Жълтото купе е отлетяло при нов собственик, жалко, щеше да дойде в Русе и щеше да се получи доста позасилено проектче .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
0892099733 - но трябва да знаеш че ако ще им даваш нещо да ти правят, може да чакаш с месеци повече от предварително уговореното, бяхме се разбрали за предна броня, капаци на фарове и решетката пред рдиатора, първите две от 2 седмици станаха за 2 месеца, като решетката още не е готова, като взех двете неща преди повече от 20 дена, тоя ми каза че ще е готова след 2-3 дена - още нищо.......Така че ако ще взимаш нищо дето им е готово ОК, но дадеш ли пари напред и може да ти се очертае много чакане......лично аз повече няма да ги ползвам никога.....VET написа:Фераристе, дай моля, ако е възможно някакъв актуален телефон на Пойзън тунинг, защото като гледам последен си имал взимане даване с тях, тъй като в сайта им телефоните са неактивни.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Като стана дума за уредите на таблото при мен 2-та за маслото нещо не са в ред. Това за налягането като взех колата не работеше, но незнайно как за мен се оправи и сега си работи перфектно..
Уреда за температурата на маслото обаче винаги си е работил, но повече от 70 градуса и то след поне половин час каране не вдига. Аз до колкото знам трябва да е някъде около 100-110, поправете ме ако бъркам. Как да разбера дали датчика е наред или къде да търся другаде проблема, че ме дразни да не работи нормално?
Коментар
-
Е при нормално каране, дори и лятоска, 100 - 110 си е доста.......80-95 уж се смята за оптимална температура........чесно казано и моята толкова показва, но посръчкам ли я, или да друмя в задръстване си се качва малко.....injekciona написа:Като стана дума за уредите на таблото при мен 2-та за маслото нещо не са в ред. Това за налягането като взех колата не работеше, но незнайно как за мен се оправи и сега си работи перфектно..
Уреда за температурата на маслото обаче винаги си е работил, но повече от 70 градуса и то след поне половин час каране не вдига. Аз до колкото знам трябва да е някъде около 100-110, поправете ме ако бъркам. Как да разбера дали датчика е наред или къде да търся другаде проблема, че ме дразни да не работи нормално?
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD
- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Това и мен ме интересува, ако някой е запознат да каже. Аз преди се ровех за информация за турбинирането на този мотор и мисля, че слагаха всмукателен колектор от 145QV. Ето един турбо проект на Barchetta http://www.jw-quellhorst.com/
Коментар
-
Ако целта ти е дигане на мощността до тази на туинспарка вземи си разпределителни валове от такъв/с по-голям лифт са/ Изпускателния колектор най вероятно е еднакъв както и целия останал мотор без TS-са разбира се.Sparco написа:Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?
Коментар
-
Мерси много!MEMO написа:Ако целта ти е дигане на мощността до тази на туинспарка вземи си разпределителни валове от такъв/с по-голям лифт са/ Изпускателния колектор най вероятно е еднакъв както и целия останал мотор без TS-са разбира се.Sparco написа:Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?
<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD
- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
И при мен е същото! Съска :D А и имам един въпрос относно разпределителните валове от twinspark-a - при поставяне на такива в 1.8 Купето , трябва ли да се сменят дюзите и какво е налягането на горивото.Надявам се същото
<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD
- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар