emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
В другата тема писах - петите са сиви на цвят /металик/ с тях вече 2 пъти ми е зацепвана колата, защото преди да правя сегашния ремонт духна гарнитура на главата и се зацепва с тях
, но майсторчето ги взима от някакъв негов приятел пак автомонтьор и няма как да ги взема. Ако искаш може да направим една уговорка да дойдеш на място и да ти се провери как е зацепването
punto HGT
-
Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Тука има нещо гнило, според мен няма как мотор 1,8 и мотор 2,0 кубика да се зацепват с едни и същи пети, би следвало за двата мотора и петите да са различни.За 1,4 моторите са едни пети, за 1,6 други пети, за 1,8 трети, за 2,0 четвърти и т.н.ivailo rachev написа:Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.punto HGT
Коментар
-
С тия пети ми презацепиха ремъка, но виж описанието, тия са за 1.8 и 2.0 TSЗа 1.8 fiat трябва да са тези:http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...ml------------Едит - тия имах предвид:http://zimber-tools.com/cat-avto-instrumenti/2437-k-t-za-zacepvane-na-dvigateli-fiat-lancia-1-8-16v-130-kon-.htmlivailo rachev написа:Емо пускам ти един линк с пети http://zimber-tools.com/lang-en/cat-...tvertki.htmlС такива си зацепвах моя мотор и съм доволен.Иначе тези сивите са оригинални и са много скъпи около 200лв.Тази за смукателния вал се слага на втори цилиндър,а тази на изпускателния на трети.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
При алфа да, но при Фиат нещата са различни, различни са петите дори при 2.00 ХГТ 147коня и 155 коня.ivailo rachev написа:Ти се бъркаш,няма нищо гнило.За 1.4 и 1.6 на Алфа петите са едни.За 1.8 и 2.0 са други и с тези вторите се зацепва Браво ХГТ,Пунто ХГТ и изобщо ХГТ моторите.Даже при Алфа разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са едни и същи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Точно така,петите,които е показал Емо са за ВИС мотора,а 147 коньовия вариант се зацепва с тези за Алфа-та.S_BANKOV написа:При алфа да, но при Фиат нещата са различни, различни са петите дори при 2.00 ХГТ 147коня и 155 коня.ivailo rachev написа:Ти се бъркаш,няма нищо гнило.За 1.4 и 1.6 на Алфа петите са едни.За 1.8 и 2.0 са други и с тези вторите се зацепва Браво ХГТ,Пунто ХГТ и изобщо ХГТ моторите.Даже при Алфа разпределителните валове на 1.8 и 2.0 са едни и същи.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Да така е,при Алфа са оеднаквени нещата,при Фиат всяка кубатура е с различни пети.Примерно за 1.6 не са такива,а на главата има дупки с тапи където влизат фиксаторите за валовете.Иначе 1.8 и 2.0 147 коня се зацепват с едни и същи пети(тези,които са за Алфата,както писах в другия пост).didich написа:Ахам, явно при алфите са уеднаквили нещата, до колкото знам при фиат за всяка различна кубатура си има отделни пети
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Оффф спя аз, объркал съм линк, тези имах предвид:http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...-130-kon-.htmlF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Нещо не мога да се оправя и да намеря къде пишеше,че тези светлосините стават за Алфите и за 1.8 16в 130 коня и 147 коньвото ХГТ.Даже тук в един сервиз зацепваха едно Пунто ХГТ със тези пети и няма проблем.Дали изписах толкова мнения и ще се окаже,че са неверни,а бех убеден,че е така.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
В момента съм зацепен с тия:http://zimber-tools.com/cat-avto-ins...mlСпрямо предното зацепване, тия пети дадоха 1 зъб разлика на всмулателния вал.Ивайло, ето ми я темата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=96274F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар