Ако бобината не е в час би трябвало диагностиката да я хване, но пък казваш, че чека при теб не е светнал ??При мен на диагностиката веднага показа, че има проблем на 1-ви цилиндър /там сложих въпросната бобина/, след това направих експеримент и я размених с тази на 2-ри цилиндър, диагностиката веднага я хвана и прехвърли грешката на 2-ри цилиндър.Другия вариант е ако идваш към София да се чуеш с колегата BO да ти я закачи на диагностика и да види какво се случва ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто HGT ново начало
Collapse
X
-
Аз имах възможност да ми я закачат един път на комп и показваше грешка на 4 ти цилиндър, че прекъсвал инжектора. Това е че накрая ще си купя букси и ще си намеря софт да си я закача на моя комп и да си гледам в реално време какво се случва. А иначе всеки работен ден съм в София с колата друг е въпроса че няма м особенно много време ама ако има къде и как ще се пиша и отпуска ако трябваа стига да свършим работа веднъж за винаги.
Коментар
-
Вчера бях на диагностика и настройка при човека който се занимава с това от bgdiagnostica.com Човека си закачи колата, видя че на бензин работи нормално, без да има нещо неработещо. затри всякакви настройки на фобос-а. Покарахме 2-3 км градско на компютъра да си хване на бензин диаграмата, после си настрои газта по тая диаграма 1:1 вчера палих гасих 5-6 пъти и всичко си беше точно. Сутринта на студено пак си пали без грешка, минава на газ без да се усеща почти. Човека каза, че моята рейка поне газовата не може да пълни толко бързо след 5000 оборота и колата ще върви гадно ако се опитвам да карам след 5к, та ми направи няква функция в която на 5200 оборота от газта включва турбото( бензина) и като падне под 5к пак съм на газ. За някои хора може и да се стори тъпо това, ама на мен ми харесва като опция.Доволен съм много от човека при положение че за 1 час време в 8:40 му цъфнах с предварителна уговорка де, но нямаше това, че колата е счупено това и онова. Каза че похарчвала масълце, че се усещало от изгорелите газове, нищо че не пуши.Имам и изгоряла гарнитура на изпускателните колектори, но колата сега върви доста равномерно и приятно. Ако се сметне за реклама, да се изтрие, но за настройка на газ тоя човек определено си разбира, 2 пъти ми звъня да ме пита как е през деня и искаше да му звънна да кажа ако има проблем извънградско да мина пак 40 лева ми излезе цялото нещо.
Коментар
-
А професионално как трябва да стане цялата работа колега, да пълни оборотомера изцяло на газ или има друг начин. Питам защото при мен след 5500 също обръща на бензин.emzo написа:Тъй , тъй, аматьорско решение !И по-лошото е, че едва ли не го хвалиш.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Ами при кадърно настроена кола, би трябвало да държи целия обортомер на газ без да прехвърля на бензин. Настройвал съм коли с газов инжекцион и нямат никакви проблеми до прекъсвач. И не, не съм газаджия просто от любопитство и интерес се занимавам. Последната кола беше много интересна. Opel Astra G CC 1.6 едновалка, но със сменян разпределителен вал с по-бърз (така каза човека) и е около 100 коня станала. Разлика между бензин и газ до прекъсвач нямаше никаква.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
Мойта си върви на газ до прекъсвач, но е една идея по бавна спрямо това на бензин, най вероятно леко обеднява във високи за това се получава тоя ефекет, поне аз така си мисля, че е при мен.Този човек /газаджията/ не ти ли предложи вариант примерно за друга рейка или инжектори, с които да си караш изцяло на газ без да ти обръща на бензин след определени обороти ??punto HGT
Коментар
-
Дидич ти с какви инжектори си? Аз съм с АПИС СНАП който се водят бързи и мога да карам в целят диапазон от обороти на газ, но така ги направихме за да му е по добре на двигателя след 5500 защото бенина е по мазен от газта. Трябва да си купя май един кабел за тоя инжекцион, че да не ходя само да му се моля за кабел.didich написа:Мойта си върви на газ до прекъсвач, но е една идея по бавна спрямо това на бензин, най вероятно леко обеднява във високи за това се получава тоя ефекет, поне аз така си мисля, че е при мен.Този човек /газаджията/ не ти ли предложи вариант примерно за друга рейка или инжектори, с които да си караш изцяло на газ без да ти обръща на бензин след определени обороти ??Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Масовите инжекциони са с прости, евтини и бавни рейки. Дори не са инжектори в смисъла на думата.flippy89 написа:А професионално как трябва да стане цялата работа колега, да пълни оборотомера изцяло на газ или има друг начин. Питам защото при мен след 5500 също обръща на бензин.emzo написа:Тъй , тъй, аматьорско решение !И по-лошото е, че едва ли не го хвалиш.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Хваля го колега, защото 6 месеца я карам тая кола. Минал съм 14000 километра и не е имало ден в който до вчера не ми е правило мизерии заради скапани настройки. Сутрин не работеше на 4 цилиндъра на бензин заради газовите настройки. На газ пукаше, гърмеше и изобщо не вървеше. При трима газаджии съм ходил. Почти две газови съм сложил като части и пари. А човека реално не се има за газаджия а за диагностицик на всичко. Той каза, че на газ не е добре за мотора да се кара с обедняла смес във високи обороти и това беше компромисно решение донякъде поискано от мен.А аз пусках теми за помощ с проблем с газ и настройки още преди 2-3-4 месеца. Защо никой професионалист не каза че може да помогне срещу заплащане от моя страна?
Коментар
-
По тая логика тия дето са за настройка да умират, понеже търговеца няма повече финансова далавера от него, защото за същото време ще изкара много повече пари в продажбата на ГИ, от такива търговчета ми се гади най-много.flippy89, хващаш ме неподготвен, незнам нито каква марка е рейката, нито инжекторите, иначе изпарителя е томасето, софта е български, бутилката е турска, през 2008 г за 1200лв толко можеше да се направи.Най вероятно имам нужда от ъпдейт на повечето елементи, но излишни пари в момента нямам, иначе бих сменил изпарител, рейка и инжектори с по добри, ако изобщо е възможно на това БГ еку, което имам.emzo написа:Ще го кажа така, не че няма, кой да ти я настрое, но за времето, което ще ти отдели, ще продаде 2-3 комплекта ГИ.punto HGT
Коментар
-
Емзо, а за скоростта на горене на газо-въздушната смес в сравнение с тази на бензина, мнение имаш ли? Въпроса ми е в контекста за високите обороти на газ- професионално ли е да се кара или не
Към колегата с решения проблем - Не слушай такива акъли и не търси "гладни и новоизгряващи мастори"! Те точно гладните гледат да продават ГИ, че да се наядат....Търси те като тоя човек, дето те е усетил, че ти е писнало на ку,,а, обърнал ти е внимание и ти е решил проблем, който те е тормозил камара време
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар