Т 28..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква нова турбина за 2.0 20V Турбо
Collapse
X
-
Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
1 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._707160_5.htm2 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._739548_9.htm3 http://www.turbobygarrett.com/turbob..._5.htmтези турбини мисля че ще ти свършат работа или съответните Т2860 варианти на които цената ще е по малка...
Коментар
-
Турбото което имам и мисля да използвам за донор е 14411-75F00 . Същото се използва и при последните S14ки. Имал съм и съчмения му еквивалент (GT2560R) и разлики не открих. Хибрида ще си го направя аз, но кой ще направи баланса във БългарияDJ_STIVAN написа:Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.
Коментар
-
ако говорим за нещо което да има качества и да е на добри пари също http://www.performance-bg.org/phpBB3...php?f=3&t=5305
Коментар
-
Хе хе, компресорната перка е на 100% същата като на моята Т3-ка... единствения + ще е,че т28 се върти на повечкко обороти и ще ти докара едни екстра 10-15коня. За баланса Митко турбото ще ти свърши работа. Той прави ремонта на моята турбина и 1 година вече съм доволен от резултата, при положение,че кагато е в боост колата над 4000 оборота винаги ползва турбото на 100% при тея налягания при които е карам.kaci написа:Турбото което имам и мисля да използвам за донор е 14411-75F00 . Същото се използва и при последните S14ки. Имал съм и съчмения му еквивалент (GT2560R) и разлики не открих. Хибрида ще си го направя аз, но кой ще направи баланса във БългарияDJ_STIVAN написа:Кръстоската с тази от нисан ако говорим за Силвия С14, ще ти докара едни 10-15коня макс . Турбото от силвия е с 60мм компресорна перка и максималния и капацитет е 280-290 коня. Другия вариант е от С15 ГТ28Р което е с 320 коня капацитет, демек на хибрид трябва да изкара едни 300-310 коня.... Абе в България немисля, че има кой да направи свестен хибрид, да не говорим, че трудно се намира само компресорна перка и студена част.
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
търсиш нещо поне за 350 коня, в зависимост от парите нещо от типа Т3/Т4 или ГТ3071Рмежду другото в тунинг.бг има една ползвана ГТ3071Р за продаване на 1000 и нещо лева, което е изгодна цена, само трябва да се види на живо дали всичко е точно.S.W.A.T. написа:Да не отварям нова тема... Скоро влизам в филма с 2.0 16 вт и се чудя за какво турбо да се оглеждам за стоковия колектор и стандартните железа
Коментар
-
T3/T4 на 4000 оборота ще надува вече и ще имаш на 1 бар към 300 коня. В момента има няколко такива турбини които се продават на цени около 600лв. има и нови от чужбина за около 800-900 лв. Естествено винаги един ГТ2871Р ще дойде по-добро, но всичко зависи от това колко пари си приготвил.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Ами първо, това е лагерно турбо, което значи, че ще се развърта по-бързо от нормалните втулкови турбини. другото което е, че ако търсиш максимума на железата е много по-добре да достигаш този максимум на по-ниско налягане.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар