Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво турбо да сложа на jTd 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    Младеж я направо забучи един двигател от мазарати би турбо, на бравата, хем ще си имаш 2 турбини, хем ще си ги надуваш на воля, ще имаш около 220-240 коня под капака.пп 140коня а????!!!????
    Това определено не е удачен вариант
    Alfa Romeo 147 2004 mJetd

    Коментар


      #17
      Оффф,колега..... Накратко ще го кажа така.Ако наистина целта ти е 170 коня(на високо се целиш ти ) скачай на 2256 Колегата комбито си го е казал че целта му е около 150 кончета и за това си е избрал тази турбина.Сега вече какво се е получило като мощност и момент никой не знае Но все пак вникни в това :
      kombito-tdi написа:
      изпробвах го с новата турбина как се дьржи и се оказва че софта му е слаб за турбината

      Коментар


        #18
        Е не е ама е точно в духа на цялата тема
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Просто искам да получа малко по конкретна информация за да съм сигурен в това което слагам, затова задавам въпроси.Какъв е целия номер на тази ВНТ20 турбина да я търся в нета ?
          Alfa Romeo 147 2004 mJetd

          Коментар


            #20
            Виж какво можеш да очакваш от gtb1756http://www.youtube.com/watch?v=xl2f7a_3C5wсамо че това е с голям кулер, генерация и дюзите като на jtd115.За съединителя, най-добрия вариант може би е да смениш скоростната кутия с такава от алфа за да държи. Като цяло тунинга, ако не си правиш всичко сам, ще струва колкото още 1-2 бравота или брави, едва ли има много смисъл за нашите коли.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              vsd написа:
              ...........Като цяло тунинга, ако не си правиш всичко сам, ще струва колкото още 1-2 бравота или брави, едва ли има много смисъл за нашите коли.
              Аха.... На колегата му липсва много важна информация според мен :- не знае какво точно иска- не знае това дето го иска възможно ли е, как да го направи и кой би могъл да го направи- не знае колко ще му струва и от там дали ще си заслужава да се захващаТова е от мен.Пожелавам му успех с проекта,ако го почне де

              Коментар


                #22
                Знам, какво искам и знам колко ще струване съм запознат с някой малки подробностикоито изясних благодарение на темата която ми прати.Нямам конкретна цел за конете попринцип но всичко от горе ме кефи Затова ще слагам каквото мога и имам възможност и така.И като цяло не са толкова скъпи колкото изглеждат ето пример сега си занесох главата на мотора на ремонт - 105 лв всичко турбини колкото искаш в интернет един електрожен ми трябва и малко тръбиСофтуера ти е около 100 лв ако някой ти го правии те ти ги 150 коня, дори повече. Агресивния мап колко процента качва мошноста
                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                Коментар


                  #23
                  vensai написа:
                  Знам, какво искам и знам колко ще струвасега си занесох главата на мотора на ремонт - 105 лв всичко турбини колкото искаш в интернет един електрожен ми трябва и малко тръбиСофтуера ти е около 100 лв ако някой ти го правии те ти ги 150 коня, дори повече.
                  Ми че ти си патрон тогава.Всичко си знаеш. ПС:ще чакам резултати да знаеш Всичко под 150 коня ще е незадоволително за мен Високо вдигна летвата ти

                  Коментар


                    #24
                    Колега, софтуера за 100 лв. ще е същия като твоя сега, което няма да ти свърши работа.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      janyboy написа:
                      vensai написа:
                      Знам, какво искам и знам колко ще струвасега си занесох главата на мотора на ремонт - 105 лв всичко турбини колкото искаш в интернет един електрожен ми трябва и малко тръбиСофтуера ти е около 100 лв ако някой ти го правии те ти ги 150 коня, дори повече.
                      Ми че ти си патрон тогава.Всичко си знаеш. ПС:ще чакам резултати да знаеш Всичко под 150 коня ще е незадоволително за мен Високо вдигна летвата ти
                      Направо е не знам колко ще стане в крайна сметка но ще направя същото което е направил и колегата от другата тема,пък ще видим как ще върви.
                      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                      Коментар


                        #26
                        vsd написа:
                        Колега, софтуера за 100 лв. ще е същия като твоя сега, което няма да ти свърши работа.
                        хората много са го закъсали момче,криза е, за 100 лв всичко правят
                        Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                        Коментар


                          #27
                          Освен да седнеш да учиш как да си направиш мап-а сам, не виждам друг начин. То и без това почти няма мапери дето наистина да рабират от jtd. 99% просто копират горе долу един и същи софт и не могат да накарат еку-то да пръсне повече нафта. Имай предвид, че без коректна намеса по таблиците и настройка, е абсолютно безмислено да се слагат други кулери турбини, скорости, съединители, мап сензори, маф сензори, сензор за налягане на рейла и т.н. Нафтата кара колата да върви, ако искаш и 5 турбини да й сложиш и да има въздух бол, като няма нафта, няма да върви повече.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            vsd написа:
                            Освен да седнеш да учиш как да си направиш мап-а сам, не виждам друг начин. То и без това почти няма мапери дето наистина да рабират от jtd. 99% просто копират горе долу един и същи софт и не могат да накарат еку-то да пръсне повече нафта. Имай предвид, че без коректна намеса по таблиците и настройка, е абсолютно безмислено да се слагат други кулери турбини, скорости, съединители, мап сензори, маф сензори, сензор за налягане на рейла и т.н. Нафтата кара колата да върви, ако искаш и 5 турбини да й сложиш и да има въздух бол, като няма нафта, няма да върви повече.
                            Абсолютно си прав, знам го това и като стигна до софта се надявам да намеря човек или иначе както казваш, ще взема да се науча сам да си я мапна.
                            Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                            Коментар


                              #29
                              Най-добре сам я мапни, за какво ще даваш грешни пари не разбирам :D Защо не сложиш 2,4 JTD в коша 150 коньовата версия? Тогава ще постигнеш целта си бързо и лесно
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #30
                                tyson написа:
                                Най-добре сам я мапни, за какво ще даваш грешни пари не разбирам :D Защо не сложиш 2,4 JTD в коша 150 коньовата версия? Тогава ще постигнеш целта си бързо и лесно
                                Мислил съм го, но 1,9 е най здравия мотор, най икономичен а и ще дам същите париА и вече е късно защото си ремонтирах главата на двигателя
                                Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                                Коментар

                                Working...
                                X