bebito^^^ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Така е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и мойто пунто ГТ3 абселютно заводско на 88000км. даваше 16,3-16,4 на Божурище многократно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:заводско пунто на божурище дава 16.8-16.4След чип-а, друга генерация и с маняшкия буустконтрол на кранче Forge Motorsport давах 15,6 няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А след монтиране на челен кулер и електронен буустконтролер времето се закрепи твърдо на 15,3 (давал съм го поне 3 пъти с новата техника) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Със същата техника на Сливен колата е давала 2 пъти 15,2 на пистата в Сливен.Това са времена със оригиналното ИХИ (друга турбина никога несъм слагал) и с маняшките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 122 коня на колелетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:след чипа пада на 15.8 -16-2Това Орлине ненам кой ти го е казвал мма несъм мноо сигурен, че е истина, щот аз времена съм давал и в свободните дни, а и непосредствено преди състезание Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за мое съжаление са си все едни и същи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а мое и да е за моя радост, че туй творение с годините не е почнало да се полуразпада Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:между другото там имаше и игра с финала , малко се местеше напред назадКлонящи към равни 15-ки времена могат да се дадат с оригиналната турбина, демек не са нужни на пунто ГТ 200 коня за това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:вие ти 15 секунди ги изкарате все едно с стокова турбина се вадят 200 коня и си в джаза разликата между писта и писта е огромна
Коментар
-
значи моята е 12:99r.punto написа:Баце гт-то с чип,настроики,аспуси,1.6 буст,ревизиран двигател,дава 15 средни постояниС гарета на 1 бар моето даде 14.60Опита идва със правилна .работа,знания,дали 20 или 3 коли важното е да са направени както трябваСпорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня,ти как мисли може ли?да може хората ми показаха проекти,резултати-така че не става само с маисторлък трябва и акълПиста и писта но измервателната техника си е такава и дава наи верни показания
по измервателна техника на писта сепарева баня приличаш ми на един стар познат на форума, казва се Сашко и сега е при гената почва твърденията си единсвено от опита си с една кола Информация от Jorko едно време се е бягал с твоето тунинговано пунто с едно синьо на божура , припомни си резултата от гонката ако смяташ че имаш повече акъл от мене , с удоволсвие ти прехвърлям ВСИЧКИ хора при тебе , таман вече ще мога да си обърна внимание на децата Съгласен ли сиp.s Спорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня - а дюти сайкъла гледал ли си ??? а ефекта от запекла прегряла дюза виждал ли си ???както казах нещата се правят с акъл , за безумно бързата кола кято си карал преди 8 години не ми се слуша защото тогава нямаше нито един компетентен с тези коли в българия , и как си порил бесни 13 ки с стоковия чугунец
Power Under Pressure
Коментар
-
12,9 е добре хахаа стига деее, верно ли си мислиш, че е възможно, и да ти кажа, че работех с Гената преди време грешна ти е информацията . Значи и аз сум карал 13 секундно пунто така ли ? Как да те убедя, че това са средно 14секундни коли ? Ако пунтото ми е било 13секундно начи аудито ми трябва да дава 10ки нон стоп хахахаа
Коментар
-
нали не мислиш че вярвам на техниката на сепарева баня ???средно незнам колко са но моето е 14:02 , за твоето никога не е било толкова на 400 метрати си бил не по малко от 14.5-14.8пак казвам колата ми сега е много по силна от когато се състезавахме с тебеsa6o_gt написа:12,9 е добре хахаа стига деее, верно ли си мислиш, че е възможно, и да ти кажа, че работех с Гената преди време грешна ти е информацията . Значи и аз сум карал 13 секундно пунто така ли ? Как да те убедя, че това са средно 14секундни коли ? Ако пунтото ми е било 13секундно начи аудито ми трябва да дава 10ки нон стоп хахахааPower Under Pressure
Коментар
-
всичко ти на къв буст караше ?? за си свалил на 15.3 ???шото ние на 1 бар след 5000 оборота с тд0414 дадохме 15.02 най добро време повече не сме я надували за финала съм убеден че на няколко пъти имаше игра , без нищо да променяме на 2 пъти свалихме 5 стотни а после пак си бяха толкова другия вариант е техниката да е била като тази на сепарева бянаbiser_as написа:Така е Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и мойто пунто ГТ3 абселютно заводско на 88000км. даваше 16,3-16,4 на Божурище многократно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:заводско пунто на божурище дава 16.8-16.4След чип-а, друга генерация и с маняшкия буустконтрол на кранче Forge Motorsport давах 15,6 няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А след монтиране на челен кулер и електронен буустконтролер времето се закрепи твърдо на 15,3 (давал съм го поне 3 пъти с новата техника) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Със същата техника на Сливен колата е давала 2 пъти 15,2 на пистата в Сливен.Това са времена със оригиналното ИХИ (друга турбина никога несъм слагал) и с маняшките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 122 коня на колелетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:след чипа пада на 15.8 -16-2Това Орлине ненам кой ти го е казвал мма несъм мноо сигурен, че е истина, щот аз времена съм давал и в свободните дни, а и непосредствено преди състезание Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и за мое съжаление са си все едни и същи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а мое и да е за моя радост, че туй творение с годините не е почнало да се полуразпада Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:между другото там имаше и игра с финала , малко се местеше напред назадКлонящи към равни 15-ки времена могат да се дадат с оригиналната турбина, демек не са нужни на пунто ГТ 200 коня за това Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:вие ти 15 секунди ги изкарате все едно с стокова турбина се вадят 200 коня и си в джаза разликата между писта и писта е огромнаPower Under Pressure
Коментар
-
припомни си малко миналото преди да се амбицираш , и си погледни времената преди да говориш на изуст как цепиш 15 ки стокhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic...прочети си внимателно постовете защото забравяш какво и с кого какви времена си давалr.punto написа:Ти с тунинговане ли се занимавашPower Under Pressure
Коментар
-
При тия времена ползвам настройка А на Апексито, която е 1,3 кг/см2 и дюти сайкъл на соленоида 78% Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 На тая настройка колата дава 122 коня на гуменетките Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и колата е с оригиналното хИХИ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:всичко ти на къв буст караше ?? за си свалил на 15.3 ???Нямам спор за това време на Митко, щот бях на пистата тогава и съм го видял Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а на колко сте надували и с кво турбо сте били вие си знаете най-добре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:шото ние на 1 бар след 5000 оборота с тд0414 дадохме 15.02 най добро време повече не сме я надувалиТова е твое наблюдение, аз от толко години дет следя драг-а в БГ, не съм забелязал такива аномалии Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма неми се спори затва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Техниката от няколко години си е една и съща (въпреки, че в Сливен от 1-2 години имат друга) и си е точно затва, за което и се ползва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и то на дооооста места по света е същата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16WhitePower написа:за финала съм убеден че на няколко пъти имаше игра , без нищо да променяме на 2 пъти свалихме 5 стотни а после пак си бяха толкова другия вариант е техниката да е била като тази на сепарева бяна
Коментар
Реклама
Collapse


наистина с пунто и нашите инвестиции в тюнинг под 14 секунди няма да се слезе!
Коментар