Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo Turbo Integrale
Collapse
X
-
ами очакванията са около 250 коня, ще видим Айфона какво ще каже по дадените временасега на 0.7 бара върви наравно с един друг 4х4 автомобил, мерен 220 коня на мотораporosenoq написа:Уха, доста добър резултат... Интересно какво ще се постигне след ремапа....
докато ремапвах и рекохме да го направим това сравнение като за база
Коментар
-
Клип се надявам утре, тоест вече днес, като е напълно уточнен бууста.Иначе направих две измервания на 1.1-1.2 бара и резултатите са приятни
237 коня за сега
Acceleration0-10 km/h: 0.53 sec 0-20 km/h: 0.88 sec 0-30 km/h: 1.23 sec 0-40 km/h: 1.53 sec 0-50 km/h: 2.38 sec 0-60 km/h: 2.85 sec 0-70 km/h: 3.40 sec 0-80 km/h: 4.05 sec 0-90 km/h: 5.16 sec 0-100 km/h: 6.05 sec 0-110 km/h: 6.97 sec 0-120 km/h: 8.70 sec 0-130 km/h: 9.98 sec 0-140 km/h: 11.15 sec 0-150 km/h: 12.76 sec Elapsed Time60’: 2.37 sec @ 48.5 km/h 330’: 6.11 sec @ 96.3 km/h 1/8 mi: 9.29 sec @ 121.3 km/h 1000’: 12.03 sec @ 145.5 km/h 1/4 mi: 14.34 sec @ 156.1 km/h MiscellaneousMax Speed: 159.0 km/h Max Acceleration: 0.93 G’s Peak Horsepower: 237 HP Generated by Dynolicious
Коментар
-
Нещо нереално ми се вижда това време на 400м. Имам предвид като го сравнявам с моето.1-во за кола 4х4 дава по- високо време до 100 от моето, което е 5.8 След това пък времето на 400м е същото като моето, само че с 10км/ч по ниска терминална скоростИ някак си не ми се връзва кола 4х4 да дава по-слабо време до сто и толкова силно на 400м
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
мойте са от Гтек -про СС , калибриран за колата с оборотомера и настоен на килограмите и окачването на колата , както е и заложено ролаута , при пиленето на стартаporosenoq написа:На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо
?Power Under Pressure
Коментар
-
Моите също.WhitePower написа:мойте са от Гтек -про СС , калибриран за колата с оборотомера и настоен на килограмите и окачването на колата , както е и заложено ролаута , при пиленето на стартаporosenoq написа:На мен ми се струва, че разликата идва от различното тегло на автомобилите. Вие данни от рейсхроно ли цитирате ? За да знам дали са съпоставими изобщо
?Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Колата е вече настроена и готова
Acceleration0-10 km/h: 0.40 sec 0-20 km/h: 0.72 sec 0-30 km/h: 1.04 sec 0-40 km/h: 1.33 sec 0-50 km/h: 1.75 sec 0-60 km/h: 2.54 sec 0-70 km/h: 3.07 sec 0-80 km/h: 3.67 sec 0-90 km/h: 4.69 sec 0-100 km/h: 5.45 sec 0-110 km/h: 6.28 sec 0-120 km/h: 7.26 sec 0-130 km/h: 8.64 sec 0-140 km/h: 9.75 sec 0-150 km/h: 11.03 sec 0-160 km/h: 12.53 sec Elapsed Time60’: 2.16 sec @ 53.3 km/h 330’: 5.80 sec @ 99.2 km/h 1/8 mi: 8.84 sec @ 128.4 km/h 1000’: 11.44 sec @ 152.3 km/h 1/4 mi: 13.64 sec @ 163.7 km/h MiscellaneousMax Speed: 166.9 km/h Max Acceleration: 0.99 G’s Peak Horsepower: 251 HP Generated by DynoliciousОтносно разликите, не забравяйте че това Типо Интеграле тежи малко под 1350 кг
Коментар
-
Вече официално са двама от тая порода :D Поне тези които се знаят по форума де
Много ми харесват резултатите - усмивката ми е до ушите! Нямам търпение да идвам към Русе .. но май ще е към 12-ти (неделя). Може ли между другото Илияне да обясниш предимствата на Каповия всмукателен колектор ? Интересно ми е
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Ици,на колко бара я настрои и дефакто колко успява да задържи на различните предавки?П.П.Само да кажа че мойта Дедра вчера е теглих с около 25л бензин и 30-ина кг разни инструменти в багажника и показа 1380кг,така че господа постиженията от тия коне на тия килограми на пълноприводен автомобил са предостаъчни.П.П.1.Типото наистина има еднакъв звук като на Ланча Делта Интеграле 16V грА8
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами.. аз го смятам Типото грубо 1340 кг и то на база на разликата между Темпра и Темпра 4x4, където предполагам разликата идва само от 4x4-то... 106 килограма е разликата. Типо 2.0 16v GranTurismo е 1164 килограма сток - това прави 1270 килограма с 4x4 трансмисията и прибавих и разликата между Coupe 2.0 16v атмосферка и 2.0 16 турбо която е 70 килограма - 1340 кг по груби сметки. Предполагам, че генерацията на 76мм е по-тежка от стоковата и тя добавя някой друг килограм. Та най-малко 1340 кила си е ... да добавиме и един средностатистически мъж, който ще управлява возилото - отиваме на 1400 кила. Мисля, че представянето е супер
Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
ами във високите повече от 1.2 бара не може да направи, просто мотора изпива дебита на турбото, за повече си трябва по големшко тубо
Разликата идва в надуването в средните, към 1.5 бара е там.В Дайнолишъса сложихме 1380кг на Типото заедно с водача
мисля че тия 251 коня са си напълно реални, има и втори рън, тоест първият преди този с мааалко по-лошо време но пък с 257 коня, та там някъде е .Днес снимахме и видео на тоя старт дето е извадката с времената и малко онбордче, само дето собственика на камерата се е отдал на разгул и ще почакаме за видеото малко
Каповия колектор е с по-малко загуби от всички други, но това е последната грижа при гонене на резултати.На първо място е турбото, от него се определя всичко и там си струва първо да се наблегне при планове за повече коне.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар