Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto GT from Dragostinov

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto GT from Dragostinov

    Здравейте мисля че знаете колата купих я от колега от форума. Колата я взех в това състояние. Започнах да разглобявам колата от вътре да слагам велур и алкантар по таблото и корите.Направих няколко старта с олекотено купе купе и мотора умря отидох при Чичо Доктор Орлин и ме зарадва с изгоряло първо бутало.Ето малко снимки Днес почнах с разглобяване на мотора ще кача снимки по късно все още се чудя дали да правя 1.4 турбо мотора или на мина на по скъпия варянт 2.0 16в турбо все пак ми се иска още и още но все пак сме в криза.

    #2
    тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.

    Коментар


      #3
      е то нали знаеш че хората настройват колата най накрая лошото е че края е преди настройкатаи не е на 1 а на 4 ти ,ама зависи от гледната точка
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Малко снимки от днес ! Ще е 1.4 турбо за сега няма да правия по голям но като го правия ще е както трябва.Ще боядисам коша в цвета на колата,ще подредя и прегледам всички кабели и ще ги по оправя да е по прилично.

        Коментар


          #5
          leandro написа:
          тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
          сега чета и се чудя пак чета и викам да отговоря че може да е станало някакво недоразумение Та ако става дума за 2.0 16в турбо мотора дето се слага в Делта и Купе, ами то това е най-изгодният като вложени пари/резултат мотор за силов тунинг от всичко дето се сетиш.Стоков с ремап си отива на 250 коня, кое му е спрялото не знам А с една метална гарнитура, турбо, кулер, генерация, дюзи и помпа може и 400 коня да кара, слагаш биели, качваш още коне, бодваш ковани бутала и може да си караш 600 и повече коня ако имаш тая възможност.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            Някакви такива части ? :D
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              турбото е най-важното в цялата схема Абе ти нали си имаш тема, що спамиш тука
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                то не е като да боднеш2.0 16 в типо или д 155 ца или ...тука коша е малък и нищо не идва както си трябва , за всичко се иска много преправяне демек , парииа с пари и баба знаеда не казвам че се реже предницата за да се удължи малко щоо няма място за перкитеама то не било само едно бутало ) гледам на 4 бутало много добре измито 2 ро с дупка ми се вижда
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  така като гледам буталата са изгоряли от кофти настройки може да е била бедна откъм смес. ето давам пример на моите бутала как се счупиха и 4-те на диното,предполагам от товар някаде между 220-240 пс.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    да питам нещо кам автора,знам горе-долу историята на тази кола ,ти като я купи издуха гарнитура на главата,каква гарнитура сложи и с колко пристърга главата.

                    Коментар


                      #11
                      leandro написа:
                      тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
                      Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ...... Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #12
                        RASTIL написа:
                        leandro написа:
                        тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
                        Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ...... Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....
                        шефе тука говорим за париииии не кой какво може щото 2.0 16 с купе на Пунто е едно и в купе на друга кола е съвсем друго , от гледна точка килограмите аз горе долу вървя колкото 2.16 340 коня в купе на 145ца , а знаеш ли колко пари са нужни за да стане 2.16 340 коня , колко едно ГТ да върви пак толкова иначе аз бих искал да имам 2.6 би турбо под капака на нисан , е там нещата + 300коня от заводските ,не са големи разликите в парите да не говорим за 500+ или 800 коня и горница .....мислете реалноАлекс , тука говорим че колата няма никаква настройка , камо ли била тя дори и лоша ....както казах настойката се оставаила за най накрая ( леко след края ) самия повод че е скапал гарнитурата и не се е усетил че нещо куца ... и пак и раздавал гаспросто ефекта е налице
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          WhitePower написа:
                          RASTIL написа:
                          leandro написа:
                          тея спрели мотори 2.16 си искат доста пари да тргнат а колата ква беше кво стана.
                          Чи ма изкефи и мене ама! Значи 2.16 VТ - спрял матор Ам на ГТ върящ - тъй ли? Щото са пообърках....кат гледам форума и темите за ГТ ...... Не знам автора на темата дали ще разбере кво искам да кажа, но все пак - "нещата" за 2.16VТ започват от там, от където за 1,4 ГТ вече са свършили....
                          шефе тука говорим за париииии не кой какво може щото 2.0 16 с купе на Пунто е едно и в купе на друга кола е съвсем друго , от гледна точка килограмите аз горе долу вървя колкото 2.16 340 коня в купе на 145ца , а знаеш ли колко пари са нужни за да стане 2.16 340 коня , колко едно ГТ да върви пак толкова иначе аз бих искал да имам 2.6 би турбо под капака на нисан , е там нещата + 300коня от заводските ,не са големи разликите в парите да не говорим за 500+ или 800 коня и горница .....мислете реално
                          Ами казваш Пунтото ти върви наравно със 145-ца на 340 коня, мдаа, може...но на 400мИ е вярно че парите вкарани в тях за това ниво на вървеж на 400м са еднакви горе-долу.Значи има две много съществени разлики между Пунто и кола с 2.0 мотор заводска :1. Пробвал ли си да караш и мериш време от 0 до 200 км/ч примерно, разликата нагоре в скоростта ще е съществена за по-силната кола, няма как да стане да кажеш че са равни колите 2.Една такава кола дето е с тоя мотор 2.0 фабрично, хич не ги усеща 200 те км/ч ако пътят е както трябва да бъде - равен, дори може да си затвориш очите, да си запушиш ушите и да ти се стори че колата не се движи А при Пунтото не може
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            изцяло си прав , нагоре нещата са много различни пунтото е светофарен бегач , за пунто с 2.0.16 в над 200 не искам и да си помислям , камо ли да карам и да се возя , говоря от отпит и има вече факти в форума какво се случва с тежка предница и лека задница + висока скорост = смърт , колата става неуправляема с този баланстака че тука нещата седят така - за какво ще се ползва колата - за драг или за скорост , за писта , завой .......както му се вика ако трябва да подготвя моята кола за писта ми трябват поне още 2000 леваНе ме разбирайте погрешно , много уважама 2.0 16 или 2.0 20в но не в това купенце тип консервена кутия
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Ето какво излезе

                              Коментар

                              Working...
                              X