Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1.4i.e. към 1.8 16V към 2.0 16VT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Нов двигател ли слагаш или преработка някаква на стария?

    Коментар


      #17
      Чудя се дали да е моя блок фабрично без баланс валове или 2.0 блок със затапени такива
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        #18
        Айде успех и от мен. Ще следя темата с голям интерес. Няма да се притесняваш, двигателя чака
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #19
          Хайде и аз да те поздравя. То бръмне ли бръмбара дето е между ушите - няма откачане. Ти ли беше писал в една друга тема, че си пазарувал ковани железа за проекта или се бъркам ? В перформънс форума в момента има обяви за Wössner бутала с доволна отстъпка, както и за биели и като гледам, май ще стъпят на 1500-600 лева, че има някакви отстъпки. С какво турбо ще гониш тия 300+ ?
          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
          Fiat Marea 1.6 16v

          Коментар


            #20
            За начало мисля да карам със стоковото за 2.0 8в и после ъпгрейди... Да чакам си буталата, а биели вече имам..
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #21
              Ами то хубаво със стоковото от 2.0 8в, ама 300 коня едва ли ще извадиш. Поне тук е такава ситуацията - турбото изнемогва. Не му стига дебит, във високите пада буста. Трябва си нещо сериозно за нагоре. И аз се оглеждам от известно време, ама за момента нещата са в застой.
              Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
              Fiat Marea 1.6 16v

              Коментар


                #22
                Май не ме разбираш мисля на първо време да съм със стоковото и на по-малко коне естествено
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #23
                  Честито и от мен за проекта. Да знаеш стоковите дюзи от фиат купе 16вт хранят спокойно 280коня. Това от личен опит
                  Lancia Dedra Integrale

                  Коментар


                    #24
                    В момента имам само 2 комплекта 200cc дюзи, но се озъртам за нещо 400тина кубиково
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      #25
                      S.W.A.T. написа:
                      В момента имам само 2 комплекта 200cc дюзи, но се озъртам за нещо 400тина кубиково
                      Ако мислиш за по-голям турбина взимай нещо над 500сс
                      Lancia Dedra Integrale

                      Коментар


                        #26
                        Нека почна с малко пред история, в началото бе... Колата ми е с първа регистрация 1993та декември месец "уникална" бройка 1.4 моно 71кс без централно и ел стъкла, но с 4 диска, хидравлика, абс и ръчен шибедах В началото се започна с някои основни нужди от рода на ревизия на 4те спирачни апарата, нови спирачни маркучи, сваляне на резервоара и ремонт на кошницата съпътстван от 4 нови тампона на задния мост и ремонтен комплект за единия заден носач... На късен етап и подмяна на блокиралия ми регулатор на спирачно усилие за задните колела ... От там започна махане на катализатора и после всичките останали гърнета докато колата не остана с един резонатор ъглов и едно правопоточно гърненца от един арменец Колата имаше някои проблеми с еку-то, които в по късен етап отстраних чрез подмяна на агрегата под капака :D От форума попаднах на примамлива оферта за типо с удар в Стара Загора с 1.8 16в, с баща ми запалихме Буса на чичо ми дето гони 30 годинки, марка мерцедес 207 по спомен... и за 1 ден свалихме мотора и всичко нужн. В Стара Загора оставих само купето с 3 стъкла на улицата и се прибрахме в Бургас с новите придобивки Започнах лека полека да приготвям части за монтажа на двигателя от рода на съединител, всички гарнитури и семерини, масла филтри ремъци и започнаха мъките от които нямам снимки... Най-големия "проблем" видях при слагането на съпътстващата инсталацията за датчиците на новото табло, наложи се демонтаж на абс-блока и таблото Новия ми роб под капака се оказа уникален хибрид вероятно събран от останалите части по рафтовете в фабриката. Кубатурата му бе едва 1756 кубически сантиметра и каталожна мощност 138кс от 89та година покриващи евро стандарт -20 На по късен етап разбрах, че от завода бяха сложили блок без баланс валове, леко изпъкнали буталца, по лек маховик спрямо голямото седичи, пръскалки под буталата, маслена помпа с голям дебит, интеграле всмукателен колектор, въздушен маслен охладител, тесен ангренажен ремък от 8в моторите?! 8в дросел, регулеруем регулатор на горивото вебер и електроника без ламбда сонда и до тук нищо лошо Проблема дойде след запалването на агрегата, имаше пошляпващ шум от към главата... Болестта на разпределителните валове бе дошла и при една от моите 16 гърбици... Междувременно изминах 4-5 хиляди километра така без никакви проблеми....
                        Прикачени файлове
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #27
                          Едва вечер както си карах ми изкочи кур капан с 3 коли на една пешеходна пътека прясно боядисана и не успях да спра с чисто новите ми зимни гуми... наложи се малко да я поразкрасим отпред :D След наместване на коша с мотокар Вече имах и халогени... Които не работеха ... Проблема беше в таблото на бушоните имаше загубила се маса на релето... Имам цяла епопея с 4 Табла за бушони на типото, но това е една друга история включващи липсващ вентилатор на парното, халогени, отопление на задното стъкло, ляв стоп и задна чистачка Не на куп разбира се Своевременно се сдобих с 4 джанти от интеграле големите с малкото ет... Стойката стана трепач!!! А междувременно в една но кънекшън проява изкарах на яве някои основни компонента на диференциала ми и чисто новото масло селениа Време и беше... 2рата предавка не искаше да влиза в завои... само на прав път След съмнения в лостовата система и подмяна на 3те лоста с нови, както и гуменото нещо на рейката кутията си замина мъжки на карандила А сравнително скоро прекратих по взаимно несъгласие съжителстването ми с грале джантичките (cry)
                          Прикачени файлове
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #28
                            Между другото Израза е КУРТ КАПАН и означава вълчи капан.Кофти снимки
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              Това със скоростната кутия се случи буквално пред очите ми.Беше я настъпал душманската и сдаде багажа и маслото шурна,а после го засипвахме с пясък за да не литне някой на завоя.Спомени.Успех с проекта.

                              Коментар


                                #30
                                Последно време нямам време да донапиша историята за бараката, но ще кача новата добавка
                                Прикачени файлове
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X