Няма какво да си говорим, колата е станала уникална с тези джанти !!! И като цяло е много хубава с тази изчистена визия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v - Оптичен тунинг
Collapse
X
-
Благодаря!capy написа:Колата е супер, а джантите сте ги направили перфектни.Да те попитам относно огледалата - трябва ли да се взимат нови колонки за вратите или наистина са "универсални" - сваляш старите и слагаш тези ?
Не знам за какви колонки на вратите говориш колега? Да не би да имаш предвид адаптерите, които се свалят и се купуват адаптери за спортни огледала, върху които вече може да си сложиш всякакви спортни огледала
Коментар
-
Отпред? По принцип колата отзад е доста по-висока отколкото отпред, затова според мен подлежи на корекция отзад, а не отпред.Valiosport написа:Супер е колата, ама може да я резнете малко отпреде да влезат гумите в калника
В момента си търся спортни пружини, за да я снижа цялостно, а рязане в никакъв случай
Коментар
-
Аз купих типото с червени пружини на FK и изобщо не ми харесваше стойката на колата, иначе са доста твърди ... Мисълта ми е че може да не ти хареса как е станала и след поставянето на пружинитеKarola написа:Отпред? По принцип колата отзад е доста по-висока отколкото отпред, затова според мен подлежи на корекция отзад, а не отпред.Valiosport написа:Супер е колата, ама може да я резнете малко отпреде да влезат гумите в калника
В момента си търся спортни пружини, за да я снижа цялостно, а рязане в никакъв случай 
Иначе ако се смъкне ще стане жестоко
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Не гледай прага, гледай разтоянието от гумата до калникаKarola написа:Търся да си купя пружини Eibach, виждала съм снимки как стоят на Браво и ми харесва доста. Ако снижа колата само отзад, ще се получи наклон в линията на прага и ще застане неестествено, т.е. задната част на прага ще е по-ниска от предната = визуална трагедия
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Разбира се, че гледам разстоянието от гумата до калника, но как така да не гледам прага?! Намалянето на разстоянието от гумата до калника води до намалянето на разстоянието от прага до земята, съответно ако я снижа само отзад или само отпред, прага ще се снижи от едната страна и ще стои адски криво и зле. (Все едно да караш с вечно дръпната ръчна
)
Коментар
-
Не съм казал да снижаваш само отзад
За мене винаги предницата трябва да е с 1 сантиметър по ниска от задницата така колата изглежда по агресивна, на снимките ми се видя че е еднакво висока но съм се заблудил наистина е по ниско отпред, затова предложих да я снижите малко предницата, не съм чел цялата тема и не знаех че е без спортни пружини ... Лично при мене беше голям филм с тези пружини в комбинация с фланците, още не съм я оправил да не опират всички гуми
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Ами да случват се такива неща, но е почти неизбежно с тези "тунинг" подобренияValiosport написа:Не съм казал да снижаваш само отзад
За мене винаги предницата трябва да е с 1 сантиметър по ниска от задницата така колата изглежда по агресивна, на снимките ми се видя че е еднакво висока но съм се заблудил наистина е по ниско отпред, затова предложих да я снижите малко предницата, не съм чел цялата тема и не знаех че е без спортни пружини ... Лично при мене беше голям филм с тези пружини в комбинация с фланците, още не съм я оправил да не опират всички гуми 
При мен засега никъде не опира, предполагам, че и с пружините няма да опира или най-много малко отпред при пълен ляв или пълен десен. Ще видим като се сдобия с такива, че нещо напоследък не излизат много за продаване
Коментар
Реклама
Collapse

П.С. Мисля че с предната броня от ХГТ ще изглежда по-добре предницата ....
Коментар