DJ_STIVAN написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ХГТ с чип
Collapse
X
-
Да, ама в крайна сметка са едно и също. Незнам даже защо спорим. Махни от 170 12-15% и ще получиш на колелата.Но мисля,че без значение на коелата ли, на маховика ли... тези 20 коня са добро постижение за чип и генерация на атмосферка.Airfan написа:Реално мощноста, която движи колата е тази на гумите, така че тази на маховика е без значение, според мен.DJ_STIVAN написа:Ами колега, така мери мощноста диното в Маднес. Имаше някаде показанията и на гумите ама не ги помня,зашото главната графика е сметната на маховика.Airfan написа:Няма как да измерите колко е на маховика, освен ако не махнете гумите и скоростите и не монтирате там някакви валове, с които да измерите мощността. Всичко друго са предполагамеи интерполации.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Ти пък се изказа. Ако някой не ти е направил колата добре не значи, че просто толкова може.vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
O.E.Motorsport
Коментар
-
Ми колегата много добре се е изказал даже.Напоследък се наблюдава една странна тенденция коли с предно предаване да имат до към 30% загуби.Това мерено на дино.Кво смята и какво показва тва дино само то си знае.Ако искаш да ти дам да мапнеш едно jtd105 да видим колко коня ще го направишoem написа:Ти пък се изказа. Ако някой не ти е направил колата добре не значи, че просто толкова може.vsd написа:Въпроса е да не трябва да махнем 50 коня вместо 15%. 20 коня не се вдигат ей така. То чипа на дизел я дигне 10 я не, какво остава за атмосферния бензин.Я пуснете графиката на тези 170 коня, че ми стана интересно.
135 или 145,а?Ми ако се окаже че е само 115-120 макс,какво тогава?Лесно е да кажеш на някой ще ти вдигна с мап-а 30-35 коня и 70-80нм и той като врътне едно кръгче да каже:"малиий супер върви,не си иска гумите" и после да разправя наляво надясно че колата му е еди-колко си коня и еди-колко си нм
Аз вече нито на тунери/мапери вярвам нито на дино графики.
Коментар
-
Правил съм браво 105. С допълнително монтиран буст контролер се постига повишение с 30 к.с. и около 60 Нм. За съжаление не всеки клиент му се дават пари за дино, но разликата преди и след си се доближава до тези стойности на усещане. Сега дали са 30 дали са 25 дали са 35 няма как да знам наистина. Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.... малко пуши.. ама малко
П.П. Аз на никого не казвам колко точно се вдига. Като ме питат казвам около или казвам не знам... колко вдигне толкова
Това само на дино се мери. И то се мери разлика между сток и оригинал. Шасидинамометъра не е средство за измерване на фабрични данни. Разберете го. То е средство за тунинг.
O.E.Motorsport
Коментар
-
Тези 64 мг на какви обороти?И защо на ограничител?Кое ги ограничава?И този надув 0.9 бара пак на какви обороти?С бууст контролера на какъв макс надув?С тая малка турбина колкото повече я надувате толкова по-злеoem написа:Бравото върви на 64 мг ограничител. Това показва на диагностика при пълен товар с 0.9 надув. Би трябвало да ги има такива стойнсоти след като прави 3 коли разлика на мареа 2.4 136 коня.
Така или иначе след 3300-3500 об я няма никаква
Коментар
-
Както е казал колегата Диното не е средство за измерване на сток двигател. Дал съм показател преди и след мапването.... Ако Сукито си пази графиката да е качи тук, да видите и нея.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Да,де,точно заради това не виждам къде има ограничител в цялата тази работа..Всичко зависи от теб самия до един момент, в който се достига предела на "хардуера" и до там.Вече ако се иска "ощи" и "ощи" подменя се съответния хардуер с подходящ такъв и после пак се преправя софта и така.Какво толкова?Колко е AFR-то при тези 64 мг и 0.9 бара(предполага се че става въпрос за 4000об)?Предполагам около 14?И динамометърът си е измервателен уред.Няма значение кога мериш-сток или мапнат.Какво значи диното не е средство за измерване на сток двигатели?Що да не е?Това че повечето го ползват за тунинг цели не означава че това му е предназначението на самия уред.Ми ако сега разработвате даден двигател и не знаете каква му е мощността и въртящия момент,какво тогава?Пак да не го мерим на диното,а?Сори че се отплеснахме от темата за ХГТ-то с чип.oem написа:Ограничители на горивото има много в софтуера, както по температура, по въздух и т.н.
Те и без чип многооо вървят ХГТ-тата
Коментар
-
Не помня точно но ги имаме между 2500 и 4000. Турбото мисля, че правеше пик 1.2 между 1700 и 3000 об. но не помня точно =/- 150 об може да се лъжа. След това държи 0.9 до малко над 4000 об където рязко пада и спира
Не съм сигурен за налягането нещо... тва беше отдавна, но със сигурност налягането е 200 мбар над стоковото. Така ги глася на бравото.Сместа е 15.3 - 15.6 при смачкан педал до долу от 1300/1400 до края. Сменен е кулера с челен, но не помня точно какъв. Собственика си го сменя.Относно динамометъра не съм казал, че не става за мерене нс ток двигатели. Казвам, че не става за измерване на фабрични данни. Първо защото колата вероятно е стара и не се знае вече какви загуби има и второ защото това е шасидинамометър. То също има негови си загуби. Мощност на двигатели се мери на двигателно дино. Такова на каквото мерят в заводя производител. Всичко друго е догатки. Всяка кола, всяка трансмисия си има различни загуби. И проценти от рода на 10% - 15% са някакви средно ориентировъчни.
O.E.Motorsport
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар