Предварително се извинявам, видях че има много ПОДОБНИ теми,но така или иначе нищо не разбрах какво да сложа, трябват ми някакви насоки за турбина,която не се управлява от електроника ( подобна на фабричната само че с по голям дебит )Фабричното турбо е 1544Н, което го продавам за цена от 200 лв. :DМалко за колата да разкажа:Браво 99 година 105 коня JtdНаправен е ремап.Вчера свалих главата на двигателя и я занесох да я шлайфат, защото колата е на 217 000 км.Сложил съм спортен филтър в кутия, конусовиден.Махнал съм катализатор и всички гърнетаКато следваща стъпка искам да сложа по голяма турбина и да я надуя с буст контролер, който купих на скоро.После вече ще видим и дюзите и да вкарват малко гориво отгоре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво турбо да сложа на jTd 1,9
Collapse
X
-
Ми турбината ще си я подбереш според това какво искаш от колата като динамика и харектеристики(от там вече колко гориво ще впръскваш,колко въздух ще е нужен за такова количество гориво и т.н.).Ти сигурен ли си че си изтискал максимално фабричния "хардуер" на колата с новия софт?Щото аз не съм
Ще те посъветвам преди да мислиш за турбини,дюзи,кулери и т.н. да се замислиш сериозно за съединител/маховик/кутия.За мен това е тапата за силовия тунинг на този мотор.Ако дадеш повече светлина върху това какво горе долу ще искаш от колата като харектеристики мога да ти предложа подходяща турбина(без значение с гейт или ВНТ).Ти запознат ли си с новия си софт?Какво е барнато,с колко е барнато?Принципът колкото повече толкова повече не винаги е положителен и целесъобразен
ПС:ако се поразровиш из темите ще намериш няколко направени такива интервенции с турбината и то на същия мотор
-
Рових из темите но не намерих подходяща информация.По принцип не съм запознат с това какво точно е правено по софтуера, дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.Само това знам за софта.По принцип искам да направя колата 170 коня.Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.Съединителя съм го сменял скоро а вала и маховика не мисля скоро да ги права, поне докато не стане необходимо.Ималко не съм запознат - какво значи с гейти какво значи с ВНТ ?Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Има,има,рови ощеvensai написа:Рових из темите но не намерих подходяща информация.
vensai написа:дойде един пич бодна кабелите и вика сега е 140 коня.
Оуууууvensai написа:По принцип искам да направя колата 170 коня.
забрави просто
Не че е невъзможно но едва ли ще се заемеш да го правиш,то по-евтино и лесно ще е да си купиш нова по-мощна кола на старо
Ама как така я хареса?По какъв критерий?Това е турбина с променлива геометрия(VNT=variable nozzle turbine),която се управлява чрез вакуум от ел.клапан от ЕКУ-то.Може да се направи да работи на налягане,не е проблем,но малко голямичка ще ти дойде.Все пак я слагат на 5 цилиндрови коли.Дали ще можеш да я "храниш" тая турбина?А лаааааг?Мога за 2 минути да ти докажа/покажа че със сток карантия и добре надут софт съединителя и махото ще дриснат,така че предполагам че твоят мап не е от агресивните щом нямаш оплаквания от съединител/маховик.vensai написа:Харесал съм тази турбина GT2256V но не знам управлението и дали е същото като на фабричната.
ПС:а за видовете турбини можеш да четеш на воля в нета.Накратко биват 2 вида:с фиксирана геометрия като твоята,демек с вграден гейт и с променлива геометрия като ГТ2256В.Променливата геометрия може да се управлява по различен начин-от налягане като при 2.4жтд едц15ц5 на Алфа,от вакуум или от ел.моторче(новите турбини).
Коментар
-
Значи препоръчай ми турбина с вграден гейт за тази кола с по голям дебит за да купя, че ми трябва скоро.А относно другите неща,Когато ми сложиха ремапа съединителя веднага почна да приплъзва, сменихго и сега да нямам оплакванияМожеби мапа не е агресивен, ако разбираш и си от София може да направим среща да обменим опит.Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Ми тогава си търси :- GT1549- GT1749- GT1752- GT2052Според зависи какво гониш.Това са гаретски турбини.Може да погледнеш и ИХИ какво предлагат.Примерно Ихито от Мареа 2.4жтд.Абе варианти много.Разбира се тези турбини не са плъг енд плей,ще има преправяне на фланци,тръбички за маслото,актуатора за гейта и т.н.Предполагам знаеш какво означават числата в означенията на турбините?Ако не,никак няма да е лошо да почетеш и за това,тъкмо ще ти станат ясни нещата за дебита и тем подобните му параметри.
Коментар
-
vsd написа:gtb2056vk с преправено управление
GTB турбините са черешката на тортата така да се каже,не вярвам колегата да се изхвърли с такава,ама знаеш ли ....
За мен просто е нецелесъобразно да се сложи такава турбина на този мотор,ама това си е мое виждане.Една GT1749V(много масова турбина) с преправено управление ще му е екстра според мен.
Коментар
-
Добре а как да я преправя ?Относно номерата може да обясниш защото може и да бъркам.Мислих вчера вечерта и реших да сложа с променлива, но не знам как да я преправяjanyboy написа:vsd написа:gtb2056vk с преправено управление
GTB турбините са черешката на тортата така да се каже,не вярвам колегата да се изхвърли с такава,ама знаеш ли ....
За мен просто е нецелесъобразно да се сложи такава турбина на този мотор,ама това си е мое виждане.Една GT1749V(много масова турбина) с преправено управление ще му е екстра според мен.
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Младеж я направо забучи един двигател от мазарати би турбо, на бравата, хем ще си имаш 2 турбини, хем ще си ги надуваш на воля, ще имаш около 220-240 коня под капака.пп 140коня а????!!!????Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар