Ми може и да обеднява, но все пак вървеше повече от колкото на 1.1 :D има и още нещо когато взех турбината като карах ми надуваше на 1300 оборота с 0.5 барасега както и да места лостчето се едно и също се получава
почва да надува след 2500 оборота.съмнява ме че управлението не работи и не мести лопатките, станала е сеедно е с фиксирана геометрия.Как мога да проверя дали работи наистина ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
защо тогава при смяната на турбина от обикновенна на такава с геометрия слагат друга електроника ? Доста хора го искат, ама малко го правят.janyboy написа:На геометрията не й трябва никаква електроника.Слага се актуатор,който бачка на налягане,настройва се и готово.Да обеднява сместа,да обеднява,колко да обеднява
Все пак дизел е 
Коментар
-
Ми ти ми кажиjimi69 написа:защо тогава при смяната на турбина от обикновенна на такава с геометрия слагат друга електроника ? Доста хора го искат, ама малко го правят.
Единствената "електроника" която евентуално би имало нужда да се смени при смяната на една турбина с фиксирана геометрия с такава с променлива геометрия е МАП сензора
и то само в случаите когато мислите да я карате на налягания извън обхвата на ори МАП сензора ви
Това е при положение че искате управлението на геометрията да е на налягане.Някои младежи се хвърлят на доста по-сложен вариант да управляват геометрията пак с ел.клапан и вакуум ама това е за домашно как би могло да стане.Инфо има много из нета.Четете на воля ама не правете някакви измислени интерпретации на прочетеното.
Поздрави и успех :P
Коментар
-
днес говорих с колегата,защото аз му дадох турбината и според мен проблема е в това че след като е сменил всичко в нея не я е носил на баланс и регулиране.колега послушай ме и я занеси да я балансират в противен случай,ако се строши се досещаш че парчетата ще влязат в мотора!!!и край с опитите.
Коментар
-
Дизела си бачка без да се счупи двигателя при афр от 3-4:1 до над 50:1, даже в някои статии съм виждал 300:1. Като ламбда това е 0.2 до над 3.45 (20 за 300:1). Нормално, при малко натоварване, дизела винаги има много повече въздух отколкото гориво и работи много бедно. Примерно при дизела смес 18:1 е препоръчителна като добра мощност и малко пушек, докато при турбо бензин и пълна газ 18:1 май ще счупи мотора. При поддържане на 60-70 км/ч при дизела сместа е около 20-30:1, което е ламбда около 1.4-2.1
Коментар
-
Турбината ще се носи на реглаж и баланс - някой ако може да ми даде телефони на специалисти в София, ще съм благодарен. През седмицата се опитвах да я регулирам, но не се получаваше,надуваше все след 3000 оборота до 1.4 примерно 1.3, някой път пък не искаше да направи повече от 0.6 бара.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
нещо от клапаните може да е колега, аз не съм на ясно как могат да се тестват... може и нацепен маркучvensai написа:Турбината ще се носи на реглаж и баланс - някой ако може да ми даде телефони на специалисти в София, ще съм благодарен. През седмицата се опитвах да я регулирам, но не се получаваше,надуваше все след 3000 оборота до 1.4 примерно 1.3, някой път пък не искаше да направи повече от 0.6 бара.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар