Ревизираите те си мотора-нови сегменти,биелни лагели и т.н.За главата също нови гумички,работа по клапаните т.н.Наи добре от сега си сложете метална гарнитура при за главата,не мисля че са много по скъпи от обикновента за гт по магазините,вариантите за гарнитура са 2-с метални 0 пръстени или многопластова метална гарнитура.Аз бих заложил на многопластовата.Заводките бутала държат на 1.6 буст при правилни смеси и около 270 коня на мотора.Смяна на инжектори от опел турбо 330сс пасват без грижи на пунтовската реика или подобни на тях по данни разбира се ако не са нови първо минават преез вана за очистване,бензинова помпа-от интеграле 2,0 16в турбо пасва лесно на мястото на пунтовската помпа в резервоара а и цената и не много дори и нова да се купи или подобна по данни за смукане в минута.Купете си метален вътрешен блоу-офф намира се под абееса,заводския е пвц и ще се пукне,може и външен да се сложи блоу-офф въпрос на желание.Разбира се е необходим и регулируем бензинов регулатор-препоръчвам вебер нови не са скъпи има и втора ръка но новото си е ново,оставете си заводския регулатор да си седи на реиката.Кулер и въздуховоди-кулера трябва да наи малко 4 литра,въздухопроводите наи добре да са същия размер като отворите на кулера или леко по големи но не повече от дросела.Вземе ти се хубави силиконови връзки,има по ефтини но здрави варианти,естествено т- скоби за стягане.Турбина-наи добрия вариант е Гарет гт 2560 пасва на заводския изпускателен колектор,може и т 25,а ако сменяте колектора избора на турбина става голям.Аспуси-63 вътрешен размер със две гърнета и мека връзка от турбина до края.Разпределителен вал-ако ще го сменяте наи добрите варианти са Ин 270° х Аут 250°-15коне или Ин 276° Аут 250°-20 коне,ако ще карате със заводския трябва да се види какво е износването на гърбиците в повечето случаи разп. вал е за смяна.Нагласете бензиновия регулатор на 3,1 бара на празен ход със закачен вакум и с откачен вакум на 3,6 бара.Чипосване на е Екуто-след мониране на новите неща по мотора имате два варианта-дино,мапване на колата на диното или смяна на чипове мерене със иновеит сонда как са смесите при даване на пълна газ .Наи добрата смес при пълна газ е 11,50.Наи добре си купете панелен спортен въздушен филтър и запазете заводската кутия за филтъра.Също не е лошо да смените водния радиатор с такъв от пунто дизел,охлажда доста по добре,сложете термостат с наи малки градуси същото важи и да датчика на радиатора за перката също с наи ниски градуси.При смята на бензинова помпа си пуснете със реле постоянен ток на помпата понеже доста често като включи перката за охлаждане на водния радиатор и тока към помпата намалява не е задължително но се случва.Ако ще оставяте духалката под акумулатора духаща в смукателния колектор проверете дали мъркуча е здрав,ако ще го махате затапете празното място на всмукателния колектор .Проверете и маркучите на моторчето за празния ход,разтоварващия клапан,картерната вентилация да не са нацепени.Отностно картерната вентилация-оставете те я закачена както си е,някои а махат въпрос на избор но не го препоръчвам.Проверете си и спирачките и окачването-със спортни пружини и заводско окачване колата е доста приятна за каране в града,със спортни амортисьори и пружини е доста стабилна,наи добрия избор за спирачки е заводски дискове и насладки феродо реисинг.Сменете съединителя,притискателя и лагера да нямате ядове след засилванетоПри смяна на чип,филтър,аспуси,кулер ще имате леко по силна кола от заводската.Следва смяна на турбина ,инжектори,бензинова помпа,може и разпределителен вал.Настроиване на диното и готова имате пунто 200 коня на мотора може и нагоре зависи какво целите да постигнете,ще се кара ли колата ежедневно или не.Но пунто под 14 на 400 метра ежедневна кола със 1,4 мотора е много скъпа работа има и такива пунти но всичко е със цената на вложени пари.Става въпрос за каране на колата всеки ден със едни и същи настроики и маск конеСпоред мене това е правилен начин за тунинг по пунто гт не накара никого да го спазва всеки има избор.Всеки е свободен да коментира какво е направил по колата та си какъв е резултата които е постигнал.Може и да съм пропуснал някои неща то ще се изясни по натам.Но мисля темата не е излишна.Извинявам се за правописни грешки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много
Collapse
X
-
Re: Кака се прави тунинг на Фиат Пунто Gt
Аз не го направих ... но след 20 000 км яко газ, просто се наложи защото едно бутало се спукаr.punto написа:Ревизираите те си мотора-нови сегменти,биелни лагели и т.н..Аз карах през повечето време на 2,5 , държахаr.punto написа:Заводките бутала държат на 1.6 буст при правилни смеси и около 270 коня на мотора..
Че да служи като тясна плочка на газова уредба ли ?r.punto написа:Разбира се е необходим и регулируем бензинов регулатор-препоръчвам вебер нови не са скъпи има и втора ръка но новото си е ново,оставете си заводския регулатор да си седи на реиката..
Моя е 3 л и никога не се е загрявал на входа че да пари на ръката ...просто си беше топличък, но приятно топъл на пипане .. на изхода си беше студен винаги :Dr.punto написа:Кулер и въздуховоди-кулера трябва да наи малко 4 литра,въздухопроводите наи добре да са същия размер като отворите на кулера или леко по големи но не повече от дросела.Но големият маркуч към дросела да си стои, викам аз ... сети се защо .. обаче на 1,5 бара няма как да го разбереш де :Dr.punto написа:Вземе ти се хубави силиконови връзки,има по ефтини но здрави варианти,естествено т- скоби за стягане..Аз карах на 1,5 бара с 440 дюзиr.punto написа:Нагласете бензиновия регулатор на 3,1 бара на празен ход със закачен вакум и с откачен вакум на 3,6 бара..В тази връзка първо да се махне климатика, ако колата е с такъв ... че между двата радиатора става като килим от прахолякr.punto написа:Също не е лошо да смените водния радиатор с такъв от пунто дизел,охлажда доста по добре,сложете термостат с наи малки градуси същото важи и да датчика на радиатора за перката също с наи ниски градуси..Аз сложих първо чипа / даваха го от 133 ставал 157 коня / и с него си карах нататък без софтуерни промениr.punto написа:Чипосване на е Екуто-след мониране на новите неща по мотора .
-
Ревизията е понеже не знае как е карана преди тебе колата и на какво дереже е.Имам впредвид да се нагласи какво ще се слага,променя по мотора и после да се гласи софтуера.Ако се провят после промени се прови поверка на софтуера пак за сигурност.
Всеки ден на 2,5 бара ли си карал ама всеки ден
Да пукаш бутала не е трудна работа,затова трябва да се прави разумно и правилно,номера е знаеш да държат постояно не през повечето време,то и аз съм трошил ама полза от това няма :D всеки е свободен ако пречи заводския регулатор се маха :D на мен за 50 хиляди на 1.6 буст не е пречил грам но за всяка кола е различно,прави се по различен начин при различни хора които имат различно виждане за нещатаМаркуча на дросела го смених заради промяна на въздухопровода а които му пасва да го оставя при мене не пасваше с него
Коментар
-
За какво точно питаш ?Bavno_PuntoGT написа:При теб конфигурацията като на Рошавия ли е?Питам за да придобия някаква представа.jorko написа:Когато тротъла беше 100%, да .. иначе е е по-трудно :D , особено като намаляваш на светофараr.punto написа:Всеки ден на 2,5 бара ли си карал ама всеки ден


Коментар
-
адски много грешки но ще ти ги напиша по късно , И да си кръстиш темата не как се прави , а как правеше едно време или как аз направих пунто гт сумати глупости си изписал като метални гарнитури на цената на заводската , регулатора да си седи там външния да е на 3,1 бара , беее боза боза , ако сте слушат хората ще има мотор който ще е днакъв с този на Сорри в моментанай добрата турбина била ГТ2560 ми аз що права това с втулкова на 1.5 бара а ти си направил с ГТ2560р на 2 бара
най добрата за Какво , ???? моля те спри да се амбицираш щото се излагаш и отговора ми е Не не се прави така тунинг на пунто ГТ защото резултата е е кратковременен и скъп
Power Under Pressure
Коментар
-
Естествено не за външния вид
))) да за мотора говоря.Изпускателния колектор като неговия ли е,Смисъл турбото да е на мястото на акумулатора?Дросела по голям ли ти е?С каква турбина се е карала колата?Ако не искаше да казваш няма ядове,просто ми е интересно на мен и предполагам и на другите.
Коментар
-
Първо на моето му турнахме турбината там и после на адаша , но каква е е трудно да се каже / Тошко я събраBavno_PuntoGT написа:Естествено не за външния вид
))) да за мотора говоря.Изпускателния колектор като неговия ли е,Смисъл турбото да е на мястото на акумулатора?Дросела по голям ли ти е?С каква турбина се е карала колата?Ако не искаше да казваш няма ядове,просто ми е интересно на мен и предполагам и на другите.
/...иначе съм сменил няколко турбини, но и те си бяха много къстъм
и ако знаех точно , щях да ти кажа
.. дросела ми е оригиналния
Коментар
-
Виж кривчо ти не си направил силно пунто още понежи ти писах в другата тема караш със обикновена гарнитура :D,заводски вал и таката натам.Какво си направил със втулково турбина,моята кола е вървяла на 1.6 с повече коне от твоята,а е бил сетъпа да се кара спокоино и на 2.0 бара но там турбината не правеше нищо щото си излизаше от картата и наи добре си беше на 1.6.Наи доброто ти време е 14 наи доброто а онова пунто нещастно моето даваше постояни 14 и наи добро време под 14 разлика правиш лиКолко струва метална гарнитура за пунто,колко струва обикновената дето е лаино пълно,колко струва със метални О пръстениWhitePower написа:адски много грешки но ще ти ги напиша по късно , И да си кръстиш темата не как се прави , а как правеше едно време или как аз направих пунто гт сумати глупости си изписал като метални гарнитури на цената на заводската , регулатора да си седи там външния да е на 3,1 бара , беее боза боза , ако сте слушат хората ще има мотор който ще е днакъв с този на Сорри в моментанай добрата турбина била ГТ2560 ми аз що права това с втулкова на 1.5 бара а ти си направил с ГТ2560р на 2 бара
най добрата за Какво , ???? моля те спри да се амбицираш щото се излагаш и отговора ми е Не не се прави така тунинг на пунто ГТ защото резултата е е кратковременен и скъп
Тебе ти пречи всичко което не както по твоята кола а това е тъпо щото ти не си гуру на пунто гт тунинг ако се мислиш за такъв си просто надут :D опропо нито за съм такъв просто споделям не задължавам никого така да еНаписал съм че наи горе написаното е вид пример не еталон,нито за турбина примрелна нито за нищо примерно но ти не вдяваш,прочети пунтото по света какво имат монирано щото те хората четат за разлика от тебе На колко трябва да е регулируемия бензинов регулатор според тебе,масово хората го карат на 3.0 с вакум и на 3.5 без вакум ама ти си открил пак твоя наи добър начин нали нищо че хората по света го направили преди да си купиш пунтоРосен е вземал колата строшета вече а не от мене строшена при мене е вървяла винаги както трябва освен когато не съм чупил от простотия :D Ти не вдяна ли че аз амбиции нямам си ми интересен какви глупости се изкараш,понеже си голям спец не си и чул че има глава пунто гт с по големи клапани за тунинг,картерната пречела,бензиновия регулатор пречел,голям сноб ще доидешДаи да видим на колко хора дето карат пунто гт ще и се стори грешно и на колко правилно това примерното дето съм го написал
Коментар
-
Само дето заглавието говори за еталон... Орлин ти го каза вечеr.punto написа:Написал съм че наи горе написаното е вид пример не еталон
Не знам, питай адаша :D А за турбината сам си решаваш, не искам да давам мнение в моментаBavno_PuntoGT написа:Избуустваш 2 пъти и се събличаш по потник в колатаjorko написа:Но пък е интересна алтернатива на парното :D :D :DWhitePower написа:поне не му минава пайпа през купето
).
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар