Значи понеже така и така мотора е вънка сега и докато върви рециклажа искам да питам дюзи с каква кубатура да търся че, искам да сложа по-големи ама незнам колко кубика и от какъв автомобил, турбото заводското GARRETT някво си там ще издържи ли и до какво налягане държи стоковата турбина с променливата геометрия (следователно колко коне мога да извадя от него без да пръсне мотора) иначе върви добре главата неска я взех от струг, продължавам с махането на глупостите. А и още един въпрос, понеже купих интеркулер ама незнам дали не е голям колко литра е необходим да взема след като се надуе турбинта и се сложат големи инжектори да не се окаже че тоя е твърде голям
Грешен раздел -> Преместена. Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви дюзи и интеркулер на Браво 1.9 JTD ?
Collapse
X
-
Абе,колега,нещо не те разбирам.Ти имаш ли Браво Jtd105 или не?Съвсем сериозно те питам.Цитирам те от ЛС до мен от дата 15.02.2011 :Питането ми беше продиктувано от тогавашния ти подпис че Бравото ти е 147 whp(коня на колелата).Просто ми беше интересно какви модове имаш за тези коне.Bravo 1.9 JTD написа:Mi brato shte pusna tema po natam ne mi se obesnqva sega shtoto e mnogo dulgo, zna4i imam po golqma kubatura diuzi, nalqganeto v reikta e vdignato s kolko ne moga da ti kaja sled okolo 1 sedmica shte imam otgovor na vsichkite ti vuprosi a dino grafika shte ima na prolet tui kato v momenta kolata ne se kara, imam remap, turbinata e sus skusen wastegate i e ot 2.4 JTD raztovarva na 1.5 bara do kolo 4900 oborota namalen e i laga slojen e 4elen kuler s 2 litra po golqm ot zavodskiq zaradi turbinata, imam konusen filtur K&N portvana e glavata, hedura i po golqm downpipe, no za sega sum sus 58mm fi generaciq shte se smeni i tq malko e poosturgana cqlostno po bloka i t.n
neznam zashto e tolkova interesno 4estno da kaja tva sa elementarni neshta koito sa se pravili 4oek ima li jelanie go pravi, ne e tolkova trudno to moje i 200 konq da e dokarat ama she se prusne obhsto zeto tov shte e maximuma koito shte mu sloja na bravoto, nosi na izpulnenie tozi motor ne se u4udvaite ne si purvq koito me pita prosto go napravete i vie 
Вземи се в ръще и стига си писал глупости.Вярно че ни развеселяваш с мненията си но вече ми идва в повече.
-
това Браво беше друго ударихме го и сега карам жълто явно е станало недоразумение първо а и второ не го ползвам само тоя акаунт понякога има някви неадекватни коментари понеже го ползват още 2ма човека
Извинявай се за което понякога незнам за кво става дума а ония са неадекватни тва е от българската ганджа, съжалявам ако има нещо се извинявам от тяхно име.. та по темата изобщо заслужавали си да го засилвам тоя дизеляк
leave something of the happiness you bring
Коментар
-
То и на два пъти повече километра пробег нищо не трябва да му има на този двигател. Както е и в много от случаите с бг дизелите!!! Дай повечко инфо за интеркулера ,който си закупил? Какви размери има на работната пита и снимка ако може По мои изчисления ,като не мога да твърдя , че са меродавни ,но поне ориентировъчни , та стоковия интеркулер на JTD105 при Фиат е 2569.45cm3!?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ми точно за жълто люлинско Браво ставаше въпрос.Ти Петъо от Люлин ли си или някой друг?Хептем се обърках.Bravo 1.9 JTD написа:това Браво беше друго ударихме го и сега карам жълто явно е станало недоразумение
Ми подлежи на всякакви манипулации.И какъв ремап му сложихте?Казвай:макс гориво,налягане в рейла,аванса,бууст на турбината.За стоковата турбина си познал само че е Гарет.Bravo 1.9 JTD написа:на 239 115км пробег е автомобила реални, мисля че не подлежи на повече манипулации освен ремапа който му сложихме :P
Турбината не е с променлива геометрия.За какво ти е този по-голям кулер?На 1.5 ли ще я караш тая турбина?
Ти знаеш ли какъв е дебита на стоковите дюзи та питаш за по-големи?Ми според размера на питата който е 294х200х62,мм май друго излиза,а?Jimy написа:та стоковия интеркулер на JTD105 при Фиат е 2569.45cm3!?
Коментар
-
Хм, според тея размери да! Но аз ти говоря според реалния работен обем на самите тръбички в тая пита или: FiatJTD105-1x6.7x29.5=197.65; 197.65x13=2569.45cm3.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ясно.Аз понеже гледам само размера на питата и не се интересувам от реалния обем на кулера.То и повечето производители само това и дават.Jimy написа:Хм, според тея размери да! Но аз ти говоря според реалния работен обем на самите тръбички в тая пита или: FiatJTD105-1x6.7x29.5=197.65; 197.65x13=2569.45cm3.
Коментар
-
Така е! А аз щото пък също искам да си преместя интеркулера, но място е адски кът и затова се интересувам от размера на питата с която се е оборудвал колегата. Разбира се има още известно количество обем от въздух в страничните казанчета, но тях не съм смятал.И да не става съвсем офтопик, дайте номера на дюзи по-големи от стоковите, т.е. с поголям дебит?! Например от 2,4JTD 150кс ?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар