Ми направи 1 лог да я видим таз ламбда .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.
Коментар
-
Мерси за коментара Ици, диното мери конете на мотора, има опция да ги мери и на гуми, но за мен беше по важно да си ги премери на мотора за да се сравнят с тези дадени от производителя.Както писах и по нагоре с корекцията на диното показанията са 142к.с. и 154Нм на мотор, просто Брезел ни изпринти графиката при самото замерване, то и на самия файл горе в дясно пише, че е без корекция. Отделно диното показваше в халето температура от 30 градуса, така че при създадени опримални условия нормално конете да са малко отгоре, пък и аз не съм съвсем в стоково състояние на мотора. Пак отделно в момента на замерването въздушния филтър макар и спортен не е пипан от доста време и е на минимум 10К километра, предполагам и това ще окаже влиание.Това са показанията на мотора без да се пипа нищо по ЕКУ-то, аз си мисля, че при ремап на хитачито и при идеални условия 20 градуса, подходящо атмосферно налягане, влажност и т.н. би следвало на мотора да дойдат едни 150к.с., което за тая атмосферка си мисля, че е предостатъчно на "любителско" нивоici написа:имало е някакъв проблем при измерването на смесите най-вероятноА мощността е по-правилно да е с корекция, тя е за 20* на въздуха и при по-нормални атм. налягане и влажност.Другото което е, че този модел дино си мери на гуми, сигурно ли е въпреки че пише мощност на съединителя ?Брезел какво казва ?Иначе графиките са супер, само едно голямо пропадане където има, и едно малко към края.Да не би да е прекъснала тогава колата ?А ако наистина се наложи обогатяване, може да и сложиш метанолова инжекция, само метанол да пръска преди дросела, ще докараш смесите, и малко коне ще качи още.
По нататък може да се помисли за евнтуално сгъстяване и така.Как се прави лог на ламбдата, може ли при работа на място или се прави в движение ?
punto HGT
Коментар
-
просто трябва да се закачи една широколентова сонда, да се излезе на прав еднопосочен път и да се гледа АФР-а при дадена пълна газ дали е около 12-ки, естествено ако забележиш че скача на над 13 на пълна газ, е най-добре моментално да върнеш газта.При леки натоварвания на частична газ трябва да е около 14 АФРне е нужно да се прави лог, понеже не става така директно и лесно, само ако ще се мапва си струва.а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?
Коментар
-
Като страничен наблюдател не съм усетил прекъсване на мотора, от клипчето по нагоре ако може да се разбере нещо ?Като усещане при каране на колата е, че точно след 4000 оборота се усеща едно по добро ускорение, все едно като в-тека при хонда, просто те изтегля доста по добре, докато преди 4000 оборота колата си набира равномерно без някакви прекъсвания, забавяния, замисляния и т.н. е като изключим момента, че преди 2000 оборота се опитва да ми придърпва, но това се получи като, че ли когато качих главата с алфовите валове, отделно празният и ход е толко неравномерен, че ако някой я слуша отстрани ще предположи, че съм с най агресивните спортни валове, точно "боботи" като драгстерici написа:а при тия двата срива в графиката, нямаше ли прекъсване на мотора ?
punto HGT
Коментар
-
Днес направихме теста на магистралата за Перник.Празен ход меко казано ужасен, но с тия "агресивни" валове толко
http://alfa.kachi-snimka.info/images...4h.jpgТука ускорение от първа-газ, втора-газ, трета-газ до към 130 и след това директно 5-та скорост на моторна спирачкаhttp://alfa.kachi-snimka.info/images...52673p.jpgАз като "прос" инженер гледайки графиката ми се струва, че смесите са повече от ОК, бях сигурен, че умното хитачи няма да се остави да беднее мотора
Само незнам проблема с лошия празен ход и придърпването в ниски обороти на какво се дължи, но вече взех да и свиквам, лошото е, че веднъж я дадох на жената да я покара и каза, че повече тая кола няма да я кара
punto HGT
Коментар
-
Аз пък си мисля че проблема ти или е в помпата и не и стига гориво или е оня датчик дето ти обяснявам за него, но по скоро е от датчика. Просто напиши в гугъл за симптоми на датчик разпределителен вал и почети, доста често поведение се среща при БМВ с ванос система и проблемае точно при датчика на разпределителните валове.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Защото ще запише грешка чак когато загуби сигнал от него, а сега просто може да дава грешни сигнали.didich написа:Е хубаво, но ако е проблемен датчика, защо на диагностика не записва никаква грешка и всичко е тип топ ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да се похваля, взех си кабелче за диагностика на фиатката, което става и за голфа на жената, буксите са еднакви. Кабелчето има опция за превключване на пиновете за четене на въздушни възглавници, АБС и т.н.Благодарности на Емо, че се логна през моя комп и ми нагласи софтуера, че аз щях да се лутам цял ден и пак нищо нямаше да свърша. Емо, ако имаш идване към София, пиенето и мезето са от мене
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар