injekciona написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Някой по-запознат колега може ли да ми каже какви стойности трябва да показва бууст метъра като се има предвид, че съм абсолютен сток ? Вчера с колегата thecleaner (от алфа форума) монтирахме един бууст метър, за да видим аджеба какво налягане държи колата.... На първа и втора бууста е около 0.6-0.7 на 3-та държи 0.8 бара...Също така искам да попитам къде в оборотите се намира прекъсвача на 2.0 16вт ? Понеже червеното почва след 6000 и аз сменям на 6500, но един път задържах на 3-та (160км/ч по километраж) до 7000 оборота и прекъсвач не последва...На този етап като се има предвид стоковото състояние на всичко по мотора (генерация, чип, бутала, биели, вал) малко ме е шубе да пробвам дали ще удари прекъсвача на 8000 да речем ехехеххе
Та кажете какви обороти са приемливи за превключване на по-висока предавка - 6500-7000?
FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.
Коментар
-
Хахах сефте...След 2 счупени Твин спарк мотора и 3-ти, който в момента живее 2-ри живот под капака на 147 (всичкото това в рамките на 3 години), общо взето няма какво да ме стресне на тази тематикаVET написа:Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.
Ако му е писано, ще живее... Ако не, ще се прави
FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Впредвид състоянието на нещата под капака на клапаните, явно е карано с арни масла, сменяни редовно което подсказва че поне последния собственик е бил съвестен......Но пък ти традиционно си малко карък, така че ако ще минаваш след време някакъв ремап, дотогава не отивай на повече от 1000обм от мястото от където му дават че му е максималната мощност.....А и биелните лагери не са особенно скъпи, при положение че ще инвестираш време в тая кола си е повече от задължително да се махне един слънчев ден картера........Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Изпускателния колектор не е ли еднакъв с това на пунтото, все пак двигателите са едни и същи, или разликата в изпускателната система би трябвало да идва след колектора или меката връзка /говоря за стоковите, този спортния предполагам е с по голям размер на тръбите/За да ти е по тиха колата със сигурност преди крайното ще трябва и едно средно гърне да сложиш да намалява резонанса и шума, при мен съм пробвал само с крайно спортно и не си чувам мислите в колата м/у 2500 - 4000 об. :D Пиши после дали има разлика във вървежа спрямо стоковия колектор, че то нашите ЕКУ-та не позволяват последваща намеса и ми е интересно без да се прави оптимизация на електрониката дали ще има ефект от слагането на тунинг елементи по мотораinjekciona написа:Пак ме хванаха лудите ......

punto HGT
Коментар
-
Каци какъв е вътрешния размер на CHOD, този на маркуча отвътре ме интересува.......или пък евентуално външния на двата накрайника където той влиза - към термостата и отзан да блока вляво......Прикапва ми отнякъде антифризче на стартера отзад, и явно е от тоя маркуч, ще го сменям и побългарявам с обикновен, но ми трябва размера - имаше в английския някви размери, но помня че от темата дето ги взех имаше доста разминавания на маркучите към радиатора и затва не искам оттам да ги търся....kaci написа::Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар