да бе, интересно че по европа повечето си ги бодат точно по този начин ама личното ми мнение е че е безумно без кутия
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сбъдната мечта ПУНТО - ГТ
Collapse
X
-
Мнооо вероятно и това да е така, имайки в предвид ква е "готина" температурата под предния капак на ГТ-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 лятото.Требе се наканя някой ден кат ми е по-накеф да земеря мойто ГТ със филтър в оригиналната кутия и с некои конус наденат директно на дебитомера, ква точно разлика в коне и въртящ момент ще покаже Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и дали при турбо като стандартното ИХИ или малко по-голямо, оригиналната кутия играе некъв рестриктор Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 изобщо. Според мен тоз мотор го "душат" съвсем други рестриктори и оригиналната кутия (особено с некои JR, K&N или Green) са му последната грижа за да не върви Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:а и крайния ефект от него е че си загубил някой кон както си го монтирал
Коментар
-
100% Ще е по зле , за опита не е нужно да слагаш и конус , с кутия на диното и без кутия , с затворен капак обаче , и ще видиш некви си 10 коня как изчезват , а в ниските ще е още по зле лятото съм карал с кутия и с спортен филтър вярвай ми с конуса все едно съм на ръчна спирачка , особенно когато беше 35 градуса м не мога да тръгна на светофара сложих кутията и нещата се промениха адски многоPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар