пиши какво направи с турбото което ти дадох,монтира ли го,настрои ли го и тн?поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
Още не съм я мапнал на ново, но въпреки това трябва да е по пъргавакогато турбото се развъра по бързоОтносно теча от турбото, гледам ремонтни комплекти в ebayf 30 - 35 долара,те ще свършат ли работа ?janyboy написа:Това с маслото не е никак добре,оправи проблема на време
А за вървенето,ти мап-на ли колата наново след като сложи тази турбина?Аз сам си отговарям че сигурно не си.Ми как искаш да тегли повече.
Въздухът кола не кара
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми не съм съгласен.Пък и кой ти каза че тая турбина се развърта по-бързо от стоковия мъник GT1544?Питам просто.vensai написа:но въпреки това трябва да е по пъргавакогато турбото се развъра по бързо
Не знам какво да ти кажа,честно.Така и така ще трябва да я сваляш,иди при някой, който ги разбира тия работи, да види какво може да се направи.vensai написа:Относно теча от турбото, гледам ремонтни комплекти в ebayf 30 - 35 долара,те ще свършат ли работа ?
Коментар
-
Много ме съмнява това дето казваш,сигурен ли си че старата ти турбина е била изправна?Нали правиш сравнението при едни и същи условия:примерно и в двата случая колата е била модната или и в двата случая колата е била сток.И как ги отчиташ тия налягания,на бууст метър или по данните от МАП сензора?Я направи един лог на 3-та само с 2 параметъра-обороти и налягане от 1000 оборота до 4500,разбира се след като си решиш проблемаvensai написа:Развърта се по бързо защото при 1300 оборота вече надува с 0.5 бараа със старата трябваше да съм 1800 оборота за да достигне тези барове и вече след 2000 надуваше яко.
Коментар
-
С буст метър гледам баровете в еднакви условия, тази доста по бъро си прави бароветеjanyboy написа:Много ме съмнява това дето казваш,сигурен ли си че старата ти турбина е била изправна?Нали правиш сравнението при едни и същи условия:примерно и в двата случая колата е била модната или и в двата случая колата е била сток.И как ги отчиташ тия налягания,на бууст метър или по данните от МАП сензора?Я направи един лог на 3-та само с 2 параметъра-обороти и налягане от 1000 оборота до 4500,разбира се след като си решиш проблемаvensai написа:Развърта се по бързо защото при 1300 оборота вече надува с 0.5 бараа със старата трябваше да съм 1800 оборота за да достигне тези барове и вече след 2000 надуваше яко.
А стара е изправна, без никакви луфтове и почти като нови лопатки. Теста който каза ще го направа и ще пиша. Попринцип е абсолютно нормално да надува по бързо и повече
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Я,чакай,чакай.тази турбина никога не е харчела масло,ти сам видя че като свалихме топлия охлюв беше суха на барут.провери да не подлизва от тръбичката за маслото.плюс това има маслена вана ,която обхваща цялата площ на втулката,така че е на практика невъзможно да тече от там??.измии я малко с обезмаслител и следи дали пак ще има масло.
Коментар
-
Определено течеше масло от турбината и вчера я свалих за оглед. Тече от там където е топлия охлюв и основата и.Възможно е и да тече от гарнитурта на тръбичката но ме съмнява, защото маслото така се беше стекло върху тръбата за изхода на изгорелите газове, ако беше от гарнитура направо щеше да капе на долу, няма как да отиде на страни.В крайна сметка ще се отваря да се види, тя така или иначе има голям луфт, поне него ще оправим.Ако някой знае добър стругар моля за контакти :DAlfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар