се намира , и най-лошото колата пак губи антифриз.Дойде ми на акъла потенето на стъклата + губенето на антифрийз = радиаторче на паркото , има ли вероятност да съм прав .... то друго неостана
Fiat Punto GT
Коментар
-
Ако има филтър за купето, се намира под пластмасата при чистачките, отпред от страната на пасажера.sen7ineL написа:филтур на купето понеже е имала климатик НЕЗНАМ каде е ако може някой да сподели каде се намираИма много голяма вероятност да си прав, за съжаление при пунто тва е ремонт, които всеки рано или късно правиsen7ineL написа:Дойде ми на акъла потенето на стъклата + губенето на антифрийз = радиаторче на паркото , има ли вероятност да съм прав .... то друго неостана
и за сметка на тва е кофти смяната.Ако е от него при пускане на парното почва да намирисва на антифриз в купето, провери и мокета отпред под таблото дали е мокър случайно.
Коментар
-
Интересно е че неми прави впечатление да мерише на антифриз , маркучите несъм ги гледам ще ги проверя , относно филтъра свалях пласмасите при чистачките отпред и никаде ненамерих филтър , явно е махнат защото свалих и моторчето на парното и беше пълно с листа и го почистих и смазах. Явно го няма филтъра и влизат боклуци при моторчето , трябва да му измисля някаква мрежа данесе пълни с листа и боклуци.Fiat Punto GT
Коментар
-
Ако искаш за да си сигурен, че радиаторчето ти е здраво, сипи малко от някой стар парфюм или афтершейв в казанчето на антифриза, покарай и после пусни парното.....ако не мирише на парфюм вътре....добре.....иначе....сам се сещашsen7ineL написа:Интересно е че неми прави впечатление да мерише на антифриз
Коментар
-
Като чета темите за пунто гт ефтино е последната дума която ми идва на ум,сигорен съм че колата е приятна градска бегачка и се радваш и обичаш твоята,но като страничен наблюдател наистина ми изглеждат крехки. Поздрави.wizard88 написа:пунто гт не го пожелавам и на най-големия си враг,дано скоро престане да ти бърка в джоба. я ми намери една по ефтина платформа за тунинг и поддръжка дето разцепва и 300+ коли после говориF.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
-
А ти как милиш че струват ремонтите на 1.8 т примерно или на някой друг турбо автомобил ако е заводско то няма какво да му се прави , въпроса е че тука се говори за тунинг Повечето проблеми излизат от неразбиращи хора дето се опитват да правят от нищо нещо аз проблеми нямам хората който обслужвам имат само проблем когато не са ме послушали и с 2 думи с части 2 ръка тунинг не се прави а за един тунинг си трябват пари , това много хора не го разбират и се опитват без тях да ги правят и ефекта е пълен с теми за ремонти и проблемиwizard88 написа:Като чета темите за пунто гт ефтино е последната дума която ми идва на ум,сигорен съм че колата е приятна градска бегачка и се радваш и обичаш твоята,но като страничен наблюдател наистина ми изглеждат крехки. Поздрави.wizard88 написа:пунто гт не го пожелавам и на най-големия си враг,дано скоро престане да ти бърка в джоба. я ми намери една по ефтина платформа за тунинг и поддръжка дето разцепва и 300+ коли после говориPower Under Pressure
Коментар
-
аз съм жив пример за това през какво ли не минах накрая докато постигна баланса някаде тамWhitePower написа:А ти как милиш че струват ремонтите на 1.8 т примерно или на някой друг турбо автомобил ако е заводско то няма какво да му се прави , въпроса е че тука се говори за тунинг Повечето проблеми излизат от неразбиращи хора дето се опитват да правят от нищо нещо аз проблеми нямам хората който обслужвам имат само проблем когато не са ме послушали и с 2 думи с части 2 ръка тунинг не се прави а за един тунинг си трябват пари , това много хора не го разбират и се опитват без тях да ги правят и ефекта е пълен с теми за ремонти и проблемиwizard88 написа:Като чета темите за пунто гт ефтино е последната дума която ми идва на ум,сигорен съм че колата е приятна градска бегачка и се радваш и обичаш твоята,но като страничен наблюдател наистина ми изглеждат крехки. Поздрави.wizard88 написа:пунто гт не го пожелавам и на най-големия си враг,дано скоро престане да ти бърка в джоба. я ми намери една по ефтина платформа за тунинг и поддръжка дето разцепва и 300+ коли после говори
но фиат ли е няма да е лесно
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар