Колеги , заслужава ли си този китаиски боклук ?? http://maxspeed-bg.com/index.php?pag...mart&Itemid=26
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сбъдната мечта ПУНТО - ГТ
Collapse
X
-
zd
:D до колкото разбирам колата ти е за нова турбина...от това хапва масло...по принцип е най-добре да си вземеш чисто нова, но според мен конкретно в този случай не си заслужава, защото т3 идва голяма за пунтото и колата става лагава, китайка е - не е толкова здрава, по-тежка изработка на колелата-още повече лаг...по-добре да си потърсиш (Г)Т25-ца(с малко преправяне на даунпайпа), или ТД04(освен пайпа ще трябва и колектор за нея или в най-лошия случай преходен фланец), така определено ще си по-доволен от резултата
тежък е животът лек...
Коментар
-
Зависи колко е това масло в кулераsen7ineL написа:Колеги , дайте съвет ... знаете ли на какво се дължи това да имам масло в кулера ... Дали е от турбото или е за ремонт двибател ?? .. Благодаря предварително .
Принципно, винаги има омасляване по турбо-пътищата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Картерната вентилация как ти е вързана? Както е стандартно на колата или е изведена навън (с кеч танк или свободно в атмосфера)?Караш ли с чести студени стартове на къси разстояния?Ква марка и вискозитет ти е маслото в мотора?
Коментар
-
е като изчетох темата-99 % ти е от турбото....като загрее добре пуши най-много предполагам, пушека е белезняв и мирише на масло предполагам...маслото е боза...ако ще сменяш турбото смени маслото веднага като сложиш новото. Като ми се скапа старата турбина направих грешката да сменя маслото преди нея-наистина спря да пуши за 100-тина километра, но след още 500 когато взех ново турбо маслото отново беше за смяна(е, така или иначе е закон с турбината да се сменя и маслото де)biser_as написа:Зависи колко е това масло в кулераsen7ineL написа:Колеги , дайте съвет ... знаете ли на какво се дължи това да имам масло в кулера ... Дали е от турбото или е за ремонт двибател ?? .. Благодаря предварително .
Принципно, винаги има омасляване по турбо-пътищата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Картерната вентилация как ти е вързана? Както е стандартно на колата или е изведена навън (с кеч танк или свободно в атмосфера)?Караш ли с чести студени стартове на къси разстояния?Ква марка и вискозитет ти е маслото в мотора?тежък е животът лек...
Коментар
-
Ми така я купих ... нея карам студена смисал студена в турбо .. маслото е 15-50 мотул ... което е на гуз вече ... а питах дали си заслужава да дам 500 лв за това турбо ( http://maxspeed-bg.com/index.php?pag...mart&Itemid=26 ) или да търся стоково ИХИ .. Мисалта ми е това турво новото дето е от максспеед ... дали ще издаржи едно 50-60 хил. км или ще я купя и след 2 месеца ще търся ново
????
Fiat Punto GT
Коментар
-
не че е чак толкова скапана,ако не я караш на големи барове ще изкара известно време, проблема е, че е голяма за пунтото-предполагам чак около 5000 оборота ще има доволен буууст, а в ниските ще е като 50 конски сили.....ето за 5 минути намерих 2 варианта, които много повече си заслужаватhttp://jeepers-shop.com/shop/index.p...products_id=54 - супер оферта, тя даже май си има вграден блоу-офф, а и не е голаhttp://www.performance-bg.org/forum/...php?f=3&t=4632 - ето пък тука има и бонус който е точно за ГТ и ще ти спести $$$Един съвет-НЕ търси оригинално ИХИ-читаво ще има едно на милион, а и то е повече тапа отколкото турбина според ментежък е животът лек...
Коментар
-
Тоз китаец няма да стане на заводския изпускателен колекторsen7ineL написа:... а питах дали си заслужава да дам 500 лв за това турбо ( http://maxspeed-bg.com/index.php?pag...mart&Itemid=26 )
Различни са им фланците Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Тва как го разбра?sen7ineL написа:.. маслото е 15-50 мотул ... което е на гуз вече ...
Коментар
-
а ти какво очакваш като сложиш само една турбина ???аз поне мога да мечтая за тези километри защото всичко по моята кола е чисто ново ама на стар мотор , никога не ревизиран дори и една т25 първото което може да се обади е гарнитурата на главатаsen7ineL написа:Е.. стига де неме стресираи толкоз
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар