Здравейте мисля че знаете колата купих я от колега от форума. Колата я взех в това състояние.
Започнах да разглобявам колата от вътре да слагам велур и алкантар по таблото и корите.Направих няколко старта с олекотено купе купе и мотора умря отидох при Чичо Доктор Орлин и ме зарадва с изгоряло първо бутало.Ето малко снимки
Днес почнах с разглобяване на мотора ще кача снимки по късно все още се чудя дали да правя 1.4 турбо мотора или на мина на по скъпия варянт 2.0 16в турбо все пак ми се иска още и още но все пак сме в криза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto GT from Dragostinov
Collapse
X
-
сега чета и се чудяleandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
пак чета и викам да отговоря че може да е станало някакво недоразумение
Та ако става дума за 2.0 16в турбо мотора дето се слага в Делта и Купе, ами то това е най-изгодният като вложени пари/резултат мотор за силов тунинг от всичко дето се сетиш.Стоков с ремап си отива на 250 коня, кое му е спрялото не знам
А с една метална гарнитура, турбо, кулер, генерация, дюзи и помпа може и 400 коня да кара, слагаш биели, качваш още коне, бодваш ковани бутала и може да си караш 600 и повече коня ако имаш тая възможност.
Коментар
-
то не е като да боднеш2.0 16 в типо или д 155 ца или ...тука коша е малък и нищо не идва както си трябва , за всичко се иска много преправяне демек , парииа с пари и баба знаеда не казвам че се реже предницата за да се удължи малко щоо няма място за перкитеама то не било само едно бутало
) гледам на 4 бутало много добре измито
2 ро с дупка ми се вижда
Power Under Pressure
Коментар
-
leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор
Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ......
Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
шефе тука говорим за париииии не кой какво може щото 2.0 16 с купе на Пунто е едно и в купе на друга кола е съвсем друго , от гледна точка килограмите аз горе долу вървя колкото 2.16 340 коня в купе на 145ца , а знаеш ли колко пари са нужни за да стане 2.16 340 коня , колко едно ГТ да върви пак толкова иначе аз бих искал да имам 2.6 би турбо под капака на нисан , е там нещата + 300коня от заводските ,не са големи разликите в парите да не говорим за 500+ или 800 коня и горница .....мислете реалноАлекс , тука говорим че колата няма никаква настройка , камо ли била тя дори и лоша ....както казах настойката се оставаила за най накрая ( леко след края ) самия повод че е скапал гарнитурата и не се е усетил че нещо куца ... и пак и раздавал гаспросто ефекта е налицеRASTIL написа:leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор
Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ......
Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....Power Under Pressure
Коментар
-
Ами казваш Пунтото ти върви наравно със 145-ца на 340 коня, мдаа, може...но на 400мИ е вярно че парите вкарани в тях за това ниво на вървеж на 400м са еднакви горе-долу.Значи има две много съществени разлики между Пунто и кола с 2.0 мотор заводска :1. Пробвал ли си да караш и мериш време от 0 до 200 км/ч примерно, разликата нагоре в скоростта ще е съществена за по-силната кола, няма как да стане да кажеш че са равни колитеWhitePower написа:шефе тука говорим за париииии не кой какво може щото 2.0 16 с купе на Пунто е едно и в купе на друга кола е съвсем друго , от гледна точка килограмите аз горе долу вървя колкото 2.16 340 коня в купе на 145ца , а знаеш ли колко пари са нужни за да стане 2.16 340 коня , колко едно ГТ да върви пак толкова иначе аз бих искал да имам 2.6 би турбо под капака на нисан , е там нещата + 300коня от заводските ,не са големи разликите в парите да не говорим за 500+ или 800 коня и горница .....мислете реалноRASTIL написа:leandro написа:тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор
Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ......
Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....
2.Една такава кола дето е с тоя мотор 2.0 фабрично, хич не ги усеща 200 те км/ч ако пътят е както трябва да бъде - равен, дори може да си затвориш очите, да си запушиш ушите и да ти се стори че колата не се движи
А при Пунтото не може
Коментар
-
изцяло си прав , нагоре нещата са много различни пунтото е светофарен бегач , за пунто с 2.0.16 в над 200 не искам и да си помислям , камо ли да карам и да се возя , говоря от отпит и има вече факти в форума какво се случва с тежка предница и лека задница + висока скорост = смърт , колата става неуправляема с този баланстака че тука нещата седят така - за какво ще се ползва колата - за драг или за скорост , за писта , завой .......както му се вика ако трябва да подготвя моята кола за писта ми трябват поне още 2000 леваНе ме разбирайте погрешно , много уважама 2.0 16 или 2.0 20в но не в това купенце тип консервена кутияPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse




Някакви такива части ? :D
Коментар