Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Олекотен Маховик Bravo HGT VIS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    cici написа:
    п.п.като гледам модификациите на колата ....два да не би да е бившото браво на Шукито ?!
    Да,Бравото на sUkI-то е. Засега бая се зачудих за тоя маховик,нека 1во сменя дебитомера да видим ще има ли разлика и оттам вече ще мисля за маховика!
    Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
    EIBACH SPORT SPRINGS!

    Коментар


      #17
      Stanio_hGt написа:
      cici написа:
      п.п.като гледам модификациите на колата ....два да не би да е бившото браво на Шукито ?!
      Да,Бравото на sUkI-то е. Засега бая се зачудих за тоя маховик,нека 1во сменя дебитомера да видим ще има ли разлика и оттам вече ще мисля за маховика!
      аре само не плака че не ти върви колата тогава, това Браво е разплакало доста коли в Пловдивско. А преди да се заиграеш с маховика провери да не е пипан вече
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Баланс не се прави на точни обороти. Аз нямах предвид само на 10 000 об. Имах предвид баланс до 10 000 об. Баланса се прави по следния начин.Фиксира се за проверка.Пуска се машината да ускорява маховика плавно до 10 000 об.В който диапазон има дисбаланс и резонанс се прави дупчица най-често и се пуска пак за проверка. И така докато в целия диапазон от обороти от 0 до 10 000 баланса да бъде перфектен.После се подлага на бързо ускорение и спиране така в различни обороти и пак се измерва биенето.Поне така съм виждал аз да ги правят И лично моя така го правиха.
        O.E.Motorsport

        Коментар


          #19
          Stanio_hGt написа:
          че губила NM (въртящ момент) , че на по-сериозен наклон имало разлика.Губила се максималната скорост.
          М-м-м....тва ми е любимото като го чуя......особенно че се губело максимална скорост......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #20
            ФЕРАРИСТ написа:
            Stanio_hGt написа:
            че губила NM (въртящ момент) , че на по-сериозен наклон имало разлика.Губила се максималната скорост.
            М-м-м....тва ми е любимото като го чуя......особенно че се губело максимална скорост......
            Мда, направо спират колите с олекотените маховици
            O.E.Motorsport

            Коментар


              #21
              Stanio_hGt написа:
              Колата в оборотите от 2000 до 4000 е мудна и това ме дразни искам да има малко пъргавост и в ниските обороти не само в високитте !
              Това си е хронично заболяване за модела и не съм сигурен, че ще постигнеш нещо с олекотяване на маховика. В смисъл - резултата едва ли ще те удовлетвори

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                Stanio_hGt написа:
                cici написа:
                п.п.като гледам модификациите на колата ....два да не би да е бившото браво на Шукито ?!
                Да,Бравото на sUkI-то е. Засега бая се зачудих за тоя маховик,нека 1во сменя дебитомера да видим ще има ли разлика и оттам вече ще мисля за маховика!
                аре само не плака че не ти върви колата тогава, това Браво е разплакало доста коли в Пловдивско. А преди да се заиграеш с маховика провери да не е пипан вече
                Ти нещо май си се лагнал...аз не рева ,че не ми върви колата.Тя си върви и то доста.Просто искам да направя нещо за по-голям вървеж.Ако си мислиш,че рева жестоко се лъжеш!!!!
                Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                EIBACH SPORT SPRINGS!

                Коментар


                  #23
                  oem написа:
                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Stanio_hGt написа:
                  че губила NM (въртящ момент) , че на по-сериозен наклон имало разлика.Губила се максималната скорост.
                  М-м-м....тва ми е любимото като го чуя......особенно че се губело максимална скорост......
                  Мда, направо спират колите с олекотените маховици
                  Вие тука го обърнахте на подигравка.Аз ако разбирах нямаше да питам.Само казвам кво съм чел и чул.Затова искам вашето мнение
                  Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                  EIBACH SPORT SPRINGS!

                  Коментар


                    #24
                    Stanio_hGt написа:
                    Вие тука го обърнахте на подигравка.Аз ако разбирах нямаше да питам.Само казвам кво съм чел и чул.Затова искам вашето мнение
                    О, не драги, не се подиграваме, прекрасно разбираме че и ти си същия карък като нас и не си имал възможноста да се родиш научен.......или то ако има нещо като "подигравка", то е към авторите на абсурдните твърдения че на байра колата губела мощност, нютоните ставали на паскали, изобщо неща от сорта......
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      #25
                      Kuku написа:
                      Това си е хронично заболяване за модела и не съм сигурен, че ще постигнеш нещо с олекотяване на маховика. В смисъл - резултата едва ли ще те удовлетвори
                      +1

                      Коментар


                        #26
                        Kuku написа:
                        Stanio_hGt написа:
                        Колата в оборотите от 2000 до 4000 е мудна и това ме дразни искам да има малко пъргавост и в ниските обороти не само в високитте !
                        Това си е хронично заболяване за модела и не съм сигурен, че ще постигнеш нещо с олекотяване на маховика. В смисъл - резултата едва ли ще те удовлетвори
                        Не го знам на бравото маховика колко тежи и колко може да се отнеме, но 1 кг да успее да свали си е се усеща много приятно. Особено на малките предавки. За атмосферка това е най-якия тунинг който може да се направи от евтините Чип, маховик, леко отворена генерация това са първите неща които дават ефект.
                        O.E.Motorsport

                        Коментар


                          #27
                          Дано постигне желания ефект!

                          Коментар


                            #28
                            Е дано, ама не съм сигурен дали предния собственик не го е пилнар маховика.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              До колкото знам не го е пилнал.Ама до ся почти нищо не е това което УЖ знам. :D
                              Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                              EIBACH SPORT SPRINGS!

                              Коментар


                                #30
                                Stanio_hGt написа:
                                До колкото знам не го е пилнал.Ама до ся почти нищо не е това което УЖ знам. :D
                                Генерацията от Супра стой ли на колата?До колкото си спомням беше казвал че има система за нитроген, нея оставил ли я е?
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X