Момчетата от бензиностанцията винаги са отзивчиви с чаша топла вода
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
kaci написа:1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev - или иначе казано... подкованото 20VT в Пловдив
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
А какъв е другия показател, по който ГТВ бие купето? По широко ли е вътре, по - добър мотор ли има? По - устойчиво ли е?VET написа:Дааа, за съжаление и по този показател ГТВ-то бие Купето - никакви проблеми със зареждане зимата.
По - леко ли е? Повече въри ли :P... Базикам се, това са все риторични въпроси
Весела Коледа!!!
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Ами, както си говорихме онази вечер с Каци, като карам ГТВ-то все едно съм в мерцедес - няма скърцане няма тропане, абе все едно не се движа по пътя, а като карам купето, като има неравности - все едно се разпада. Като вдигна на крик Купето, едвам му отварям вратите, а алфата въпреки че няма рамки на стъклата, все едно не е вдигната. А за двигателя какво да ти кажа, Алфата все едно не работи, а Купето, каквото и да му сменяш все си притреперва двигателя от време на време. Отделно че в технологично отношение 2,0 16 туинспарка е години напред спрямо 2,0 16-ката на фиат. Ако това гадно ГТВ имаше багажник, това щеше да е моята кола. Няколко Купета ми минаха през ръцете и за съжаление трябва да призная, че алфата предлага по комфортна возия от фиата. Просто се возиш, без да усещаш неравностите и без никакъв звук в купето, а и седалките са по-удобни. А забравих, и фаровете и са по-добри. И да, и по-устойчива е по дяволите.И аз съм любител на Фиат, но просто истината е такава.
Коментар
-
Ами и аз имам наблюдения над ГТВ-то, верно, фаровете може да са по-добри... за устойчивост не мисля,че превъзхожда купето. Скърцането си го има и там.. както и при купето... но всичко е до бройка и кое как е запазено.Пример, на познат купето.. няма да скръцне, няма да тропне... абе супер е вътре... докато моето има едно мн финно скърцане при леки неравности което ме побърква. Приятел пък с ГТВ направо полудяваше вътре от скърцане и всякакви шумове.. да не говорим, че не беше доволен от стабилността на колата и за това се реши да сложи регулируемо кони.. което реши проблема и със скърцането и със устойчивостта...За двигатели... имам наблюдения само върху В6 турбо и 20ВТ... ами ВТ-то превъзхожда отвсякъде В6-каСедалките наистина са удобни, но пък е много по-тясно. Стойката на шофьора е съвсем различна. Абе всичко е до човек и до бройка на колата. Самия аз търсих да си купя гтв турбо, но не намерих и намерих купето, за което хич не съжалявам
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Аз не знам доколко са верни приказките за нестабилноста на купето спрямо алфата, щото въпреки че не съм ходил "по ръба" на завойте по републиканската пътна мрежа, тая година със сигунрост ще посетя поне 2-3 пъти Калояново с купето и алфата наведнъж и мисля че ще имам изградено впечатление......щото все пак усещането по пътя е едно, а на писта е друго.......Някой има ли инфо какво е разпределението на килограмите предна задна ос на Купето?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Може и да си прав за разликата от екземпляр до екземпляр. Но пък виждаш, какво вадя от моето ГТВ и смея да твърдя че хич не е пазено, защото ми костваше доста труд и време да го върна към живот. Възможно е 20ВТ да превъзхожда 2,0 В6Т, но реално погледнато петака на Фиат е доста сходен с туинспарка на Алфа
само дето има един цилиндър повече и 4 свещи по-малко. От друга страна Кромата ми с двигател 2,5В6 прескача трупешката петака на фиат в атмосферен вариант, независимо от купето в което е монтиран. Та всичко е въпрос доколко е успешен даден агрегат. Искам просто да кажа че Купето си е Типо, а ГТВ-то е малко по-напред еволюционно. Има малки разлики в предното окачване, а в задното нищо общо. И както каза Каци онази вечер, малките неща са важни. Просто ГТВ-то вози по-меко и комфортно от Купето, но въпреки това ще го продам, ако въобще някой го купи, и ще си карам Купето.
Коментар
-
Я...сподели с кой мотор е тва ГТВ?VET написа:Може и да си прав за разликата от екземпляр до екземпляр. Но пък виждаш, какво вадя от моето ГТВ и смея да твърдя че хич не е пазено, защото ми костваше доста труд и време да го върна към живот. Възможно е 20ВТ да превъзхожда 2,0 В6Т, но реално погледнато петака на Фиат е доста сходен с туинспарка на Алфа
само дето има един цилиндър повече и 4 свещи по-малко. От друга страна Кромата ми с двигател 2,5В6 прескача трупешката петака на фиат в атмосферен вариант, независимо от купето в което е монтиран. Та всичко е въпрос доколко е успешен даден агрегат. Искам просто да кажа че Купето си е Типо, а ГТВ-то е малко по-напред еволюционно. Има малки разлики в предното окачване, а в задното нищо общо. И както каза Каци онази вечер, малките неща са важни. Просто ГТВ-то вози по-меко и комфортно от Купето, но въпреки това ще го продам, ако въобще някой го купи, и ще си карам Купето.
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Колеги извинявам се, че пиша в тая голяма тема ама като ще е за купе, а и се споменава по- горе за тия капачки.... Има ли вариант да се смени капачката с някоя, която да е гладка с останалата част от калника?Е така като от снимката да стане и на купето( Знам, че е от Ваген концерна, ама като ми замръзне покрай капачката 5 санта лед отвсякъде ми трябва по 1 кофа вряла вода или 1 час духане да я размръзна.....) Мисълта ми е без да се реже калника и да се праат некви невразумителни промени?! Самата капачка има ли вариант да се направи да е плътна по ламарината ?! Някой имал ли е подобна идея
А и айде зимата аз не я и карам не ми е толко, че 2-3 пъти се налага да я размразявам, ама лятото с тия дървета , където 5 месеца хвърлят всевъзможни неща..... цветове, листа, плодове.... писна ми да чиста секи път да не взенат боклуци в дупката като отвора тая капачка ?! Съжалявам още веднъж, че пиша простотии малко ама ще съм благодарен някой да ми хвърли малко светлина.
Коментар
-
Нищо няма да спечелиш с този мотоциклетен тип капачка! Човек просто трябва да се примири с някои недостатъци!Предимствата на ГТВто няма да коментирам(не са много, но ги има), но ако сега трябва да изберам между двете (Купе - ГТВ) пак ще избера Купето
1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev (подкованото 20VT в Пловдив) - получениАнглийския пациент никога ли не се движи (те повечето Ровъри са с нотариален акт де, ама все пакnastybg написа:Поздрав със снимка на дрифтачката с предни джанти от QV :P
)
Коментар
-
kaci написа:Нищо няма да спечелиш с този мотоциклетен тип капачка! Човек просто трябва да се примири с някои недостатъци!Предимствата на ГТВто няма да коментирам(не са много, но ги има), но ако сега трябва да изберам между двете (Купе - ГТВ) пак ще избера Купето
1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev (подкованото 20VT в Пловдив) - получени и монтирани)Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар