без баланс валове 5-40 при 90 градуса на маслото 1,5 бара
на 2000 оборота 3 бара и така.... при 4500 над 6 бара ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
А 15w50 или 10w60, как ще му се отрази зимата? Като цяло се бях спрял на 5w40, тъй като колата ще си се кара като ежедневка. Обаче ако не държи на раздаване на гас, ще трябва да се спра на нещо друго. Сега като се зачетох в UK форума, бая се оплакват от разход от порядъка на 1л/1000 при 5w40.
Коментар
-
Което не е лошо....постоянно ще го обновяваш до смянатаinjekciona написа:А 15w50 или 10w60, как ще му се отрази зимата? Като цяло се бях спрял на 5w40, тъй като колата ще си се кара като ежедневка. Обаче ако не държи на раздаване на гас, ще трябва да се спра на нещо друго. Сега като се зачетох в UK форума, бая се оплакват от разход от порядъка на 1л/1000 при 5w40.
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Я-я-я тука фенщината се е развинтила с пълна сила. Евала за мераците injekciona, digitalundgrd и всички останали, чак ми става тъжно за моето варелче (една от последните й снимки
) и се сещам и размечтавам за налудничевата си идея от преди 2-3 години - Фиат Купе 2.4 JTD, въпреки че имам достатъчно големи планове и за ГТ-то
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
То не знам дали е фенщина или е някакво болестно състояние.nastybg написа:Я-я-я тука фенщината се е развинтила с пълна сила. Евала за мераците injekciona, digitalundgrd и всички останали, чак ми става тъжно за моето варелче (една от последните й снимки
) и се сещам и размечтавам за налудничевата си идея от преди 2-3 години - Фиат Купе 2.4 JTD, въпреки че имам достатъчно големи планове и за ГТ-то 
Купенцето много ме радваше, дано поне е при някой, който се грижи добре за него....Това ми беше и целта, да взема кола, по която да не са пипали псевдо тунери. Купето е на 190 000 реални км, с пълна сервизна история, поддържана в един и същи сервиз на фиат в Швейцария. До колко е читава, само времето ще покаже, но със сигурност е в пъти по-добре от колите, които гледах тук. Единствено мотора на колегата d0b0 си заслужаваше, но ми се искаше да взема цяла кола, за да може трансплантацията да стане възможно най-бързо и безболезнено. Остава да я обмитиме и да се почва филма за многото конеееdigitalundgrd написа:Евала инжекционче, добре дошъл в турбо сектата хехех
Донора изглежда абсолютно сток, което е доста по-добрия вариант, от колкото некой псевдо мунингист преди тебе да е *срал пейзажа 
Коментар
-
Ако един стар член на клуба не вземе цялата кола като извадя мотора, ще отварям сергията да пазарувате
ПС. kaci, твойто браво ли беше на колесар в ОК преди няколко часа? Прибирах се от Суходол и имаше някакви наспряли коли на разклона за околовръсното, обаче изобщо не им обърнах внимание. Като ги подминах, в огледалото ми се мерна Bravo с 16-ки тънка спица от турбо купе качено на колесар
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар