digitalundgrd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колко точно ще изкара с изброените модове зависи най-вече от състоянието на мотора, а ако се заиграе със всички възможни тунинг - похвати, стоковото турбо може да изкара и 270 коня, ноо тия вложения по мотора ще си стуват когато вече решиш че тия 230-250 коня са ти малко и скокнеш на по-сериозно турбо
А като ще правиш генерация я направи на 76мм, по-шумна ще е, но пък с две проходни гърнета колата си е почти нормална на звучене.Но тия всичките работи в подробности трябва да ти ги каже/направи човека който ще я мапва.
-
Аз като обръщах волана сложих от 155 рейка и тогава може би стана по дървено, иначе смени верно течноста......ксенона си е задължителен.....и Ици е прав за 76мм, но сондирай мненията за цени в СФ, че нали знаеш.....П.П - ще идваш ли на 10 на Кал?.....С Купето да речем.......digitalundgrd написа:Имам въпрос: На мен ли ми се струва или хидравликата на купето е бая "дрЪвена"...Аз си мислех, че моята 147-ца с 225/45/17 гуми и е тегава хидравликата, докато не покарах купето малко по-бавничко по тесни и криви улички?! "Чорба" в казанчето има, но е с цвят на кока-кола, а до колкото знам трябва да е наситено червена....Таа дано след смяна на хидравличната течност да поомекне, че сега направо си правя упражнение за рамо без да посещавам фитнеса...
Също така на тъмно карам на сляпо...Нищо не виждам, а гледам че уж фаровете са с лупи...Може би трябва да се монтира ксенон?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Благодаря на всички за отговорите (DJ_Stivan, Ици, Феро)
На първо време трябва да се направи цялостно обслужване на мотора(масла,ремъци,филтри) и ходова част. Също така проверка на налягане на масло с механичен манометър, отваряне на капак на клапаните и да се премери останали ли са валУви или караме на колци (това от което най-много се опасявам)
Лошата новина ( за мен, но добра за приятелката ми
хехе), е че идват топлите месеци и ще се ходи на моренце, а там ще заминат не малко средства... Тааа евентуално след септември ще имам сили за тунинг
Тоест до края на месеца програма максимум ми е да я вкарам колата в що-годе прилично общо-техническо състояние, а до тогава ще се развозвам с Алфата
п.п. От написаното до тук следва, че за мое огромно съжаление няма да смогна да присъствам с купето на карането на Калояново...
FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Ми на 10 юни ще има отворен тракдей на Калояново, така или иначе и аз тоя път ще ида да потормозя малко фирмения фритюрник, и може би ще ида сам и отделно с Купето, че сега като изравних пода някак си ми се ще да измеря една максимална скорост по Тракията.....kaci написа:Нещо сбирка ли ще има, че мога да дойда и аз да погледам малкоФЕРАРИСТ написа:П.П - ще идваш ли на 10 на Кал?.....С Купето да речем.......
Тъкмо ще навъртя още някой и друг километър (до там и обратно) за разработката.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Върти ми се че като мод се слагаха некви валци от 16В типо или нещо от сорта....digitalundgrd написа:отваряне на капак на клапаните и да се премери останали ли са валУви или караме на колци (това от което най-много се опасявам)
(Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Голяма мъка е с валовете, за Типото търсихме 1 месец, да не кажа повече, докато излезе нещо читаво.Хубавото е, че тогава така и така колата си беше в бокса и се чакаха и гарнитури и други неща да пристигнат, та не беше спешно, но са си дефицитни.Голяма вероятност има май, изпускателния да е заминал, а смукателния да е в ред, при Типото май така беше по спомен. Та правихме процедура по размяна - смукателния на мястото на изпускателния (турбо валове), а за смукателен сложихме от атмосферния мотор.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Супер, имаш късмет. Добре, че са ти в ред валовете. За смукателния колектор, май много смисъл няма на тоя сетъп да се слага. Лично Илиян (ICI) ми е казвал, че до колектор от Капа се прибягва общо взето вече когато се изцежда максимума.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар