WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Така е помагал си ми не един път не го отричам,но нещо си се впрегнал излишно ми се струва,а за обвинения никой не съм обвинявал,нещо си се заблудил.Ти много добре знаеш Орлине че мойта кола не се пипа от никой друг освен от мен,независимо кой какви съвети ми дава.Тунинга си е изцяло мой и ти добре знаеш че колата наистина върви за стокова конфигурация с леки подобрения.Нито съм ти тръгнал да ти споря като Сашо на кой му е по голям..оборотомера,нито ме интервсува кой какви чипове и чепове прави.С каквото мога помагам,сега съм си обещал турбината на един закъсал колега като подарък,една стотинка няма да му взема затова че ще му помогна да си съживи колата
-
Така са смесите само последната е 11.2-11.1 какво мислиш за рестрикцията от дебитомера която е неизбежна от тук на татак.за танка не ми отговори какво ще ме посъветваш да го махам ли?Сега още клавиатурист ли съм.И колегите са прави ,че приемаш нещата много на вътре!WhitePower написа:върпоса ти беше да кажа как са ти смесите ?? аз незнам в момента какви смеси подържаш14,5-15,5 без буст или до 0.2-0,3 от там надолу през 13 ката и 11.5 на заварка на педала в целия диапазонbebito^^^ написа:Как незнаеш какво са?колата се вижда че е бензинова и както знаем съм пълен аматьор не разбирач значи карам на бензин не на други горива. И хал хабер си нямам от смеси затова викам да закова един innovate lc-1 ама ништо не ми говорят тез цифри там та да ми кажеш на място на какви смеси в режим на буст дебитомера да го понатегнем ама до каква рестрикция ще е поносимо.Сега тоз ойл кач танк какво д го правя да го махам ли ще ме посъветвашWhitePower написа:смеси - 11.5 а дали са ти добре незнам щото незнам какво саuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
новата главаr.punto написа:Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гтWhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват

никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба
Power Under Pressure
Коментар
-
за бутала ша разпитам ама са кът напоследък след като пепи ги ползва за консуматив иначе не им обръщай внимание , спорят само тези който не са направили нещо и се чувстват недооценени и трябва да избият на някъде емоциите си могат да спорят колкото си искат , истината е една , когато само счупят една кола и само я направат от - до чак тогава щч разберат истината , иначе сервизи колкото искаш има и всеки може да се похвали как добре са му тунинговали колата на 2 бара и давал високо 13киs00rry написа:еиии аре стига сте се чепкали с орлин .., разводнихте темата стана пълната боза който има някви проблеми да ги решава на др място .., дайте намерете колектор и кутия !! за гт ! може бутала с сигменти 4 броя и блок !
Power Under Pressure
Коментар
-
тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунингWhitePower написа:новата главаr.punto написа:Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гтWhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват

никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба 
а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти
Коментар
-
Трето заключение правиш! Истината съм я разбрал отдавнаhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=88&t=76361Но не ми помагаш с настройката на колата,явно трябва да дойда на мястоWhitePower написа:Иначе не им обръщай внимание , спорят само тези който не са направили нещо и се чувстват недооценени и трябва да избият на някъде емоциите си могат да спорят колкото си искат , истината е една , когато само счупят една кола и само я направат от - до чак тогава ще разберат истината , иначе сервизи колкото искаш има и всеки може да се похвали как добре са му тунинговали колата на 2 бара и давал високо 13ки
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Колега,ако говорим за достъпен тунинг тук в БГ,много по удачно е да се вземе глава от 1,6 90 коня пунто.То е с по-широки клапани,мисля че горивната камера става по-голяма.В Гърция е често срещано явление пунто гт с глава от 90ка.r.punto написа:тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунингWhitePower написа:новата главаr.punto написа:Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гтWhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват

никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба 
а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти
Коментар
-
по широки мммм не съм сигурен в това не съм ги мерил , горивната май е еднаква с ГТ то на пръв поглед защо са с такива , ми щото се намират по лесноBavno_PuntoGT написа:Колега,ако говорим за достъпен тунинг тук в БГ,много по удачно е да се вземе глава от 1,6 90 коня пунто.То е с по-широки клапани,мисля че горивната камера става по-голяма.В Гърция е често срещано явление пунто гт с глава от 90ка.r.punto написа:тцц наи добрия тунинг е да си вземеш глава за пунто гт с по по големи клапани от уад англииска фирма за тунингWhitePower написа:новата главаr.punto написа:Ако не те затруднява чакам да ми отговориш какъв е наи добрия тунинг за главата на пунто гтWhitePower написа:критика търпя от хора който разбират и правят нещата по добре от мене ако ти познаваш такива кажи да ме критикиват

никога не препоръчвам да се потрват щото и без тва се цепят като на дърт циганин петатаиначе от 1.6 и бомба 
а и ти големи туннгаре пък що си мислиш че правиш някви специални пунти
логично от тези на ГТ и това не знамчи че не се цепят и те
Power Under Pressure
Коментар
-
Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв
много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :D
Коментар
-
браво на тебеr.punto написа:Главата на моята кола беше точно такава с по големи клапани понеже бях прост да пиша и общувам с хората от италианския форум за пунто гт и там понаучих доста работи,отделно като питаш когото трябва в Бг пак научаваш.Такава глава с с по големи клапани едно време беше 700 евро а нова от магазин в БГ 2000-1500 лв
много не достъпен тунинг видиш ли.Колко хора едно време си патиха от атмосферни глави сложени на гт.Може да върши работа от 1.6 браво които го е открил но мене лично неме кефи атмосферна глава на турбо кола но това е лично мнение нищо не значи :DPower Under Pressure
Коментар
-
кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитоветежък е животът лек...
Коментар
-
И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреденjungleraver написа:кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитовеPower Under Pressure
Коментар
-
ми дааа, всекиму според целите, въпроса е че главата е доста по здрава, а за който иска има гарнитури за да си дойде на заводската степен, има бутала, има и хора които си карат на 8.5(толкова някъде идва с тази тиква) и си минават 200 коня на мааалко над 1бар.WhitePower написа:И повишава степента на сгъстяване. - това не е полезно , и само го знаеш , идеята ако надуваш , мотора да е разреденjungleraver написа:кво толкова се изпоядохте за тия глави...и пак почти нищо не казахте...според мен главите са 2 - първата е от уно турбо мк1 - по-гоелми са клапаните, ако е с пленума още по-добре щото е по-добър от пунтовскиятипо 1.4 - тва е главата за 700++ евра от гореспоменатата английска фирма POTR, много по-податлива е на портване и не се цепи лесно.Само че си трябва работа по нея преди да се бодне. И повишава степента на сгъстяване.каквото знам казвам, не мисля че тук е място за завоалирани намеци и тем подобни шитоветежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар