Днес станах рано и имах време да си поиграя малко с пластмасата:
Това е преди шкурка... не изглежда много добре, но мисля, че ще добие някакъв вид накрая :D Зет ми е професионалист в областта и винаги ми е казвал - "колкото по-добре го подготвиш - толкова по-малко работа имаш след това"- е моите форми бяха малко в стил стара планина, но пък пада яко шкурене и пак става гладко :D
edit:ето и в последствие след няколко шкурки и малко кит какво стана:
Като се има в предвид, че дупките съм ги правил с теслата :D, а кита го мазах с маламашката ... :D добре става
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
Моето предложение е докато ти караш-ти да си гледаш буустметъраporosenoq написа:Иначе въпрос - докато аз карах Стефан каза, че надувала на към 1.3 - 1.4, но после като кара той, не видях да се качи на повече от 1 бар - предположения ?
Инъче най-вероятно не е давал пълната газ,задова не е и надувала на макс,това ми е другото предположение
п.с: радиото кърти обаче :D . много безаварийни и от мен колега,очакваме клипчето
Italfan
Коментар
-
Това клипче не знам дали да го пускам изобщо, че няма нищо интересно в него :D Иначе за буст метъра, да ти кажа честно ми е малко трудно да го гледам - особено градско каране през деня
както беше в случая. За пълната газ - мисля че я даваше :D
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Хм,аз съм с абсолютно същия буустметър и имам същия проблем.Прави максимум 1,5 на 5-та предавка,обаче да уточня без да е давана всичката газ на предните предавки, а именно каране с около 80-100км/ч и подаване до долу.Тогава и само тогава направи 1,5 бара и то за малко и върна на 1,2 после.Почвам да си мисля че тез уреди нещо не струват
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Илияне, да те питам нещо, видях че в подписа си имаш един надпис "evo 2 600", какво означава? Питам защото това купе, което сглобих сега, като му отворих ЕКУ-то, на чипа има същия надпис. Не съм го наблюдавал какво прави с това ЕКУ защото като загрее, нещо няма стабилни ниски обороти и сложих стандартно ЕКУ. И още нещо се сетих да питам, Типото ми, дето го прави, ми правеше 0,8 бара при пълна гас, и падаше после на 0,6. Това Купе със същата турбина като на Типото прави 0,9 - 1,0 бара на пълна гас и ги държи. Къде е бил проблема на Типото според теб. Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.Лек и успешен ден
Коментар
-
Защо трябва да пада налягането след като отвори термостата? При мен с охлаждане от дизелов двигател, е все тая дали ще отвори или не. Тялото с термостата така е направено, че като загрее откланя маслото което влиза във филтъра (демек мръсното) пез радиатора и пак го връща на входа му, а ако не е отворил го пропуска директно, все едно няма радиатор. Не знам на другите, които са оригинално с маслено, дали е същия принципа, но според мен, не би трябвало да пада от това, че отваря термостата.VET написа:....Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.....
Коментар
-
цъкни на това evo2 600 и ще видиш какво е, трябва да имаш регистрация във фейсбук само :D А 600 са конете които се гонятVET написа:Илияне, да те питам нещо, видях че в подписа си имаш един надпис "evo 2 600", какво означава? Питам защото това купе, което сглобих сега, като му отворих ЕКУ-то, на чипа има същия надпис. Не съм го наблюдавал какво прави с това ЕКУ защото като загрее, нещо няма стабилни ниски обороти и сложих стандартно ЕКУ. И още нещо се сетих да питам, Типото ми, дето го прави, ми правеше 0,8 бара при пълна гас, и падаше после на 0,6. Това Купе със същата турбина като на Типото прави 0,9 - 1,0 бара на пълна гас и ги държи. Къде е бил проблема на Типото според теб. Росене провери моля те дали ти отваря масления термостат, защото се съмнявам че не отваря. На купето което карам сега, при 80 и няколко градуса като отвори се вижда доста отчетливо, по пада на налягането при ниски обороти. Това при Типото не го бях наблюдавал. Виж дали е врял радиатора при 80+ градуса на маслото.Лек и успешен ден
В твоя случай имаш така наречения евокарс чип, много малко вероятно е да е истински и да върши нещо по-добро, по-вероятно е да просто нещо дето е почти непроменено, само в надува да има разлика.Стандартната таблица за надува на Купе пада до 0.6 бара при макс обороти, 0.8 е преди това.Ако гледаш 1 бар при макс обороти, значи чипа е с повишен надув. Иначе по мои наблюдения масления радиатор и термостат на Росен са наред, държи стабилна температура както трябва да бъде.
Коментар
-
Здрасти Илияне и мерси за информацията. За съжаление нямам регистрация във фейсбук. И мен ме съмнявя нещо чипа, защото първите няколко минути при първоначално палене ми свети чека, а като загрее колата ми мени оборотите. А иначе този 1 бар ми го прави със стандартно ЕКУ. С тунинг чипа не съм го карал, но ще взема да го сложа и ще видя какво ще стане. Направи ми впечатление че с тунинг чипа ламда контрола е почти мъртъв. В смисъл, че стои на почти бедна смес и не се мени непрекъснато - това по показанията на Виза-та, докато със стандартно ЕКУ всичко си е наред.Това с маслото е странно, защото при това купе доста ясно се вижда отварянето на термостата, може нещо датчика да се ебава.Лек и успешен ден
Коментар
-
Илияне, може ли и от мене един въпрос - Евото по тия снимки във фейсбук има една турбина - тя нова ли е или е старата снимана преди да се сложи ? Мисля, че усещаш на къде ми ходи мисълта :D , aко изобщо има вариант да се сложи на Типото - с други думи - с вграден гейт ли е старата и до колко е добър вариант за Типото?Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар