Та значи мен не ми интересува блоу-оф ефекта, а просто като вкарам двигатела например над 3000 оборота и да се чува някакво съскане.Имали някой идеи как може да се получи нещо такова. Чудя се например ако някаде по двуцевката направя малка дупчица например около 5мм. какъв ще бъде ефекта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
малко въпросче за турбо ефект.
Collapse
X
-
Re: малко въпросе за турбо ефект.
Ще бръмчиш много ако направиш дупка на двуцевката и няма да има "съскане".А тва съскане може да го постигнеш като сложиш турбинаForceWere написа:Та значи мен не ми интересува блоу-оф ефекта, а просто като вкарам двигатела например над 3000 оборота и да се чува някакво съскане. Имали някой идеи как може да се получи нещо такова. Чудя се например ако някаде по двуцевката направя малка дупчица например около 5мм. какъв ще бъде ефекта.
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Re: малко въпросе за турбо ефект.
Твоята кола има ли турбо ? И ако да, бенизин или дизел е ?ForceWere написа:Та значи мен не ми интересува блоу-оф ефекта, а просто като вкарам двигатела например над 3000 оборота и да се чува някакво съскане. Имали някой идеи как може да се получи нещо такова. Чудя се например ако някаде по двуцевката направя малка дупчица например около 5мм. какъв ще бъде ефекта.Uno Turbo RulZz
Коментар
-
незнам да ли говориш сериозно или се базикаш, но ако е сериозно какво силиш за идеята да направя една дупка около 5-6мм. да навия резба и да завинта един от тези накрайници кадето са дадени с помпите- за напомпване на топки и други такива. Говоря за метални естествено, не за пластмасовите накрайници. На тях дупката горе долу им е около 2мм. А пък и ако няма резултат, после мога да сложа едно болче и се едно никога не е дупченоFIAT 125s написа:Дупката да е около 2мм.и то на изпускателния колектор. :DTofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
дуката бе направена, ефекта беше че до 1000оборота вади звук като на драгстер, но между 1000 и 4000 брамчи като заска, и то когато и прескача цилиндър :D , а над 4000 не беше зле. Дупката бе 3мм. на двуцефката веднага след снадката с испускателния колектор, а сега кажете как да я запълна :D Иначе има потенцял да се сложи някаква свирка, през тази дупчица вадеше стабилно налягане.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
Кво ти казах да не се занимаваш с глупости???Заварка му е майкатаForceWere написа:дуката бе направена, ефекта беше че до 1000оборота вади звук като на драгстер, но между 1000 и 4000 брамчи като заска, и то когато и прескача цилиндър :D , а над 4000 не беше зле. Дупката бе 3мм. на двуцефката веднага след снадката с испускателния колектор, а сега кажете как да я запълна :D Иначе има потенцял да се сложи някаква свирка, през тази дупчица вадеше стабилно налягане.
_______________________________________
0885261834
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар