Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Олекотен Маховик Bravo HGT VIS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Олекотен Маховик Bravo HGT VIS

    Зравейте колеги.Наскоро си купих Браво ХГТ ВИС.Интересувам се ако някой може да ми помогне с информация ,колко г/у излиза олекотяване на маховика(като цени!).Четох подобна тема,но за жалост не получих нужните отговори,затова реших да пусна нова тема.Ако някой може да ми помогне ще съм му много благодарен.Благодаря предварително! Yellow_Flash_Colorz_PDT_18 Yellow_Flash_Colorz_PDT_19
    Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
    EIBACH SPORT SPRINGS!

    #2
    Разтърси си се в Гугъл, има поне 15 тунинг фирми дато магат да ти олекотят маховика и поне още толкова дето могат да ти доставят готов олекутен.Но преди да похарчиш пари за едно море, вземи прочети за това и решавай. Успех с тунинга.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Олекотяване на стоковия маховик на струг.1. самото олекотяване - 20 лв.2. баланс 70 - 100 лв.
      O.E.Motorsport

      Коментар


        #4
        Aз по принцип доста съм чел за това ... но никъде не се споменават цени ... иначе процедурата я знам мен струговането не ме притеснява,а самия баланс !!! Ще разпитам още малко преди да се хвърля,но все пак ви благодаря за инфото
        Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
        EIBACH SPORT SPRINGS!

        Коментар


          #5
          Колега, маховика на ХГТ е сравнително тънък и лек! Не можеш да го олекотиш с много сл. и ефект неа да има много! Що точно за маховика си се хванал?
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #6
            RASTIL написа:
            ... Що точно за маховика си се хванал?
            Всеки уважаващ себе си рейсър започва с маховика , следва олекотяване на коляновия вал. Пък и на този бързоразвъртащ мотор с какво друго да почнеш?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              То по-принцип колата си е пипана,има чип ... гинерация на 63мм ,К&N филтър сменени испускателни колектори и доста други но по-козметични неща.Колата в оборотите от 2000 до 4000 е мудна и това ме дразни искам да има малко пъргавост и в ниските обороти не само в високитте ! Четох в сумати форуми за маховика ... че не пасвали скоростите при определени обороти ... че режели крака ,че губила NM (въртящ момент) , че на по-сериозен наклон имало разлика.Губила се максималната скорост.От 3те последно изброени не ме притеснява,притеснява ме испълнението.Но си нямам и на представа дали се продават направо олекотени маховици.
              Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
              EIBACH SPORT SPRINGS!

              Коментар


                #8
                Бе то хубаво е пипана аматая генерация на ф63 как е направена нещо гърнета мърнета, съпротивление, алата балатахубаво сте сменили колектора ама главата нещо да сте я правили нещо портове пилене миленетоя К&N я го снимай да го видим що за врбче уловител е, пран ли е, някой смятал ли му е дебита на въздуха. Като няма мошност в тия обороти на бензинов двигател търси проблема някъде по филтъра дето си го сложил, по дебитомера, и дросела.Има готови който се продават но както каза RASTIL, няма какво толкова да му стържеш и без това не е толкова дебел.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  В интерес на истината главата не съм я пипал.Дросела проблеми няма!!! Филтъра е пран.Единственото което ме притеснява е дебитомера който ще сменя сега като се стопли! Понеже до колкото знам е позакърпен, но ще видим след смяната на дебитомера дали ще има разлика.
                  Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                  EIBACH SPORT SPRINGS!

                  Коментар


                    #10
                    Извинявай че ще съм толкова ценичен, ама Позакърпен дебитомер е като позакърпен презерватив, - можеш да го ползваш ама къв е смисъла
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Именно и аз съм на това мнение но незнаех,че е в такова състояние.Когато се наложи да вляза в сервиз за смяна на съединител,пича който ми оправя колата ми каза,че е за смяна,както той се изрази (Закърпен колкото да върви колата) . Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 Чакам само да се постопли и мятам новия! Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
                      Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                      EIBACH SPORT SPRINGS!

                      Коментар


                        #12
                        От твоя маховик килограм, килограм и нещо можеш да свалиш. И да ти кажа за струговането също се притеснявай. Трябва да се отнема възможно най към външната част и в никакъв случай близо до болтовете на вътре. Зад феродовия диск може минимално. Отнемането трябва да ставай най-вече външно защото там са най-големите инерционни моменти. Ако там се остави тежкото, а отслабиш средата тогава е опасно да не се пръсне. Чугуна е най-слаб при опън. После баланс до 10 000 об. Да не се не излъжат, че няма значение на колко об. го балансират. Има много фирми които ще ти предложат баланс до 200 0 - 3000 об и щом там няма проблем и на горе няма да има, ама нъц. Това не е така, защото 5 грама да имаш биене в резонанс стават x10.
                        O.E.Motorsport

                        Коментар


                          #13
                          За отнемането съм наясно ,че трябва да е от външната страна...за оборите при баланс също мисля че се прави на 5000 но щом казваш 10 000 ! Интересуваме дали някой знае колко кг. са тези маховици,защото знам че някой карат с маховици по 4 кг. което ми се вижда малко прекалено!
                          Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                          EIBACH SPORT SPRINGS!

                          Коментар


                            #14
                            някаде към 7-8кг. е ! скоро един приятел ми разправяше че си е олекотил маховника на хгт-то и бил доволен от резолтата,(ще го питам за подробности)п.п.като гледам модификациите на колата ....два да не би да е бившото браво на Шукито ?!


                            https://i.chzbgr.com/maxW500/6144930304/hE17A1FD6/

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              Извинявай че ще съм толкова ценичен, ама Позакърпен дебитомер е като позакърпен презерватив, - можеш да го ползваш ама къв е смисъла
                              Все едно ближеш мед през буркана извинявам се не се сдържах Банков прав си няма никакъв смисъл да караш със дебитомер в такова състояние.Колега за тези неща относно намаляването на максималната скорост и губенето на въртящ момент си много прав,че ще се получат и друго ти може да си чел,че се балансира на 5000 оборота ама колегата ОЕМ е прав.Балансирай на 10 000 та да ти е мирна главата.Още нещо ако дебитомера не е добре и от там може да нямаш тягя в ниските.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар

                              Working...
                              X