дано го прочетат повечето рацери че смисъла на състезанието е в съревнованието със по-силни от теб,защото само тогава се става по-добър в това което правиш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много
Collapse
X
-
Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
По някога не става така както си го планирал,винаги нещо може да предаде фронта, а и по законите на Мърфи нещата се объркват точно когато има наи малко изгледи за объркване :D Мисля че на всички които са похарчили пари за тунинг по мотора им е станало ясно че нещата са яко в джаза.Всичко на което се дава газ се чупи.Но определено доста неща зависят от това колко кинти имаш :Dbebito^^^ написа:Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
Коментар
-
Никога не става както си го планиралr.punto написа:По някога не става така както си го планиралbebito^^^ написа:Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
, винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после")
Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто
4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата ставатDogForLife написа:Никога не става както си го планиралr.punto написа:По някога не става така както си го планиралbebito^^^ написа:Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
, винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после")
Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто 
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметкатаs00rry написа:колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
Коментар
-
до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търновоr.punto написа:В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметкатаs00rry написа:колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
Power Under Pressure
Коментар
-
Вярвай ми с по малко от това което дават няма как да стане освен ако не успеят от пръдня боя да направят.bebito^^^ написа:Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата ставатDogForLife написа:Никога не става както си го планиралr.punto написа:По някога не става така както си го планиралbebito^^^ написа:Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
, винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после")
Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто 
Power Under Pressure
Коментар
-
Да то в Търново филма е пълен.Но при него с тоя осран двигател може да има повторение.2.0 турбо е по скъпо но по добра база а и като знам с кого ще се гони там и по добро решение но тои си знаеWhitePower написа:до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търновоr.punto написа:В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметкатаs00rry написа:колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
Коментар
-
само да не се гони в завойте след 2.0 ... че вече много плакахаа и незнам там кой може и съвет да му даде за 2.0 ако възникне проблемче , че един е Ици ама той е в русеr.punto написа:Да то в Търново филма е пълен.Но при него с тоя осран двигател може да има повторение.2.0 турбо е по скъпо но по добра база а и като знам с кого ще се гони там и по добро решение но тои си знаеWhitePower написа:до тука цифрите се вътят около 400 лева докато запали и подкара , 2.0 16В и добро решение ама няма кой да му го насади за тези пари + мотора в търновоr.punto написа:В Търново няма ли складове за тънкостени метални тръби не може да няма, и що не помислиш за 2,0 16в турбо да сложите в коша на пунтото като гледам какво ти трябва да купуваш -блокове,бутала, питаите колко струва по моргите там италианско 2,0 турбо от купе и си направете сметкатаs00rry написа:колеги в интерес на истината искам да попитам някой да знае от каде може човек да се сдобие с тръби 2 цола или Ф63 мм нераждавеика ..
Power Under Pressure
Коментар
-
Аз не казвам с по малко пари да правят а точно обратното само нови части и качествени и така на татака но малко по малко не на веднъж .ти си ме разбрал с по малко париWhitePower написа:Вярвай ми с по малко от това което дават няма как да стане освен ако не успеят от пръдня боя да направят.bebito^^^ написа:Не съм съгласен тук,може и с малко по малко пари пак да си направиш колата качествено,караш си другата кола и като решиш купуваш нещо и леко по леко колата става,Живия пример това съм аз,това си ми е хоби и леко по леко нещата ставатDogForLife написа:Никога не става както си го планиралr.punto написа:По някога не става така както си го планиралbebito^^^ написа:Мдаа,атмосферата започва да става по приятна тъкмо да задълбаем една от болните теми.наредил си "железата"и мислиш че вече всичко можеш защото кибичиш в форума и четеш,но сигурен ли си че ще може да я настроиш таз кола,и да спестиш тези пари който ти гарантират успешното завършване на проекта.ами ако не успееш?П.П.за мен тук се правят най големите грешки и за това не могат да се реализират повечето коли.
, винаги има "аз тука направих едното, ама то там друготоооо.....и си е.а мамата"За да е по мед и масло според мен - дълбоко трябва да се бръкнеш за качествени части и да няма никакви компромиси,но за съжаление, поне аз, ако имах тази финансова възможност нямаше да карам пунто.Но пък от друга страна си се радвам,че не ми се получава от първия път - колкото повече е мъката,толкова по голям е кефа после (разбира,ако не оплескаш нещата така, че да няма "после")
Трябва да си помагаме,а не да се лаем.Аз лично много се радвам,че към когото и да съм се обърнал (с малки изключения) с някакви въпроси и да било, то и мега малоумните,виначи съм получавал търпелив отговор от колегите като БялатаСила и оня с бавното пунто 

То не стига че платформата самата е евтина ами и с малко хаха няма такъв вариант.Аз навремето седнах и си направих сметката за 10 хил лева да си направя бегачка 2.000 хил за колата и 8 за тунинг. и така няма да ми излезе сметката,но поне е близо.а като счупя тоз двигател некой ден ще седна и ще помисля и по точно дали да купя кованяци за вътре на тоз двигател или да сложа сток 2.0л но това е доста далечно надявам се да не успея да го счупя.Смятам че заводските ще изкарат на 1.5-6 бар
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар