ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо
Collapse
X
-
бе и тука не е баш така с респонса но това е друга тема а и за вървежа съм вече предубеден че митсубиши са по добри от гарет , най малкото моята кола с втулковица върви много повече от ГТ2560Р на по високо налягане , а моята спулва и по рано а е втулковица всичко е как ще пасне турбото на двигателя а това си е чиста математика който му се смятаPower Under Pressure
-
Може да звънеш в- макс драив,неед ауто,гената монстър префоранс,меднес и да питаш цена на гарет гт 2860..за по лесно отваряш саита на гарет гледаш гт 2860 каталожните номера и по тях ..по назад съм ти пуснал линкове с подходящи гт2860..или може да ти предложат във въпросните тунниг сервизи подходяща за колата турбина...гената има опит от типото на Фил така че ще те ориентира за турбина..
Коментар
-
знаем каква турбина е за коне , идеята е да е нещо без лаг и приличен вървеж а не да зицедиш мотораr.punto написа:Може да звънеш в- макс драив,неед ауто,гената монстър префоранс,меднес и да питаш цена на гарет гт 2860..за по лесно отваряш саита на гарет гледаш гт 2860 каталожните номера и по тях ..по назад съм ти пуснал линкове с подходящи гт2860..или може да ти предложат във въпросните тунниг сервизи подходяща за колата турбина...гената има опит от типото на Фил така че ще те ориентира за турбина..Power Under Pressure
Коментар
-
Това ти го казвам от личен опит и наблюдения на двулитрови мотори с двата типа турбо, даже и на два едни и същи мотори карани и със втулкови и със съчмени турбота.Разликата е много голямаWhitePower написа:бе и тука не е баш така с респонса но това е друга тема а и за вървежа съм вече предубеден че митсубиши са по добри от гарет , най малкото моята кола с втулковица върви много повече от ГТ2560Р на по високо налягане , а моята спулва и по рано а е втулковица всичко е как ще пасне турбото на двигателя а това си е чиста математика който му се смятаici написа:GT серията вади доста повече коне от старата Т серия, заради много подобрените характеристики на компресорното колело.А разликата при каране между втулково и съчмено турбо е, че при второто направо "реже" газта, толкова е остър респонса в сравнение с втулково
Коментар
-
Turbochargers:The standard turbo is a Garrett TB28 and in terms of tuning it’s useless. There are many other cheap and cheerful turbo upgrades to choose from Ultraspool, Superspool, GTiR & TD04. I’m not going to discuss these because firstly I personally don’t know much about their behaviour and secondly they are journal bearing which is outdated now. I’m not saying there crap as they have been proven and each good in their own way but with today’s technology it’s not the route I would go recommending to go down if you’re gonna change the turbo. Now here is a short review for the Garrett GT series. I’m not going to go into detail here about A/R, Trim, Lag, Boost etc as it’s your job to research which turbo will suit your setup best.GT28R - Quick Spool up and can deliver upto about 310BHPGT28RS - Good Spool up and can deliver upto about 360BHPGT28RSR - Mixture of the two above and can deliver about 340BHPGT2871R - Average spool up and can deliver about 350BHP-460BHP (Recommended for stage 3)GT2876R - Not recommended but would be interesting if somebody tried itGT3071R - Average spool up and can deliver about 350BHP-460BHP (Recommended for stage 3)GT3076R - Average spool up and for the 2.4/2.5 Stage 4 conversions upto about 525BHPGT3271 - Not recommended twin entry journal bearing, avoid this turbo.GT3582R - Late spool up and for the 2.4/2.5 Stage 4 conversions upto about 600BHPGT3788R - Late spool up twin entry for the 2.4/2.5 Stage 4 conversions upto about 675BHP
Коментар
-
Честито. Като гледам май е предложената от мен турбина(обява). С какво допълнително я купи?Ако е "гола" ще трябва да си набавиш маслен рестриктор, щуцер и фланец за връщащото масло, двата фланеца за студения охлюв и някакъв за изпускателния. Ако рестриктора не е тип "банджо болт" ще се наложи да правиш и нов маслен маркуч. Отделно ще трябва да помислиш за нов wastegate актуатор и планка за него. Ако въртите централната част на турбото (а вие ще я въртите) старайте се маслените отвори да са максимално вертикални!
Коментар
-
дето мус е вика , сега му заочва чудотоkaci написа:Честито. Като гледам май е предложената от мен турбина(обява). С какво допълнително я купи?Ако е "гола" ще трябва да си набавиш маслен рестриктор, щуцер и фланец за връщащото масло, двата фланеца за студения охлюв и някакъв за изпускателния. Ако рестриктора не е тип "банджо болт" ще се наложи да правиш и нов маслен маркуч. Отделно ще трябва да помислиш за нов wastegate актуатор и планка за него. Ако въртите централната част на турбото (а вие ще я въртите) старайте се маслените отвори да са максимално вертикални!Power Under Pressure
Коментар
-
Тук правилния размер излиза почти 0.9мм. Това за мен е най-верния сайт за турбини и се доверявам напълно на информацията която дават.Не помня турбината която ти продадох с какъв рестриктор беше! Между другото ти може да му осигуриш 95% от нещата които са му нужни!WhitePower написа:0.8 e По мой спомени
Коментар
-
как като са на колатаkaci написа:Тук правилния размер излиза почти 0.9мм. Това за мен е най-верния сайт за турбини и се доверявам напълно на информацията която дават.Не помня турбината която ти продадох с какъв рестриктор беше! Между другото ти може да му осигуриш 95% от нещата които са му нужни!WhitePower написа:0.8 e По мой спомени
Power Under Pressure
Коментар
-
лагерната турбина като гт2560 се върти доста по бързо от подобно на нея втулкова турбина това е мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно...а лага може с подходящи турбо пътища,аспух,даунпайп да се намали до миниум..особено пък двигатели по 1,8 и нагоре въртят турбините по бързо от 1,4 ..
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар