DJ_STIVAN написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ХГТ с чип
Collapse
X
-
Airfan написа:DJ_STIVAN написа:Airfan написа:Няма как да измерите колко е на маховика, освен ако не махнете гумите и скоростите и не монтирате там някакви валове, с които да измерите мощността. Всичко друго са предполагамеи интерполации.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.135 или 145,а?Ми ако се окаже че е само 115-120 макс,какво тогава?Лесно е да кажеш на някой ще ти вдигна с мап-а 30-35 коня и 70-80нм и той като врътне едно кръгче да каже:"малиий супер върви,не си иска гумите" и после да разправя наляво надясно че колата му е еди-колко си коня и еди-колко си нм
Аз вече нито на тунери/мапери вярвам нито на дино графики.
Коментар
-
Правил съм браво 105. С допълнително монтиран буст контролер се постига повишение с 30 к.с. и около 60 Нм. За съжаление не всеки клиент му се дават пари за дино, но разликата преди и след си се доближава до тези стойности на усещане. Сега дали са 30 дали са 25 дали са 35 няма как да знам наистина. Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.... малко пуши.. ама малкоП.П. Аз на никого не казвам колко точно се вдига. Като ме питат казвам около или казвам не знам... колко вдигне толкова
Това само на дино се мери. И то се мери разлика между сток и оригинал. Шасидинамометъра не е средство за измерване на фабрични данни. Разберете го. То е средство за тунинг.
O.E.Motorsport
Коментар
-
oem написа:Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.Така или иначе след 3300-3500 об я няма никаква
Коментар
-
Както е казал колегата Диното не е средство за измерване на сток двигател. Дал съм показател преди и след мапването.... Ако Сукито си пази графиката да е качи тук, да видите и нея.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
oem написа:Ограничители на горивото има много в софтуера, както по температура, по въздух и т.н.Те и без чип многооо вървят ХГТ-тата
Коментар
-
Не помня точно но ги имаме между 2500 и 4000. Турбото мисля, че правеше пик 1.2 между 1700 и 3000 об. но не помня точно =/- 150 об може да се лъжа. След това държи 0.9 до малко над 4000 об където рязко пада и спираНе съм сигурен за налягането нещо... тва беше отдавна, но със сигурност налягането е 200 мбар над стоковото. Така ги глася на бравото.Сместа е 15.3 - 15.6 при смачкан педал до долу от 1300/1400 до края. Сменен е кулера с челен, но не помня точно какъв. Собственика си го сменя.Относно динамометъра не съм казал, че не става за мерене нс ток двигатели. Казвам, че не става за измерване на фабрични данни. Първо защото колата вероятно е стара и не се знае вече какви загуби има и второ защото това е шасидинамометър. То също има негови си загуби. Мощност на двигатели се мери на двигателно дино. Такова на каквото мерят в заводя производител. Всичко друго е догатки. Всяка кола, всяка трансмисия си има различни загуби. И проценти от рода на 10% - 15% са някакви средно ориентировъчни.
O.E.Motorsport
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар