Sparco написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Верно че съм с валове от TS ама от 1.6 .В моргата имаше от 1.6 и от 1.8 гледах и мерих и двата комплекта ,тези от 1.6 са абсолютно еднакви с оригиналните ,тези от 1,8 са еднакви като фази и градуси но с около 1,5мм по високи гърбици.Мислих доста и в края на краищата взех тези от 1.6 защото на всмукателния от 1.8 трябваше да слагам моя вариатор ,че неговия имаше луфт,пък скоро бях взел колата и не мислех за подобрения а само как да тръгне по бързо и да я регистрирам.Сега съжалявам ама поне мозък мога да давам на колеги с тая дилема.А иначе мойта си върви доста прилично и със страхотен разход на газ и бензин ама центровката на валовете я правих 5 пъти докато ми хареса.injekciona написа:MEMO, ако не се лъжа бях чел някъде, че на твоето купе си точно с валове от TS. Можеш ли да споделиш има ли разлика във вървежа, че и на мен ми влезе мухата нещо
Коментар
-
Т.е. ако правилно разбирам, за да се сложат колекторите от 1.8 TS , трябва да се използва и всмукателя от същият мотор? А с този на купето няма ли да се получи?И ако се сложи този от TS, няма проблем с управлението му?MEMO написа:Верно че съм с валове от TS ама от 1.6 .В моргата имаше от 1.6 и от 1.8 гледах и мерих и двата комплекта ,тези от 1.6 са абсолютно еднакви с оригиналните ,тези от 1,8 са еднакви като фази и градуси но с около 1,5мм по високи гърбици.Мислих доста и в края на краищата взех тези от 1.6 защото на всмукателния от 1.8 трябваше да слагам моя вариатор ,че неговия имаше луфт,пък скоро бях взел колата и не мислех за подобрения а само как да тръгне по бързо и да я регистрирам.Сега съжалявам ама поне мозък мога да давам на колеги с тая дилема.А иначе мойта си върви доста прилично и със страхотен разход на газ и бензин ама центровката на валовете я правих 5 пъти докато ми хареса.injekciona написа:MEMO, ако не се лъжа бях чел някъде, че на твоето купе си точно с валове от TS. Можеш ли да споделиш има ли разлика във вървежа, че и на мен ми влезе мухата нещо
<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD
- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Не ти разбрах много въпроса но всичко е взаимозаменяемо дори и главата но ще си ползваш твоите свещи и бобини колкото до всмукателя на алфата той е с променлива дължина но си мисля че може да се направи да се управлява заедно с вариатора така че и там няма да имаш проблеми ,с две думи можеш да си правиш всякакви комбинации от двата мотора.ПС :чак сега схванах че сигурно питаш за всмукателния вал а пък аз ти говоря за колектор -всичко е взаимозаменяемо и си работи перфектно.
Коментар
-
"Grigio Medio Metallizzato 776" е цвета оригинално по Фиат.Най близкия аналог (според fccuk) е на Standox Fiat 551 Beige Shave Mica (199injekciona написа:Проблема джанти е решен от днес. Kaci, имаш ли номера на цвета на джантите на LE, че мисля да ги освежа малко за пролетта
.Джантите от Stilo изглеждат много добре когато са монтирани на Купе.Ако искаш да свериш боята която евентуално ще купиш с оригиналната такава Купето ми е на разположение.
Коментар
-
Мерси много, темата в UK форума я бях мяркал, но нещо сега не успях да я намеря. Сега да им се порадвам малко и зимата влизат за боя.kaci написа:"Grigio Medio Metallizzato 776" е цвета оригинално по Фиат.Най близкия аналог (според fccuk) е на Standox Fiat 551 Beige Shave Mica (199injekciona написа:Проблема джанти е решен от днес. Kaci, имаш ли номера на цвета на джантите на LE, че мисля да ги освежа малко за пролетта
.Джантите от Stilo изглеждат много добре когато са монтирани на Купе.Ако искаш да свериш боята която евентуално ще купиш с оригиналната такава Купето ми е на разположение.
Коментар
-
injekciona, честито за придобивката! Това са ми фаворитите за 17-ки на Купе! Иначе започна ли да вози като лагерничка? С какъв профил са ти гумите - 40-45?Искам и да попитам нещо - някой случайно да е свалял черният елемнт (вероятно пластмаса) между стъклото на вратата и задното стъкло? Това, на което пише колко клапанов е двигателя и дали е с турбо.Лесно ли се сваля и как става това като цяло?
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Гумите са 205/45, разлика във вървежа не усещам да има или е минимална. За комфорта какво да ти кажа, не се промени особено. Тя и преди си друсаше с жълтите амортисьори и Eibach Pro Kit-a, пък и на мен ми харесва по-твърдото окачване. За пластмасите, за които питаш виж тази тема, има снимки какво трябва да махнеш отвътре за да ги свалиш.
Коментар
-
Звучи добре! Джантите от Стило също бяха с ЕТ40, нали?А темичката, която си пуснал от УК форума май не е същата. Или поне не е показано, нито описано как се свалят. Просто се питат взаимно с какво да боядисат въпросните елементи.Аз предполагам, че се сваля отвътре, но искам да съм сигурен, защото е голяма врътня с махането на корите и коланите.injekciona написа:Гумите са 205/45, разлика във вървежа не усещам да има или е минимална. За комфорта какво да ти кажа, не се промени особено. Тя и преди си друсаше с жълтите амортисьори и Eibach Pro Kit-a, пък и на мен ми харесва по-твърдото окачване. За пластмасите, за които питаш виж тази тема, има снимки какво трябва да махнеш отвътре за да ги свалиш.Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар