колега има актуатор от мойта 2560 ..., и още боклучета който търсиш тръбички и темподобни ... само че рестрикторния болт и фланеца ги продадох
) но пак имам за маслото имам и маркуч за маслото свиркай ако ти трябва нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо
Collapse
X
-
мале мале моляте не пиши повече че ми писна да споря с тебе кое как се върии да вземеш малко ма ми по смяташ какви турбо пътишя трябва да сложим за 2560 ката за да мамалее лагаr.punto написа:лагерната турбина като гт2560 се върти доста по бързо от подобно на нея втулкова турбина това е мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно...а лага може с подходящи турбо пътища,аспух,даунпайп да се намали до миниум..особено пък двигатели по 1,8 и нагоре въртят турбините по бързо от 1,4 ..
може да спулва по рано но въртенето е нещо коренно различно , даже има мнооого фтулковици който се вътрят мнооооого по бързо лагерниците
Power Under Pressure
Коментар
-
купи си домати и си направи доматен сок...затова им слагат лагери на турбините да се въртят по бавно от втулките...сложи си и чадърче в доматения сок..WhitePower написа:мале мале моляте не пиши повече че ми писна да споря с тебе кое как се върии да вземеш малко ма ми по смяташ какви турбо пътишя трябва да сложим за 2560 ката за да мамалее лагаr.punto написа:лагерната турбина като гт2560 се върти доста по бързо от подобно на нея втулкова турбина това е мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно...а лага може с подходящи турбо пътища,аспух,даунпайп да се намали до миниум..особено пък двигатели по 1,8 и нагоре въртят турбините по бързо от 1,4 ..
може да спулва по рано но въртенето е нещо коренно различно , даже има мнооого фтулковици който се вътрят мнооооого по бързо лагерниците 
Коментар
-
Говориш пълни глупости , моляте прочети малко преди да ми цитираш много големите ултрамега тунинг майсторието ти лагерницата на гаррет http://www.turbobygarrett.com/turbob...&4comp_e.jpgа ето ти и фтулковица http://www.squirrelpf.com/turbocalc/...ct_id=81Коя се върти на повече оботори ??????ако в нещо не си сигурен не го казваш , или питаш а не да ми твърдиш некви врели не кипели дето си чул некаде си но пак не си доразбралr.punto написа:купи си домати и си направи доматен сок...затова им слагат лагери на турбините да се въртят по бавно от втулките...сложи си и чадърче в доматения сок..WhitePower написа:мале мале моляте не пиши повече че ми писна да споря с тебе кое как се върии да вземеш малко ма ми по смяташ какви турбо пътишя трябва да сложим за 2560 ката за да мамалее лагаr.punto написа:лагерната турбина като гт2560 се върти доста по бързо от подобно на нея втулкова турбина това е мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно...а лага може с подходящи турбо пътища,аспух,даунпайп да се намали до миниум..особено пък двигатели по 1,8 и нагоре въртят турбините по бързо от 1,4 ..
може да спулва по рано но въртенето е нещо коренно различно , даже има мнооого фтулковици който се вътрят мнооооого по бързо лагерниците
Power Under Pressure
Коментар
-
пии сок...http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_700382_3.htm има турбини и турбини зависи какво и как трябва да се постигне...но ти си модерен...много е готино да излизаш от картата на турбината..
Коментар
-
пак тръгваш да увъртяш и да се изхлузваш от твърдението ти кажи ми са верно ли си мислеше че лагерните се въртят по бързо ???? щото са с лагери а не с фтулки погледни че и 3071 е до 140000 оборота ( по бавна е и от ГТ2560.Защо ли? ) на перката , а има още хиляди турбини който са вътрят по бързо от лагерните гаредчета гт2660 значеш ли нещо за скоростта на перката на турбината от какво зависи ?ето ти жокер : поледни и карта на GT4094R на 3071 и на 2560 , може би ще отркиеш верния отговор от какво зависи скоротта на турбината ( което няма нищо общо с видът на лагерите )п.с. когато човек е сгрешил не е срамно да си го признае , срамно е да продължава да твърди грешното си твърдениеr.punto написа:пии сок...http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_700382_3.htm има турбини и турбини зависи какво и как трябва да се постигне...но ти си модерен...много е готино да излизаш от картата на турбината..Power Under Pressure
Коментар
-
Данко извинявай за спора , просто за пореден път Р пунто изтърси поредната глупост и хората ще вземат да се избият за съчмените щото се въртят по бързо от фтулковите и като се въртят по бързо значи повече върви колатаdancoo написа:Аз пък не мога да разбера за какво се джафкате. Истината е написана на страницата на гарет, който както иска да си я интерпретира, това мен не ме интересува. И "мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно.." не искам да коментирам, те са си техни.
а май е точно обратното
( забелязвам една зависимост ,че колкото по бавнообортна е една турбина толкова повече кон вади )
Power Under Pressure
Коментар
-
Развърта и върти са две коренно отделни неща спулинга зависи много от лагерите и големината и теглото на перките оборотите не зависят от горепосоченотоdancoo написа:По принцип би трябвало лагерната да се развърта по- бързо при еднакви други условия, но винаги има изключения
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower слез походи на земята ..много преди ти написах да си развиваш теориите както и където ти е удобно.. не мене да ме убеждаваш в твоята истина..въпроса беше бързо ли се развъртат лагерните турбини а не какви са им максималните оборотите на 2 и косур бара налягане..както и да е няма нужда да скачаш постоянно не си ми интересен ..да пишем рибата плували или живее във водата...
Коментар
-
Аз ли го написах това или ти ????за пореден път са изхлузваш с некви обяснения на рибата и водата , виш че ТИ сам си разграничил ЛАГА и ВЪТРЕНЕТО , като си казал че съчмите се въртят бързо , а лага се намалява от турбо пътищата което не е вярно- нали ??после като прочетеш малко и почваш да го увърташ , как лага зависел от съчмите , е нали зависел от турбопътищата и се смятали да са подходящи ??за да не ставаш за срам първо прочиташ после пишеш , ако незнаеш питаш ( това не е срамно ) но да се правиш на разбираш и да пишеш небивалици не е добре .Или се исразяваш на правилен език че да разбират всички за какво става дума имай в предвид ,че всички четат това и някой хора ще вземат да ти повярват и те да цитират да твърдят че лагерниците се въртят по бързоr.punto написа:лагерната турбина като гт2560 се върти доста по бързо от подобно на нея втулкова турбина това е мнение на поне 3-4 хора занимаващи се с тунинг сериозно...а лага може с подходящи турбо пътища,аспух,даунпайп да се намали до миниум..особено пък двигатели по 1,8 и нагоре въртят турбините по бързо от 1,4 ..Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар