mr_none написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
След боята, кожата изобщо не е твърда или по-малко еластична. Събота и неделя ще я намажа, за да омекне още повече. За мен по-важното беше, да се опитам да запазя оригиналната кожа, вместо да претапицирам с новите кожи, които приличат на мушами. В момента е в пъти по-добре от напуканата олюпена кожа, която беше. Естествено на допир има разлика, спрямо местата където кожата не е била захабена, но това е напълно нормално. Все пак пукнатините се пълнят с кит за кожа... Някъде гледах възстановен черен Vader салон от M3 по тази технология, който след 30 000 мили, не беше мръднал. Друг е въпроса до колко добре възстановяват тук, но времето ще покаже. Ако се напука пак, при тапицерите следващия път и проблема се решаваpi4_s_bravo написа:Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.mr_none написа:Моят волан преди и след боядисването си беше еднакъв на пипане, но сега изглежда с пъти по-добре. Зависи как се направи боядисването и изобщо цялата обработка. В завода все едно не се боядисва кожата. Или от телето направо си e с цвят по поръчка :D
Химията не ми е най-силната страна, но това дали боята пада с кореселин, какво общо има с устойчивостта на боята против напукване или изтъркване?
Коментар
-
Добре де при положение ,че съм си правил всякакви експерименти с тия бои и има достатъчно обелени волани/седалки за да откажа да работя с тия материали има нещо нали? Надявай се да не тръгне да се бели че няма спирка и само тапицирането помага.injekciona написа:След боята, кожата изобщо не е твърда или по-малко еластична. Събота и неделя ще я намажа, за да омекне още повече. За мен по-важното беше, да се опитам да запазя оригиналната кожа, вместо да претапицирам с новите кожи, които приличат на мушами. В момента е в пъти по-добре от напуканата олюпена кожа, която беше. Естествено на допир има разлика, спрямо местата където кожата не е била захабена, но това е напълно нормално. Все пак пукнатините се пълнят с кит за кожа... Някъде гледах възстановен черен Vader салон от M3 по тази технология, който след 30 000 мили, не беше мръднал. Друг е въпроса до колко добре възстановяват тук, но времето ще покаже. Ако се напука пак, при тапицерите следващия път и проблема се решаваpi4_s_bravo написа:Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.mr_none написа:Моят волан преди и след боядисването си беше еднакъв на пипане, но сега изглежда с пъти по-добре. Зависи как се направи боядисването и изобщо цялата обработка. В завода все едно не се боядисва кожата. Или от телето направо си e с цвят по поръчка :D
Химията не ми е най-силната страна, но това дали боята пада с кореселин, какво общо има с устойчивостта на боята против напукване или изтъркване?Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Да,миналата седмица. Дето се вика, честито
. Нова скоростна кутия.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=335
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар