digitalundgrd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Брей толкова запазена боя по валовете не бях виждал
Видял съм 10-тина свалени капаци на 2.0 16В и на всички я има тая боя по валовете, според мен това си е маркер, защото винаги червената боя е била на изпускателния вал ! Дай да видим и снимки на колата, въпреки че подозирам, кое е Купето вече, едно тъмно синьо, седеше с банишора до ОМВ-то в един паркинг ?
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
-
Не се бях заглеждал за липовете, но и праговете са с по-остри ръбове. Доволен съм как стана, въпреки че исках PIU броня, но още не съм изперкал достатъчно да хвърля пари и за нея.kaci написа:Много го отварят липовете, а цвета.......
Липовете ти обаче изглеждат по различно от оригиналните
Седят някак с остри ръбове!Ако сложиш и прозрачни странични мигачи от Barchetta......
Коментар
-
Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Тука училите и авторитетите ще се изкажат, но по мое мнение логиката ти е правилна до някъде. ДА, атмосферен мотор може мнооого да се спъне от много "отпушена" генерация. Промята, която искаш ти (на турбо мАтор от 60мм на 76мм) мисля че ефекта ще е положителен, НО едва след ремап. Мое лично мнение е, че независимо турбо или атмосферен мотор преоразмерената изпускателна система влияе по-скоро негативно ...digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....Евала за липчетата, малко са по-изострени от оригиналните, но колата изглежда един път - започнах да искам жълто купе ... и бяло :Pinjekciona написа:Най-накрая и LE липчета, дано ги опазим по лунните пейзажи, че излезнаха златни
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
аз съм с 76 мм, доста голqм +digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....
малкоо е шумна - ....
dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
Баси......има хора дето да спорят за това??????digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ок значи ясно относно тръбите
Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ
Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплект
FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Моята е с Eibach от Bravo, и както се вижда горе нещата пак не са добре... Май ще играе флекса като ме хванат лудитеdigitalundgrd написа:Ок значи ясно относно тръбите
Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ
Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплект 
Коментар
Реклама
Collapse

Мисля, че е редно през 2014г. да присъстваш на срещата в Италия по случай 20 годишнината на модела
Коментар